به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تمایل محرز به خروج از لستر و انتظار او برای پیشنهاد بارسانقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۳۶) (۶۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


نام ریاض محرز مدتی است که در رادار نقل و انتقالاتی باشگاه بارسلونا دیده می‌شود. آن‌ها تابستان قبل تمایل به جذب او داشتند، اما باشگاه لستر پس از قهرمانی در لیگ برتر، علاقه‌ای به فروش ستاره خود نداشت. اما حالا محرز خواستار جدایی از باشگاه انگلیسی است و منتظر است تا بارسا برای جذب او اقدام کند. جزئیات این انتقال احتمالی را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تماس با بارسا

محرز از طریق نمایندگان خود با بارسا تماس حاصل کرده است. باشگاه او را به انتظار دعوت کرده، زیرا در این لحظه، اولویت آن‌ها جذب مدافع راست و هافبک است. محرز می‌تواند در بارسا حضور یابد، زیرا او قدرت دریبل‌زنی بالایی دارد و در حمله بسیار زهردار عمل می‌کند. او در این فصل ثبات چندانی نداشته، اما در کنار بازیکنان بهتر، می‌تواند درخشش خیره‌کننده‌ای داشته باشد.

مهاجم لستر در انتظار بارسا

در این لحظه، محرز اعلام کرده که یک پیشنهاد از آرسنال دارد. تمایلاتی از چلسی نیز وجود دارد اما او می‌خواهد فصل آینده را در لالیگا با پیراهن بارسا بازی کند. مبلغ انتقال و دستمزد او قابل قبول است و بارسا توانایی پرداخت آن را دارد، اما تا اینجا هیچ حرکت قطعی از سوی باشگاه انجام نگرفته است.

منابع نزدیک به بازیکن اذعان داشته‌اند که با وجود اینکه پیشنهاد رسمی از سوی بارسا وجود نداشته، بازیکن تمایل دارد تا به این تیم بپیوندد. نمایندگان بارسا نیز این اطمینان را به بازیکن داده‌اند که از سبک بازی او خوششان می‌آید، اما همه چیز به دیگر نقل و انتقالات باشگاه بستگی دارد.


در انگلیس منابع اعلام کرده‌اند که لستر 40 میلیون یورو برای بازیکن می‌خواهد، اما بارسا باور دارد که قیمت نهایی انتقال بسیار پایین‌تر خواهد بود. اگر این مسئله صحت داشته باشد و بارسا بتواند او را با قیمت پایینی به نیوکمپ بیاورد، ممکن است در این تابستان او به تیم بپیوندد. اگرچه باشگاه ترجیح می‌دهد جرارد دلوفئو و عثمان دمبله را در این تابستان جذب کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: تمایل محرز به خروج از لستر و انتظار او برای پیشنهاد بارسا
محرز بازیکن خوبیه ولی در مقایسه با دمبله نه . تاجایی که راه داره باید از خریدهای اشتباه دوری کنیم .


دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۱۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: تمایل محرز به خروج از لستر و انتظار او برای پیشنهاد بارسا
باید دید اینا چیکار میکنن بیرین رو میتونن با فروش اردا که کلا ضرر بود و یه ۱۵ تا اضافه حلش کنن وراتی رو هم بیارن بودجه باشگاه تموم میشه و این یعنی دمبله بخواد بیاد مونیر میره و اگر گومز فروخته نشه احتمالا رافینیا بره به طور کلی دوتا از هافبک های تیم صد درصد با جذب شدن وراتی از تیم میرن احتمال رفتن دنیس هم وجود داره


یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تمایل محرز به خروج از لستر و انتظار او برای پیشنهاد بارسا
اگر بتونیم حدود 20-25 تا بخریمش خوبه.


یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۱ کاربر آنلاین است. (۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!