به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت رونالدینیو به نیوکمپ این بار با پیراهن بارسااسطوره‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۳۱) (۶۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مربی تیم اسطوره‌های بارسا، خوزه ماری باکرو، به لیستی که حدودا یک ماه پیش اعلام شد، سه نام دیگر اضافه کرد: رونالدینیو، ادگار داویدز و سیمائو سابروسا. هر سه این بازیکنان در کنار اعضای سابق این لیست، در تاریخ 30 جولای، در نیوکمپ مقابل تیم اسطوره‌های منچستر یونایتد بازی خواهند کرد. این بازی ساعت 19:00 (به وقت اروپای مرکزی) سوت خواهد خورد. این اولین باری است که رونالدینیو بعد از خروجش از باشگاه، با پیراهن بارسا به خانه‌اش باز می‌گردد. او طی سال‌های 2003 تا 2008 در این تیم بازی می‌کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رونالدینیو، داویدز و سیمائو به جمع بازیکنانی چون انگوی، گازمن، خوان کارلوس، پوپسکو، نادال، بلتی، اندرسون، دهو، ادمیلسون، Goikoetxea، مندیتا، ژولی و خولیو سالیناس ملحق شده‌اند. انتظار می‌رود طی روزهای آتی چند بازی دیگر از تاریخ بارسلونا به این لیست اضافه شوند.

بلومکویست، فورچون، پوبروسکی، برباتوف، جی سونگ پارک، سیلوستره و دوایت یورک برای تیم اسطوره‌های منچستر یونایتد برای بازی در نیوکمپ تایید شده‌اند. سایر بازیکنان این لیست نیز متعاقبا اعلام خواهند شد.

پس از پیروزی 3-2 در لبنان (بیروت) که در آن آبی و اناری‌ها، تیمی متشکل از اسطوره‌های رئال مادرید را با دو گل از ژولی، یک گل از سیمائو و سه پاس گل از رونالدینیو شکست دادند، این تیم برای اولین بار در خانه خود، در نیوکمپ بازی خواهد کرد. پس از آن آبی و اناری‌ها یک بار دیگر با افسانه‌های منچستر یونایتد در اولدترافورد در تاریخ 2 سپتامبر، ساعت 15:00 (به وقت اروپای مرکزی) رو در رو خواهند شد.

بازی خیریه

درآمد حاصل از این بازی به پروژه PCCB (مرکز سرطان اطفال بارسلونا) در بیمارستان سنت خوان اهدا خواهد شد؛ پروژه‌ای که هدف آن ارائه خدمات درمانی به تمام کودکان سرطانی است. بلیت‌های این بازی قیمتی بین 10 تا 19 یورو خواهند داشت و سود حاصل از آن صرف کمک به ساخت یک مرکز جدید و صندوق تحقیقات سرطان کودکان خواهد شد.

تیم اسطوره‌های بارسا چیست؟

اسطوره‌های بارسا ماحاصل برنامه‌ای از باشگاه بارسلونا است که هدف آن نشان دادن ارزش بازیکنانی است که قبلاً پیراهن معروف این تیم را می‌پوشیدند. هدف این پروژه کمک به جهانی شدن نام تجاری بارسا و ترویج ارزش‌هایش توسط بازیکنان سابق است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازگشت رونالدینیو به نیوکمپ این بار با پیراهن بارسا
فوق العاده است برگشته این اسطوره فراموش ناشدنی.


چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۴ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!