به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دلوفئو: می‌خواهم تنها بر بازی‌های ملی متمرکز باشمنقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۱۷) (۷۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: فورفورتو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


جرارد دلوفئو، وینگر باشگاه اورتون که به طور قرضی در میلان بازی می‌کند و نمایش‌های خوبی در سن سیرو داشته است، طبق گزارشات با تمایل باشگاه بارسلونا به بازگرداندن او به نیوکمپ مواجه است. مصاحبه اخیر او در مورد انتقال به بارسا را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جرارد دلوفئو، وینگر تیم ملی اسپانیا، تمایلی ندارد که عدم قطعیت در مورد باشگاهش در فصل آینده فرم خوب او را به هم بزند. او که در اورتون جایگاه خود در تیم نخست را از دست داده بود، با انتقال قرضی به میلان در ژانویه، اوضاع را به نفع خود تغییر داد.

او در 17 حضوری که با پیراهن میلان در سری آ داشت، چهار گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد. او همچنین با نمایش‌های خوبش به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شد و در دیدار دوستانه مقابل فرانسه، پس از حضور به عنوان بازیکن جانشین، ضمن به دست آوردن یک ضربه پنالتی که توسط سیلوا به گل تبدیل شد، یک گل به ثمر رساند تا لاروخا به پیروزی 2-0 دست یابد.

رابرت فرناندز، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این باشگاه قصد دارد بند بازخرید دلوفئو را فعال کرده و در تابستان او را به نیوکمپ بازگرداند. اما خود بازیکن تمایل چندانی به بحث در مورد آینده‌اش ندارد و ترجیح می‌دهد بر بازی خود در زمین فوتبال تمرکز کند: «شاید بعضی اوقات من زیاد از حد به آینده فکر کرده‌ام. من چه به لحاظ فوتبالی و چه به لحاظ شخصی در شرایط بسیار خوبی هستم و آرامش دارم. در حال حاضر باید در مورد تیم ملی فکر کنم و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنم».


«تابستان شلوغی پیش رو دارم اما آرامم و مطمئنم که همه چیز به خوبی سپری خواهد شد. در لحظات خوبی به سر می‌برم؛ بگذارید از آن لذت ببرم، در مورد آینده‌ام بعداً تصمیم خواهم گرفت».

دلوفئو در مورد بازی تیم ملی اسپانیا مقابل مقدونیه و احتمال بسیار بالا برای صعود به جام جهانی روسیه، گفت: «باید حرفه‌ای باشیم و باید به تمرین ادامه بدهیم. ما در تیم ملی هستیم و باید بهترین نمایش خود را ارائه کنیم. این سه امتیاز منجر به صعود ما خواهند شد و به اندازه هر سه امتیاز دیگری اهمیت دارند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: دلوفئو: می‌خواهم تنها بر بازی‌های ملی متمرکز باشم
بهش نیگا میکنی یه چیزی شبیه مونیر میبینی الان مگه مونیر پاس گل نمیده یا گل نمیزنه؟کلا وضع مسخره ای شده


سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ (۹:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: دلوفئو: می‌خواهم تنها بر بازی‌های ملی متمرکز باشم
حالا اينم ديگه برا ما ناز مى كنه! كلا اون چيزى كه انتظار مى رفت نشد. خيلى بگير نگير داره و بعيده چيزى بيشتر از مونير يا ساندرو بشه.


سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ (۴:۱۴)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: دلوفئو: می‌خواهم تنها بر بازی‌های ملی متمرکز باشم
از وقتی تو بارسا ب بود دوسش داشتم امیدوارم برگرده و عالی کار کنه


سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ (۲:۳۲)
 
006007
پاسخ به: دلوفئو: می‌خواهم تنها بر بازی‌های ملی متمرکز باشم
دوستان همیشه گفته ام ما نیاز به مربیان بازیکن ساز داریم . خوب فکر کنید اگر فرانک ریکارد نبود ما ژاوی اینیستا مسی و...خیلی های دیگر رو نداشتیم .بعضی از مربیان بازیکن سوزند و فقط استفاده کننده هستند و در خرید خوبند مثل مورینیو و ...خیلی های دیگر ولی اگر در همین چند سالی که به بن بست خوردیم یکی رو داشتیم که سازنده بود الان امثال تیاگو و هالیلوویچ و رومئو و ...و خیلیهای دیگر در تیم اولمون عاقایی میکردند . میدونید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چونکه بازیکنی که از نونهالی در لاماسیا هست و با آداب و رسوم و شیوه بارسلونا خو گرفته در تیمهای دیگر معمولا به بن بست میخورند مگر اینکه در تیمهایی قرضی بازیکنند که سبکی نزدیک به بارسا دارند مانند آرسنال.سرتونو درد نیارم خیلی گیج و گنگم میبینم که رقیب ما بازیکنایی رو داره که میباید در تیم ما باشند


سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ (۰:۲۴)
 
toraj
پاسخ به: دلوفئو: می‌خواهم تنها بر بازی‌های ملی متمرکز باشم
بازیکن با تکنیک و سرعتی هستش امیدوارم این فصل دولفئو و هلیلوویچ رو برشون گردونن و هافبک تحلیل رفته بارسا یه سرو سامونی بگیره. اینیستا و بوسکتس واقعا تو هافبک تنها و بدون جانشین هستن.


دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!