به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خروج رافینیا، رویدادی تقریباً غیر ممکن!نقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۱۷) (۷۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


دلایل مختلفی از جمله مبلغ درخواستی باشگاه سبب شده‌اند که با وجود شایعاتی از علاقه برخی تیم‌های انگلیسی و ایتالیایی به هافبک 24 ساله بارسا، خروج او از نیوکمپ در تابستان امسال، دور از ذهن باشد...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رافینیا آلکانتارا بازیکنی است که از داشتن نقش نیمکت نشین در بارسا چندان راضی نیست. او پیش از آمدن به تیم نخست به طور قرضی به سلتاویگو پیوسته بود و این نکته نشان می‌دهد که اولویت او حضور در ترکیب است. در زمان لوییز انریکه او در زمان‌هایی نقش مهمی ایفا می‌کرد اما نظر والورده در مورد او مشخص نیست و باشگاه به پیشنهادات گوش خواهد داد. با این همه، باشگاه به هر پیشنهادی راضی نخواهد شد و این نکته خروج او را عملاً غیر ممکن کرده است.


هافبک 24 ساله برزیلی پتانسیل بسیار بالایی دارد و نظر بسیاری از باشگاه‌های بزرگ از جمله آرسنال، لیورپول، یوونتوس و رم را به خود جلب کرده، اما هیچ گونه تماسی از سوی این باشگاه‌ها برای انجام این انتقال صورت نگرفته است. بارسلونا تنها به پیشنهادات سی میلیون یورو و بالاتر برای رافینیا گوش خواهد داد؛ آن‌ها از تجربیات پیشین خود درس گرفته‌اند - فروش رایگان ساندرو به مالاگا - و نمی‌خواهند دوباره آن را تکرار کنند.

این قیمت بالا ممکن است برخی تیم‌ها را، با توجه به مصدومیت زانوی او، از خرید منصرف کند، اگرچه روند بهبود او به خوبی طی می‌شود. او تا میانه‌های آکوست قادر به بازی نخواهد بود. رافا این شانس را دارد که پیش‌فصل را با بارسا آغاز کند و سرمربی جدید تیم را مجاب سازد که او می‌تواند نقشی کلیدی در تیم برای فصل آینده بازی کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: خروج رافینیا، رویدادی تقریباً غیر ممکن!
رافينيا با فضايى كه لوچوى بزرگ بهش داد به خوبى رشد كرد و نشون داد قابل اتكا و به درد بخوره. نبايد راحت از دستش بديم.


سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ (۴:۱۶)
 
006007
پاسخ به: خروج رافینیا، رویدادی تقریباً غیر ممکن!
برای اینکه بازیکن های جوون رو با قیمت مناسب بفروشیم باید بهشون میدان بدیم تا خودی نشان بدهند و بر سر زبان‌ها بیفتند وگرنه همه رو مفت باید بدیم و بعد باقیمت بخریم


دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۳ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!