به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جذب داگلاس کاستا؛ مزایا و معایبنقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۰۰) (۱,۲۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


به دلیل شبهاتی که در مورد بازگشت جرارد دلوفئو به تیم به وجود آمده، باشگاه جذب داگلاس کاستا، وینگر برزیلی بایرن مونیخ، را به برنامه‌های خود اضافه کرده است. کاستا می‌تواند گزینه جالبی باشد، چرا که او دقیقاً آن مهاجمی است که تیمی مانند بارسا در کناره‌های خط حمله نیاز دارد. اما این انتقال، مزایا و معایبی دارد که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

موقعیت بازیکن (فصلی بدون ثبات و با زمان بازی کم زیر نظر کارلو آنچلوتی)، به این معناست که او می‌تواند تابستان امسال با 30 میلیون یورو به نیوکمپ بیاید. اما او واقعاً چه چیزهایی می‌تواند به بارسا اضافه کند؟ در ادامه این نکات را بررسی خواهیم کرد.

مزایا


مصاف‌های یک در مقابل یک

«ما به بازیکنی نیاز داریم که کیفیت لازم را در موقعیت‌های تک به تک از خود نشان بدهد». این جمله‌ای است که گواردیولا هنگام جذب کاستا و در دفاع از این انتقال، به کار برد. و بارسا نیز به همین دلیل مایل به جذب این بازیکن است. او بازیکنی است که می‌تواند در یک‌سوم هجومی تیم تفاوت رقم بزند و کسی که مدافعان از او می‌ترسند.

چند پُسته بودن

داگلاس کاستا قادر است که در هر سه پُست در خط حمله بازی کند، و البته تخصصش بازی در هر دو کناره است. نقاط قوت او دریبل‌زنی و پاس‌دهی اوست و می‌تواند سلاح جدیدی برای بارسا در گوشه‌ها باشد.

هماهنگی با نیمار

این دو بازیکن یکدیگر را از تیم ملی برزیل می‌شناسند و رابطه خوبی دارند. آن‌ها به نوعی مکمل یکدیگر هم هستند؛ با حضور نیمار در سمت چپ، کاستا می‌تواند سمت راست را پوشش دهد.

قیمت

بارسا باور دارد که می‌تواند کاستا را با قیمت 25 میلیون یورو جذب کند، که قیمتی ارزان در بازار نقل و انتقالات امروز است. مهاجم برزیلی مایل به ترک بایرن است و این مسئله بر کاهش قیمتش اثرگذار بوده است.

معایب


مصدومیت‌ها

در این فصل، او به «بازیکن شیشه‌ای» معروف شده است. او علاوه بر مشکل در ماهیچه‌اش، مصدومیتی از ناحیه زانو دارد که این فصلش را تحت تأثیر قرار داده است. برای بازیکنی چنین سرعتی، این مسئله مشکل بسیار بزرگی است.

رفتار

او زمانی که نقش مهمی در تیم نداشته، چندان خوشحال نبوده است. در این فصل در بایرن، این مسئله به روشنی ثابت شد. در میانه‌های فصل او گفت که اگر اوضاع در تابستان تغییر نکند، تیم را ترک خواهد کرد. این مسئله رابطه‌اش با آنچلوتی را تیره‌تر کرد. اما او در بارسا چگونه با نیمکت‌نشینی کنار خواهد آمد؟

کمبود گلزنی

داگلاس کاستا کیفیت‌های بسیار زیادی دارد، اما هیچ یک از آن‌ها شامل عادت گلزنی نمی‌شود. خود بازیکن نیز اعتراف کرده است که باید از این لحاظ پیشرفت کند. اما با توجه به این‌که او حالا 26 ساله است، به نظر نمی‌رسد تغییر فاحشی در این زمینه در بازی‌اش به وجود بیاید.
ارزش: ۹.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: جذب داگلاس کاستا؛ مزایا و معایب
منم موافق نیستم ما آلن هالیلوویچ رو داریم که میتونه بیاد در پست وینگر کار کنه . نباید زیاد هزینه و بریز بپاش کنیم در چند سال قبل خریدهای بیخودی زیاد داشتیم


پنج‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ (۹:۵۸)
 
fatipbarca
پاسخ به: جذب داگلاس کاستا؛ مزایا و معایب
فکر نکنم خیلی واسه بارسا مناسب باشه. اول باید مشکلات دیگه ترکیبو حل کنیم چون گزینه های زیادی واسه پست وینگر و مهاجم نوک تو بازار هست.


چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۵۲)
 
kamiba
پاسخ به: جذب داگلاس کاستا؛ مزایا و معایب
به نظر من دو مین خرید عالی برای بارسا میتونه باشه. بعد از وراتی.


چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۲۱)
 
khoshoe875
پاسخ به: جذب داگلاس کاستا؛ مزایا و معایب
خیلی بعیده این بیاد کما اینکه سبک بازیش به بارسا نمیخوره ... برای بارسا عثمان دمبله واقعا مناسبه!


چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جذب داگلاس کاستا؛ مزایا و معایب
بازيكن خوبيه اما اين معايبى كه گفته شد هم جديه...

من بيشتر دوست دارم مهاجم نوك قابل اتكا داشته باشيم كه اين سوارز رو وقتى انقدر گند مى زنه بتونيم عوض كنيم!


چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۳۶)
 
iman_khatar
پاسخ به: جذب داگلاس کاستا؛ مزایا و معایب
فصل قبل خیلی خوب بود این فصل بدشانس بود و انجلوتی هم باهاش نساخت والا قیمتشم خوبه بایرن هم تیم عوضی ای نیست که الکی قیمت بالا ببره...ولی خب کلا به این تیم مدیریت امیدی نیست...


چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!