به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یادبودی احساسی برای اسطوره‌های ومبلی 1992 (ویدئو)ویدئوهای بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۱۱) (۶۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


تیم رؤیایی بارسا شنبه شب در نیوکمپ لحظاتی احساسی را با جشن گرفتن نخستین قهرمانی آبی و اناری‌ها در اروپا رقم زد... جزئیات این مراسم و ویدئوی جذاب مربوط به آن را، در این خبر مشاهده خواهید کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیوکمپ شب گذشته شاهد لحظاتی به یاد ماندنی و احساسی برای اسطوره‌های ومبلی 1992 بود. مراسم‌های مختلفی در ماه گذشته برای گرامی‌داشت بیست و پنجمین سالگرد آن قهرمانی تاریخی، برگزار شد. شنبه شب، اوج این مراسم‌ها با انجام یک بازی هفت‌نفره بین اسطوره‌های بارسا و بنفیکا صورت گرفت. این مراسم ساعت 12 به وقت محلی با مراسم عکس و امضاء با هواداران آغاز شد و با ادای احترام به مردانی که تاریخ را رقم زدند، به پایان رسید. هر بازیکن همینطور که به زمین وارد می‌شد و مورد تشویق قرار می‌گرفت، معرفی شد.

یک صفحه نمایش بسیار بزرگ تعبیه شده بود و بازیکنان و کادر فنی تیم رؤیایی، در مقابل تصویر اسطوره فقید باشگاه، یوهان کرایف، به جشن و سرور می‌پرداختند. این شب همچنین ادای احترامی بود به گوینده فقید و شناخته شده ورزشگاه، مانل ویچ. پیش از بازی فوتبال هفت‌نفره، بچه‌های FCBEscola در زمین شروع به گرم‌کردن کردند و به ارائه ارزش‌های لاماسیا، که با تیم رؤیایی آغاز شده بود و تاریخ باشگاه را تغییر داده بود، پرداختند.

تماشاگران از دیدن اسطوره‌های قدیمی بارسا در زمین با پیراهن‌های خاطره‌انگیزشان، بسیار هیجان‌زده شده بودند. بازی در هر نیمه بیست دقیقه به طول انجامید و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. در بین دو نیمه، فرزندان بازیکنان نیز یک بازی کوچک ترتیب دادند. لحظه خاطره‌انگیز دیگر، بازسازی صحنه ضربه‌آزاد رونالد کومان بود که نخستین قهرمانی بارسا در اروپا را با پیروزی مقابل سمپدوریا در ومبلی، نصیب این باشگاه کرد. آن گل فراموش‌نشدنی در تاریخ بارسا جاودانه خواهد بود و تا به امروز، هنوز از کلیدی‌بودنش کاسته نشده است.

این مراسم یادبود با بالا بردن جام اروپا توسط بازیکنان تیم به پایان رسید و تیم رؤیایی، بار دیگر لبخند را به لب هواداران بارسا آورد. آن‌ها تیمی منحصربفرد بودند که تاریخ این باشگاه را از نو نوشتند...

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: یادبودی احساسی برای اسطوره‌های ومبلی 1992 (ویدئو)
واقعا چه تیمی بود و چه کسی رو کرایف با داشتن بزرگانی به جهان معرفی کرد بازیکنی اسطوره ای و مربی اسطوره ای : پپ گواردیولا
کرایف از اون دست مربیانی بود که به جوونا بها میداد و شایسته سالاری رو در تیم اجرا میکرد


دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یادبودی احساسی برای اسطوره‌های ومبلی 1992 (ویدئو)
تیم رویایی. و مخصوصا آقا هریستو.

افسوس که جای پدر بارسا خالیه...


یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۶ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!