به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار به روایت تاریخآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۲۸) (۷۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


نیمار را به عنوان «شاهزاده نیوكمپ» می‌شناسند؛ شاهزاده‌ای كه همگان امیدوارند پس از رفتن پادشاه، شكوه او را ادامه دهد! اعجوبه برزیلی درست سه سال پیش بود كه به بارسا پیوست و فصل تازه‌ای را در تاریخ این باشگاه گشود. در این خبر یازده سكانس درخشان از دوران حضور او در نیوكمپ را با هم مرور خواهیم كرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به بارسلونا خوش آمدی!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار 3 ژوئن 2013 در حضور 56 هزار هوادار در نیوکمپ معارفه شد. در هر حال او حواشی فراوان پیرامون انتقالش از سانتوس را پشت سر گذاشته و در کنار مسی و سوارز، مشهورترین مثلث خط حمله دنیا MSN را تشکیل داده است.

یکی از هزاران

کانون هواداران بارسلونا در ایران

23 اوت 2013 نیمار اولین گل خود با پیراهن بارسا را به ثمر رساند؛ او که در دقیقه 24‌ام بازی رفت سوپر کاپ اسپانیا مقابله اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون، به جای پدرو وارد میدان شد، تنها 7 دقیقه پس از ورودش با ضربه سر گلزنی کرد.

حذف PSG

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در تاریخ 21 آوریل 2015 نیمار با دبل مقابل پاریس سنت ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بردی شیرین و صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها را نصیب آبی و اناری‌ها کرد، هر چند در بازی رفت بارسا 3-1 پیروز شده بود اما هیچ چیز از ارزش این کار نیمار نمی‌کاهد.

خداحافظ بایرن

کانون هواداران بارسلونا در ایران

6 می‌2015 بارسا و بایرن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، با یکدیگر رو در رو شدند. اگر چه قهرمان این بازی مسی بود که دو گل به ثمر رساند اما نیمار نیز با عبور دادن توپ برای سومین بار از خط دروازه نویر، نتیجه را 3-0 کرد. هر چند بازی برگشت این دور از رقابت‌ها با شکست 3-2 کاتالان‌ها همراه بود اما در مجموع 5-3 پیروز شدند و به فینال راه یافتند.

فتح برلین

کانون هواداران بارسلونا در ایران

5 ژوئن 2015 تاریخی به یادماندنی در تاریخ بارسلونای انریکه محسوب می‌شود؛ نیمار گل سوم بازی را به ثمر رساند و آبی و اناری‌ها پنجمین قهرمانی اروپایی خود را جشن گرفتند.

تسخیر دروازه رایووایکانو

کانون هواداران بارسلونا در ایران

17 اکتبر 2015 روزی بود که ارتش کاتالان‌ها بدون فرمانده خود لئو مسی پا به میدان نبرد گذاشتند اما نیمار جای خالی او را به خوبی پر کرد. او سوار بر اسبی سرکش بر پیکر حریف خود می‌تاخت. نمایش درخشان او در آن دیدار هرگز از ذهن‌ها پاک نخواهد شد. نیمار بیش از هر زمانی این بار در نیوکمپ گلزنی کرد، 4 گل در یک بازی!

بهترین، به همین سادگی

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در بازی 8 نوامبر 2015 نیمار در محوطه جریمه توپ را از سوارز گرفت و مصرانه در تلاش بود تا به نوبه خود عملکردی خیره کننده ارائه دهد. لذا با یک ضربه والی توپ را از بالای سر جائومه کاستا عبور داد. مسلما این زیباترین گل نیمار در بین چندین گلی بود که تاکنون با پیراهن آبی و اناری خود به ثمر رسانده است.

نیمار برای اینیستا - اینیستا برای نیمار

کانون هواداران بارسلونا در ایران

21 نوامبر 2015 در یکی از به یادماندنی‌ترین ال کلاسیکو‌های تاریخ در برنابئو، که با پیروزی 4-0 بارسلونا همراه بود اتفاق عجیبی افتاد: گل دوم بازی را نیمار از روی پاس گل اینیستا و گل سوم را اینیستا از روی پاس گل نیمار به ثمر رساند.

1 درصد شانس، 99 درصد تلاش

کانون هواداران بارسلونا در ایران

8 مارس 2017 و بازگشت حماسی مقابل PSG؛ زمانی که همه امیدها مرده بود و برخی حذف را پذیرفته بودند، نیمار همچنان به خود ایمان داشت و ثانیه به ثانیه برای صعود می‌جنگید. ابتدا با شلیک حساب شده توپ از روی ضربه آزاد حساب کار را 4-1 کرد و سپس از روی نقطه پنالتی گلی دیگر به ثمر رساند. بعد از آن هم حتی به دیگران فرصت نداد و خود، پاس گل سرجی روبرتو را فراهم کرد. نیمار آن شب یک تنه صعودی را رقم زد که بیش از قهرمانی می‌ارزید!

رکوردی دیگر

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2 آوریل 2017 ستاره برزیلی به باشگاه صدتایی‌های بارسلونا پیوست. او در پیروزی 4-1 مقابل خرانادا صدمین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر رساند.

جام خداحافظی

کانون هواداران بارسلونا در ایران

27 مارس 2017 روزی بود که نیمار جونیور برای سومین سال پیاپی در فینال جام حذفی گلزنی کرد، این بار در آخرین بازی فصل، مقابل آلاوز و در ویسنته کالدرون. یک گل دیگر، یک جام دیگر! بیایید امیدوار باشیم روزهای بهتری برای این مرد برزیلی در راه باشد!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ekbari
پاسخ به: نیمار به روایت تاریخ
بارسا امسال بیشتر مشکل تاکتیکی داشت تا کمبود بازیکن بارسا بهترین خط حمله جهان رو داره در خط هافبک هم جزو بهترین هاست اینیستا راکتیچ دنیس سوارز رافینبا آردا گومز بوسکتس ربرتو در خط دفاع کمی ضعیف بود نداشتن دفاع راست تخصصی همچنین نداشتن دفاع وسط ماسکرانو به نظر من جزو بهترین هافبک دفاعی دنیاست به بوسکتس ترجیحش می دم اما ماسکرانو در پست دفاع وسط بدرد بارسا نمی خورد تو پست دفاع وسط ضعیف است دلیلشم واضح است چون که پستش نیست پست اصلی ماسکرانو هافبک دفاعی است در ضمن به نظر من بارسا در پست هافبک دفاعی ضعیف است از نظر من بوسکتس هافبک دفاعی نیست که بدرد بارسا بخورد چون که کند کم تحرک و در توپ گیری ضعیف است به نظر من بارسا به یک دفاع وسط یک دفاع راست خیلی خوب نیاز دارد اگر خواست هافبک بگیرد باید پول خرج کند یکی مثل وراتی یا کسانی دیگر از قبیل وراتی که در سطح بالایی بازی میکند ودر تیم های سطح بالا ستاره ی تیم هاشون هستن


دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ (۱۱:۳۰)
 
006007
پاسخ به: نیمار به روایت تاریخ
یکی از خریدهای بسیار عالی کادر مدیریت که حاشیه های زیادی از طرف رئالی ها داشتیم چونکه تحمل شکست خوردن رو نداشتند. امیدوارم اگر قراره بازیکنی به تیم بیاد در این سطح باشه وگرنه به لاماسیا تکیه کنیم بهتر از نفراتی مثل گومز متیو آلکاسر دینیه و...هست


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار به روایت تاریخ
شاهزاده نيوكمپ.


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۷ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!