به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مارلون سانتوس: هر آنچه باید در مورد اولین عملیات نقل و انتقالاتی بارسا بدانید!آنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۱۱:۵۸) (۱,۲۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا با اجرای یکی از بندهای موجود در قرارداد مارلون سانتوس، آن را دائمی کرده و می‌تواند تا 3 سال آینده، از این بازیکن بهره ببرد. در این خبر می‌توانید بیشتر با مارلون سانتوس جوان آشنا شوید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

چهارشنبه هفته گذشته بود که باشگاه اعلام کرد قرارداد جدیدی با سانتوس امضا کرده که بر اساس آن، او مجموعاً تا 3 فصل آینده در باشگاه خواهد بود. مارلون اکنون عضو تیم اصلی بارسلونا به حساب می‌آید. او اولین بازی خود برای تیم اصلی را در فصلی که گذشت انجام داد و در دو بازی پایانی لالیگا که جرارد پیکه مصدوم بود، جایگزین او شد و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. اما واقعاً مارلون سانتوس کیست؟

از کجا آمده است؟

مارلون سانتوس داسیلوا باربوسا در شمال ریو دو ژانیروی برزیل به دنیا آمده است. او به فلومیننزه رفت و در همان جا توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت، در صورتی که می‌توانست برای حضور در اروپا، به باشگاه‌هایی چون بنفیکا و پورتو برود. مارلون به یکی از اعضای کلیدی تیم ملی زیر 20 سال برزیل تبدیل شد و به عنوان یک سلسائو دفاع خود را آغاز کرد، به همراه آنها به فینال جام جهانی زیر20 سال 2015 رسید؛ جایی که بازی را به صربستان واگذار کردند.

او همچنین برای فلومیننزه به میدان رفت و به «جنگجوها» کمک کرد تا قهرمان لیگ 2016 شوند. عملکرد خوب او در فلومیننزه و برزیل مهر تاییدی بود بر شایستگی حضورش در جمع کاتالان‌ها! بارسا در ابتدا به صورت قرضی سانتوس را در اختیار بارسا ب قرارداد و با عملکرد قابل توجهی که در طول فصل به نمایش گذاشت، باشگاه را مجاب کرد تا قراردادش را دائمی کند.

تاکنون چه کارهایی انجام داده؟

سانتوس اولین بازی خود را تابستان سال گذشته (پیش فصل) از روی نیمکت آغاز کرد. او یک ساعت پایانی پیروزی آبی و اناری‌ها مقابل سلتیک را در زمین حضور یافت و نمایش قابل قبولی به جا گذاشت. سپس در پیروزی 4-2 مقابل لستر سیتی با ارائه عملکردی فوق‌العاده، خود را بیش از پیش ثابت کرد. قابل ذکر است که او در بازی بعدی همان پیش حضور نداشت و بارسا 4-0 بازی را به لیورپول واگذار کرد.

اولین بازی رسمی مارلون سانتوس برای تیم اصلی، مقابل لاس پالماس انجام شد. او انتظار نداشت از همان ابتدا بازی کند اما با مصدومیت ماسکرانو، جایگزین او در ترکیب اولیه شد. مارلون عملکرد بی‌نظیری داشت؛ 94 درصد پاس‌های او به مقصد رسیدند، و 3 بار توپ ربایی کرد، 2 بار مسیر توپ حریف را قطع کرد، تمام تکل‌هایش موفق بود و در تمام نبردهای هوایی که شرکت کرد، پیروز شد.

او در گل نخست این بازی نقشی کوچک اما حائز اهمیت داشت، توپ را ربود و آن را به بوسکتس رساند. آرام و مطمئن بود و برای تیم این امکان را فراهم کرد تا به پیروزی برسد. او همین عملکرد بی‌نقص را در شکست 4-2 ایبار تکرار کرد.

چه چیزهایی برای تیم به ارمغان می‌آورد؟

در گام نخست، او به طور طبیعی یک مدافع مرکزی سمت راست است. بنابراین به خوبی می‌تواند با اومتیتی (که چپ پا است) و ماسکرانو (که علی رغم راست پا بودن، در سمت چپ دفاع میانی به راحتی بازی می‌کند) تطبیق یابد. شاید این نکته به ظاهر بی‌اهمیت باشد اما کمک می‌کند تا یک تعادل نسبی در دفاع بارسا ایجاد شود.

علاوه بر آن، او قدرت را به خط دفاعی تیم اضافه می‌کند. پیکه و متئو هر دو هیکل‌های بزرگی دارند، و با وجود اومتیتی، آبی و اناری‌ها می‌توانند در برابر تیم‌هایی با میانگین قد بالا به خوبی مقاومت کنند. مارلون در عین حال که قد بلندی دارد، با داشتن بدنی قدرتمند می‌تواند به تحقق این هدف کمک کند.

مارلون در زمین تکل‌های قدرتمندی می‌زند و سریع خطر را می‌خواند. همچنین بازی او با توپ، غیر قابل پیش بینی است. او به توانایی‌های خود در اعمال فشار بر روی مهاجمان و نیز عبور توپ از بین خطوط اعتماد دارد.

به نظر می‌رسد مارلون واقعاً یک مدافع توانا است و به خوبی دفاع را قفل می‌کند، این چیزی است که در بازی با ایبار و لاس پالماس نشان داد. او اکنون در تیم ماندنی شده و به احتمال زیاد جایگزین متئو خواهد بود. اتفاقی که به جوان و بهتر شدن دفاع آبی و اناری‌ها کمک می‌کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
The.Hundredth.One
پاسخ به: مارلون سانتوس: هر آنچه باید در مورد اولین عملیات نقل و انتقالاتی بارسا بدانید!
خدا کنه نتیجه بده!


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۳۲)
 
006007
پاسخ به: مارلون سانتوس: هر آچه باید در مورد اولین عملیات نقل و انتقالاتی بارسا بدانید!
میتونه یکی از آینده داران بارسا باشه . امیدوارم ماسکرانو رو بفروشند تا جا برای جوونا باز بشه


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۱۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: مارلون سانتوس: هر آچه باید در مورد اولین عملیات نقل و انتقالاتی بارسا بدانید!
به نظر میاد بعد چندسال داریم یه خط دفاع خوب میبندیم


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مارلون سانتوس: هر آچه باید در مورد اولین عملیات نقل و انتقالاتی بارسا بدانید!
کنار اومتیتی امید آینده خط دفاع بارسان.


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۲۲)
 
fatipbarca
پاسخ به: مارلون سانتوس: هر آچه باید در مورد اولین عملیات نقل و انتقالاتی بارسا بدانید!
با اینکه تعداد بازی هاش تو تیم اول خیلی کم بود، ولی مثل یک مدافع باتجربه بازی میکنه.اعتماد به نفسش نسبت به سنش خیلی زیاده. اومتیتی و مارلون و یه خرید جدید میتونن تا چتدین سال دفاع بارسا را تامین کنن.


یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۱ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!