به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لاپورتا: هیئت مدیره فعلی بارسا باید استعفا بدهد!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۰۴) (۶۹۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


خوان لاپورتا، رئیس سابق و کاملاً موفق بارسا در دهه اخیر، طی مصاحبه‌ای با گاردین اعلام کرد که از هیئت مدیره باشگاه می‌خواهد که استعفا بدهند! متن کامل این مصاحبه را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مرد 54 ساله بین سال‌های 2003 تا 2010 دوران درخشانی را در کسوت مدیریت باشگاه بارسلونا سپری کرد و مسئول مستقیم انتخاب فرانک ریکارد و پپ گواردیولا به عنوان سرمربی‌های موفق بارسلونا بود. او در نهایت در سال 2010 جای خود را به ساندرو راسل داد.

جوزپ ماریا بارتومئو در حال حاضر ریاست باشگاه را برعهده دارد و دوران او تا سال 2021 ادامه خواهد داشت. او در سال 2014 و پس از اینکه پرونده انتقال نیمار به دادگاه کشیده شد، جایگزین ساندرو راسل، رئیس استعفایی بارسا گشت.

لاپورتا که از اتهامات مطرح شده علهیش توسط هیئت مدیره باشگاه مربوط به دوران حضورش در منسب ریاست باشگاه تبرئه شده است، اظهار داشت که اگر در آینده نزدیک قرار باشد یک انتخابات زودهنگام صورت بگیرد، او با کمال میل حاضر به رقابت با بارتومئو برای گرفتن جایگاه ریاست باشگاه بارسلونا خواهد بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او در گفتگو با گاردین گفت: «نمی‌توانم آن‌ها که به تعقیب من پرداختند و سعی کردند نابودم کنند را فراموش کنم. ما بهترین بارسای تاریخ را برایشان به جا گذاشتیم و آن‌ها زمان خود را صرف نابود کردنش کردند. پپ شجاعت کافی را نداشت تا به صورت عمومی از ما دفاع کند».

«بارسلونا را ربوده‌اند. این باشگاه گروگان فساد، دستبرد و دروغ‌های هیئت مدیره خودش است، و این بسیار غم‌انگیز است. من از آن‌ها می‌خواهم که استعفا بدهند. کاری که آن‌ها با ما کردند وقیحانه بود. آن‌ها ما را به مدیریت اشتباه متهم کردند، سعی کردند از ما شکایت کنند و ما را به دلیل «آسیب‌ها» به پرداخت 7 میلیون یورو جریمه وادارند».

«حالا، که هفت سال گذشته است، ثابت شده که آن‌ها اشتباه می‌کردند. این یک رسوایی بزرگ است. اگر وجدان داشتند، استعفا می‌دادند. اگر وجدان داشتند، همان زمانی که با دادستانی قراردادی بستند تا باشگاه، و نه خودشان، را در پرونده انتقال نیمار مقصر جلوه دهد، استعفا می‌دادند!».


«اگر آن‌ها الان استعفا دهند، قطعاً برای انتخابات حاضر خواهم بود». او البته باید این کار را بدون پپ، و البته کرایف انجام بدهد. «او یک منبع بسیار بزرگ و قابل اعتماد از توصیه به من بود. اگر به ریاست باشگاه بازگردم، مطمئناً دچار نوعی سرگیجه خواهم شد وقتی او را در کنار خود نبینم. این احساس را خواهیم داشت که یک چیزی کم است، اما آنقدر از او آموخته‌ایم که مانند این خواهد بود که او هنوز هم ما را راهنمایی می‌کند».

«مسئله اینجاست که مدیریت فعلی تا 2021 ادامه دارد. اگر آن‌ها الان استعفا بدهند، من جلو خواهم آمد. اما اگر این اتفاق نیفتد، و آن‌ها تا سه یا چهار سال آینده در باشگاه حاضر باشند، بعید است که دوباره اقدامی کنم. هر کسی لحظه خاص خودش را دارد».


«در حال حاضر، این مسئله هنوز برای من تازگی دارد، اما اگر ادامه یابد، دوست دارم نامزدی را ببینم و با خود بگویم: بله، خودش است. تمدید همیشه مهم و حیاتی است. من دوست دارم کسی را در این جایگاه ببینم که ایده‌های واضحی دارد، مدلی که بتوانم با آن ارتباط برقرار کنم و کسی که بتوانم به او اعتماد کنم».

در حالی که اوضاع در خارج از زمین چندان جالب به نظر نمی‌رسد، در داخل زمین بارسا قصد دارد تا از تکرار قهرمانی تلخ رئال در لالیگا در فصل آینده جلوگیری کند و آن‌ها والورده را جایگزین انریکه کردند تا دقیقاً به همین مهم دست یابند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لاپورتا: هیئت مدیره فعلی بارسا باید استعفا بدهد!
افسوس که احمق ها اکثر جاها در اکثریتن و در حضور لاپورتای بزرگ، به این بارتمئوی ابله رای دادن. اونم صرفا به خاطر سه گانه ای که روی نبوغ لوچوی بزرگ بدست اومد و این مردک سهمی درش نداشت!


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۳۰)
 
omid-soz
پاسخ به: لاپورتا: هیئت مدیره فعلی بارسا باید استعفا بدهد!
جووووون عشق همه بارساییا
تو که در باره بارسا نظر میدی عشق میکنم
ایشالله هرچی زودتر برگردی


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۴۹)
 
006007
پاسخ به: لاپورتا: هیئت مدیره فعلی بارسا باید استعفا بدهد!
دعا میکنم هر خاکی میخوان سر خودشون بریزند فقط دوباره شاهد فصلی بد نباشیم. امیدوارم فصل بعد تیم تمام دنیا رو مبهوت خودش کنه


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!