به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مارلون سانتوس: ماندن در بارسا یک امتیاز استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۲۸) (۵۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مدافع برزیلی بعد از دائمی شدن قراردادش با بارسلونا طی مصاحبه‌ای گفت: «تمدید قراردادم با باشگاه را یک نکته مثبت می‌بینم و این برای من و خانواده‌ام بسیار مهم است».


کانون هواداران بارسلونا در ایران

چهارشنبه به طور رسمی اعلام شد که مارلون سانتوس برای 3 فصل دیگر در بارسلونا می‌ماند، لذا او روز گذشته در مصاحبه با بارسا TV گفت: «ماندن در بارسا یک امتیاز بزرگ است. تمدید قراردادم با باشگاه را یک نکته مثبت می‌بینم و این برای من و خانواده‌ام بسیار مهم است. امیدوارم بتوانم از فرصتی که برایم پیش آمده استفاده کنم و اهدافم را گام به گام عملی کنم».

از نظر سانتوس، بارسا ب فصل خارق العاده‌ای را پشت سر گذاشته و شانس صعود به لیگ دسته 2 اسپانیا را نیز دارد: «بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم ریسینگ را هم خارج از خانه و هم در مینی استادی ببریم تا - به سگوندا دیویژن - صعود کنیم. همه ما این را می‌خواهیم و برایش تلاش می‌کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مارلون سانتوس: ماندن در بارسا یک امتیاز است
باید این فصل مارلون به طور ثابت بیاد تیم اصلی و جانشین پیکه و اومتیتی باشه تا باز شاهد حضور ماسکرانوی بی مغز نباشیم که یه تنه لالیگا رو ازمون گرفت!


جمعه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۳۲)
 
iman_khatar
پاسخ به: مارلون سانتوس: ماندن در بارسا یک امتیاز است
بارسا ب این فصل عالی بوده فقط باید اعتماد به نفس داشته باشند چون رسینگ در برابر بارسا هیچی نیست...یری مینا رو هم اضافه کنن دیگه خط دفاعی مشکلی نداریم عالی میشه اگر بیرین هم بگیرن که دیگه هر نوع سبک دفاعی رو میتونیم پیاده کنیم بدون نگرانی واسه مصدومیت


جمعه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ (۱۳:۱۸)
 
006007
پاسخ به: مارلون سانتوس: ماندن در بارسا یک امتیاز است
امیدوارم با اومدن بارسای بی به لیگ 2 جوانهای ما روحیه بگیرند و البته با استفاده کردن ازشون دوباره ثابت کنیم که جوونا میتونند در تیم یک بازی کنند و به فکر فرار نباشند


جمعه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۵۲)
 
fatipbarca
پاسخ به: مارلون سانتوس: ماندن در بارسا یک امتیاز است
خط دفاع با اومتیتی و مارلون و یری مینا و پیکه تا چند سال تامین میشه.یکی تز معدود کارهای درستی که مدیربت تو چندسال اخیر کرده، همین بود.


جمعه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!