به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد تیم‌های ورزشی مختلف باشگاه، در هفته‌ای که گذشت!سایر ورزش‌ها
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۲۱) (۱,۴۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

در حالی که روزهای پایانی و داغ فصل را پشت سر می‌گذاریم، آبی و اناری پوشان حاضر در رشته‌های مختلف باشگاه نیز این شور و حرارت را به هواداران اف سی بارسلونا در سراسر جهان منتقل می‌کنند. هفته گذشته، تیم‌های مختلف باشگاه در رقابتهای مختلفی برابر حریفان به میدان رفتند که در این خبر به طور مفصل به بررسی آنها پرداخته‌ایم. با ما در این گزارش همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فوتسال

پوزو مورسیا 2 بارسلونا لاسا 2 (3-5)
دیدار سوم پلی آف لیگ فوتسال اسپانیا، نیمه نهایی
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: جوانجو، ایکاردو، لوزانو، دیگو و فرائو
گل‌ها: فرائو (دقیقه 17)، دیگو (دقیقه 33) / ضربات پنالتی: ایکاردو، لوزانو و فرائو


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا لاسا که دیدار رفت نیمه نهایی لیگ فوتسال اسپانیا را با نتیجه 3 بر 2 به پوزو مورسیا واگذار کرده بود و دیدار برگشت را با حساب 5 بر 1 به سود خود به پایان رسانده بود، در سومین بازی پلی آف نیز موفق شد این تیم را در دیداری بسیار دشوار و نفس گیر در ضربات پنالتی شکست دهد و جواز حضور در فینال رقابتها را به دست آورد.

دو تیم نیمه اول را با احتیاط آغاز کردند و هر یک سعی داشت از اشتباه دیگری به بهترین شکل ممکن استفاده کند تا این که در دقیقه 14 روی حرکت جوانجو - دروازبان بارسلونا - که به قصد دفع توپ از محوطه خارج شده بود و توپ به دست او برخورد کرد، یک پنالتی از نقطه دوم به سود میزبان اعلام شد و گُلر آبی و اناری‌ها نیز از بازی اخراج شد. در ظاهر همه چیز به سود پوزو مورسیا بود، اما ببه این پنالتی را از دست داد تا امید بارسلونا برای ارائه یک نمایش دیدنی همچنان زنده بماند.

سدانو که از مهار پنالتی روحیه گرفته بود، موقعیت طلایی دیگری را از حریف گرفت تا شایستگی‌های خود را بار دیگر به رخ حریف بکشد. اواخر این نیمه بود که فرائو مصاف تک به تک با دروازبان مورسیا را به سود خود تمام کرد تا بارسایی‌ها با پیروزی 1-0 به رختکن بروند.

در ابتدای نیمه دوم، فرناندو از تیم حریف روی ضربه غافلگیرکننده و از راه دور، سدانو را مغلوب کرد و همه چیز را به حالت اول برگرداند. میزبان که در این لحظات بهتر از بارسا کار می‌کرد، گل دوم را هم یک دقیقه بعد توسط میگوئلین به ثمر رساند تا برای اولین بار در این بازی، پیش بیفتد.

در حالی که همه منتظر شکست بارسلونا و عدم راهیابی این تیم به فینال بودند، در 33اُمین دقیقه بازی دیگو کار را به تساوی کشاند. در وقت‌های اضافه اما این بارسا بود که دو بار توپ را به تیر دروازه حریف کوبید، اما در گلزنی ناکام بود تا ضربات پنالتی، تکلیف صعود کننده را مشخص کنند.

یاران پلازا از این فرصت به خوبی استفاده کردند و ایکاردو، لوزانو و فرائو با گلزنی در ضربات پنالتی، بارسا را به فینال رقابتهای لیگ فوتسال اسپانیا در فصل 2016/17 بردند.



اینتر مووی استار 2 بارسلونا لاسا 2 (3-5)
دیدار اول فینال لیگ فوتسال اسپانیا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: پاکو سدانو، ایکاردو، دیگو، لوزانو و فرائو
گل‌ها: رافا لوپز (دقیقه 9)، دیگو (دقیقه 23) / ضربات پنالتی: ایکاردو، لوزانو، فرائو


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شاگردان پلازا در اولین گام از آخرین مرحله لیگ فوتسال اسپانیا سربلند بیرون آمدند و یک پیروزی بسیار شیرین و با اهمیت را به دست آوردند.

