به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مدیریت خط هافبک بارسلونا؛ چالش مهم والورده!آنالیز فنی
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ سه‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ (۷:۱۷) (۱,۰۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


یکی از تصمیماتی که سرمربی جدید بارسلونا، ارنستو والورده باید بگیرد، این است که چگونه خط هافبک تیم را مدیریت کند؛ چون با توجه به ترافیک بازیکنان در این خط، راضی نگه داشتن همه بازیکنان کار بسیار سختی است. در این خبر، تصمیم احتمالی والورده را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تا امروز، بارسا با احتساب کارلوس آلنیا - بازیکن تیم ب که از نیم فصل دوم به تیم اصلی اضافه شد - 11 بازیکن با توانایی بازی در خط هافبک در اختیار دارد. 10 بازیکن دیگر که از ابتدا در تیم اصلی حضور داشتند عبارتند از: سرخیو بوسکتس، ماسکرانو، اینیستا، راکیتیچ، دنیس سوارز، آندره گومز، رافینیا، آردا توران، روبرتو و در صورت بازگشت، سرجی سمپر.

اگر آبی و اناری‌ها مارکو وراتی - هافبک فعلی پاریس سنت ژرمن - یا هر بازیکن دیگری با توانایی مشابه را نیز خریداری کنند، تعداد این بازیکنان به 12 می‌رسد.

احتمالاً والورده باید دو هافبک را از لیست تیم خارج کند. انتظار می‌رود که یکی از آن‌ها آردا توران باشد. آردا از زمان حضور در بارسا عملکرد خوبی نداشت؛ هر چند که گاهی اوقات در کارهای هجومی موثر بود، اما تحت هیچ شرایطی نمی‌توان او را هافبک مناسبی برای بارسا نامید.

نام دیگر این لیست خروجی، رافینیا خواهد بود. او در حال حاضر مصدوم است و از آن جایی که می‌خواهد سال دیگر در جام جهانی حاضر باشد، احساس می‌کند که باید بیش‌تر از این‌ها بازی کند. پدر او و مدیر برنامه‌هایش مازینو، هفته گذشته را صرف مذاکره با باشگاه والنسیا کرده‌اند.

بقیه بازیکنان در تیم خواهند ماند. روبرتو به پست هافبک بازخواهد گشت و ماسکرانو بیش‌تر در پست دفاع حاضر خواهد شد. پیش بینی می‌شود با حضور وراتی، یک بازیکن دیگر به لیست مازاد والورده افزوده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ چه بازیكنانی باید بمانند؟ كدام باید بروند؟ و چه كسانی - مثل وراتی یا اریكسن - باید به تیم اضافه شوند؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مدیریت خط هافبک بارسلونا؛ چالش مهم والورده!
قطعا رافينيا و گومز و دنيس بازيكناى مستعد و آينده دار و خريدهاى بسيار خوبين و اميدوارم راحت از دستشون نديم. اين وسط سمپر يه جواهره كه نبايد ناديده گرفته بشه. آردا با توجه به سنش مى تونه جزو خروجى ها باشه. ماسكرانو كه قطعا بايد بره و راكيتيچ با توجه به توان دفاعيش كه اكثر هافبكاى ديگه مون ندارن بايد بمونه.

عجيب اينه كه هيچ حرفى از آلن نيست! نكنه اين والورده بى خيالش بشه...


سه‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۴۶)
 
fatipbarca
پاسخ به: مدیریت خط هافبک بارسلونا؛ چالش مهم والورده!
النیا و سمپر و دنیس حتما باید بمونن تا اینده بارسا با جوونای لاماسیا رقم برخوره.از بین اردا و گومز و رافینیا، دوتاشون میرن صدردرصد. درمورد راکتیچ فکر نکنم از دست دادنش به نفع تیم باشه.هرکاری میکنن اول وراتی را بخرن که خیال ما از هافبک بازیساز راحت بشه، بعد به فکر خرید و فروش های بعدی باشن.


سه‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۱۰)
 
006007
پاسخ به: مدیریت خط هافبک بارسلونا؛ چالش مهم والورده!
ما در طی این چند ساله اشتباهات زیادی در خرید بازیکنایی کردیم که به سبک بارسا نمیخوردن مثل راکیتیچ و گومز و آردا و ... باید با آوردن وراتی و بها دادن به جوونایی مثل سمپر آلنیا و خیلیای دیگر این امید رو در لاماسیا دوباره زنده کنیم که میشه با تلاش به تیم اصلی رسید رافینا (خرید بد دیگر برای کادر فنی قبلی )رو هم باید بفروشیم بجاش روبرتو هست


سه‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۲۵)
 
iman_khatar
پاسخ به: مدیریت خط هافبک بارسلونا؛ چالش مهم والورده!
بازگشت سمپر و رفتن ماسکرانو و رفتن گومز هم میتونه برای بارسا مفید باشه و هم خودشون و برای خرید احتمالی ۲ بازیکن که یکی وراتی و دیگری دفاع راست یا شاید هم وینگ راست یه مقداری بودجه رو بیشتر کنه و البته که ممکنه به جای گومز راکیتیچ بره چون با اومدن روبرتو و یک هافبک دیگه در پست راکیتیچ عملا وضعیت سخت میشه و ممکنه راکیتیچ تصمیم به رفتن بگیره هرچی هست باید زودتر قضیه خرید ها مشخص بشه چون واقعا الان چندبازیکن تکلیفشون مشخص نیست


سه‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ (۹:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!