دو تیم به خوبی از اهمیت این بازی آگاهی داشتند و بر این اساس کارهای تاکتیکی خود را تنظیم کرده بودند. با این حال آبی و اناری‌ها کنترل بازی را به دست گرفته بودند و بر حملات خود می‌افزودند تا اینکه در دقیقه 9 فرائو توپ را در اختیار رافا لوپز قرار داد و این بازیکن نیز به خوبی از آن استفاده کرد. تیم شهر مادرید تا پایان نیمه اول دو بار فرصت برابر کردن نتیجه را داشت، اما هر بار ناموفق بود تا نیمه اول این دیدار با نتیجه 1-0 به سود بارسلونا لاسا به پایان برسد.

بارسا در شروع نیمه دوم هم به مانند قبل طوفانی بازی کردند و دقیقه 23 روی ضربه فوق‌العاده دیگو به گل دوم دست یافتند. دیگو برزیلی 29اُمین گل فصل خود را به ثمر رساند و بارسا اختلاف را به عدد 2 رساند. با این حال کمی بعد یکی از گل‌ها پاسخ داده شد و دنیل برای میزبان گلزنی کرد. مووی استار پس از این گل بر شدت حملات خود افزود و بارسا را تحت فشار قرار داده بود. سرانجام این تاکتیک نتیجه داد و گل تساوی بخش تنها 50 ثانیه مانده به پایان بازی توسط ریویلوس به ثمر رسید.

دو تیم در وقت‌های اضافه کاری از پیش نبردند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در این دقایق سدانو یک مهار دیدنی از خود نشان داد و ایکاردو، لوزانو و فرائو برای بارسا گلزنی کردند تا این دیدار در مجموع 5-3 به سود کاتالانها به پایان برسد.

بازی آینده: شنبه 20 خرداد، ساعت 15:45؛ اینتر مووی استار - بارسلونا لاسا (دیدار دوم فینال لیگ فوتسال اسپانیا)

فوتبال

کارتاگنا 1 بارسلونا ب 2
دیدار رفت شانس مجدد پلی آف لیگ سگوندا ب اسپانیا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: وارو، پالنسیا، مارتینز، فالی، بورخا، سارسانداس، آلنیا، گومبائو، رومرا، پرئا و آلفارو
گل‌ها: رومرا (دقیقه 51) و گومبائو (دقیقه 83)


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شاگردان جرارد لوپز که بخت صعود مستقیم به لیگ سگوندا را هفته قبل با دو شکست پیاپی مقابل لئونسا از دست داده بودند، در دیدار رفت شانس مجدد موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 کارتاگنا را از پیش رو بردارند تا یک گام به صعود نزدیک‌تر شوند. گفتنی است رئیس باشگاه بارسلونا، بارتمئو نیز آبی و اناری‌ها را در سفر به کارتاگنا همراهی کرد تا از این طریق حمایت همه جانبه باشگاه از بازیکنان بارسا ب را اعلام کند.

کاتالانها که تلاش بسیاری برای پیش افتادن در این بازی کردند، دقیقه 51 توسط دنی رومرا روی پاس آلنیا به گل رسیدند. یک دقیقه بعد فالی این فرصت را داشت که اختلاف را به دو گل افزایش دهد، اما موفق به انجام این کار نشد. کمی بعد اما ژرمن از اشتباه خط دفاعی بارسا نهایت استفاده را برد و برای میزبان گلزنی کرد تا حساب کار 1-1 شود. پس از آن دو تیم بر شدت حملات خود افزودند، تا اینکه در واپسین دقایق بازی، گومبائو خوش درخشید و یک پیروزی حیاتی را برای آبی و اناری‌ها به ارمغان آورد تا با خیال راحت به دیدار برگشت در مینی استادی فکر کنند.

بازی آینده: شنبه 20 خرداد، ساعت 21:30؛ بارسلونا ب - کارتاگنا (دیدار برگشت شانس مجدد پلی آف لیگ سگوندا ب)



بسکتبال

پایان همکاری بارتزوکاس با بارسلونا
باشگاه رسما اعلام کرد که همکاری تیم بسکتبال بارسلونا با سرمربی یونانی این تیم به پایان خواهد رسید و شخص دیگری بر نیمکت بارسلونا لاسا خواهد نشست. بارتزوکاس در طول فصل 2016/17 مجموعا در 71 بازی رسمی هدایت آبی و اناری‌ها را بر عهده داشت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هندبال

واردار 26 بارسلونا لاسا 25
دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: گونزالو پرز د وارگاس، ویکتور توماس، دیکا مم، موروس، سورهایندو، ژیکا و والرو ریورا
نتایج به تفکیک نیمه: 13-12 / 26-25


کانون هواداران بارسلونا در ایران

علی رغم موفقیت چشمگیر تیم هندبال بارسلونا در لیگ داخلی اسپانیا، این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان ناکام بود و با بدشانسی بسیار نتوانست روی سکو قرار گیرد. در مرحله نیمه نهایی این رقابتها، شنبه شب دو تیم واردار از مقدونیه و بارسلونا لاسا از اسپانیا در کلن آلمان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، اما در پایان این نماینده مقدونیه بود که در آخرین لحظات موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

بازی در ابتدا برای بارسا بسیار خوب دنبال می‌شد، تا جایی که در دقیقه 13 مسابقه روی ضربه پنالتی والرو ریورا موفق شدند سه گل از حریف پیش بیفتند، اما واردار به لطف درخشش دروازبان خود، استربیک این نیمه را با حساب 13-12 به سود خود به پایان برد.

در نیمه دوم آبی و اناری‌ها حملات خود را گسترده‌تر کردند، اما با سدی به نام استربیک مواجه می‌شدند. بازی با همین روند پیش می‌رفت و دو تیم اختلاف را حفظ می‌کردند، تا اینکه در آخرین دقایق این دیدار، سیندریک نتیجه 25-25 را به 26-25 تغییر داد تا نماینده کشور مقدونیه به فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2016/17 راه پیدا کند و آبی و اناری‌ها راهی دیدار رده‌بندی شوند.



تلکوم وزپرم 34 بارسلونا لاسا 30
دیدار رده‌بندی لیگ قهرمانان اروپا
ترکیب ابتدایی بارسا در این دیدار: ریستوفسکی، موروس، سورهایندو، دیکا مم، ژیکا، آرینیو و سابیچ
نتایج به تفکیک نیمه: 18-17 / 34-30


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سهم بارسلونا لاسا از لیگ قهرمانان این فصل، رتبه‌ای بهتر از چهارمی نبود! آبی و اناری‌ها که با نتیجه‌ای نزدیک، دیدار برابر واردار مقدونیه را واگذار کرده بودند، با امید کسب عنوان سومی به مصاف تلکوم وزپرم رفتند، اما این بازی را هم از دست دادند تا به کار خود در این رقابتها پایان دهند.

دو تیم در نیمه اول بسیار خوب بازی می‌کردند، اما حریف روان‌تر از بارسایی‌ها ظاهر شده بود و موفق شد با برتری 18-17 به رختکن برود. در این نیمه، لکای و اوگالده هر یک با به ثمر رساندن پنج گل، سهم به سزایی در پیروزی نماینده مجارستان داشتند.

بازیکنان بارسلونا در نیمه دوم هم نتوانستند از پس حریف برآیند و حتی پنج گل از این تیم عقب افتادند. آنها گرچه تا پایان این دیدار تمام تلاش خود را برای بازگرداندن نتیجه به کار بستند، اما بی‌ثمر بود تا بازی با حساب 34-30 به پایان برسد و کاتالانها به مقام چهارم لیگ قهرمانان امسال دست پیدا کنند.

بازی آینده: جمعه 19 خرداد، ساعت 19؛ بارسلونا لاسا – هوئسکا (مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری اسپانیا)
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی عملکرد تیم های ورزشی مختلف باشگاه، در هفته ای که گذشت!
به اميد موفقيت تمام تيمهاى بارسا و به خصوص صعود بارسا ب.


جمعه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۴۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: بررسی عملکرد تیم های ورزشی مختلف باشگاه، در هفته ای که گذشت!
امیدوارم بارسا ب صعود کنه واقعا خیلی ظلمه کل فصل رو با اختلاف عالی بودن اگه صعود کنن واقعا خوب میشه


جمعه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!