به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: والورده توانایی رهبری بارسا را داردمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ (۱۶:۰۴) (۵۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


آندرس اینیستا در مصاحبه‌ای در مورد مسائل مختلفی از جمله سرمربی جدید تیم، آینده‌اش در بارسا و تمدید قرارداد تراشتگن سخن گفت. مصاحبه او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاپیتان اینیستا از نخستین بازیکنانی بود که در مورد سرمربی جدید تیم، ارنستو والورده سخن گفت: «او کسی است که قادر به رهبری بارساست. که اگر نبود، انتخاب نمی‌شد. ما باید بخواهیم که بهترین باشیم و فصل بعد با امید بسیاری باز خواهیم گشت. فصل بعد می‌تواند فصل خوبی باشد اگر ما همه چیز را به درستی انجام دهیم».

اینیستا همچنین اظهار داشت که عدم ثبات در فصل پیشین باعث شد تا بارسا به آنچه می‌خواست دست نیابد. او به این نکته اشاره کرد که «در بارسا تنها بردن جام کافی نیست و به همراه آن، باید فوتبال زیبایی هم ارائه داد». او در مورد تمدید قراردادش نیز گفت: «باید تصمیمی بی‌تعارف بگیرم و با باشگاه و خودم صادق باشم. مجموعاً خوشبین هستم و انگیزه دارم که چند سال دیگر نیز به بازی در سطح اول فوتبال دنیا ادامه بدهم. آرزو و هدف من این است که در بارسا بازنشسته شوم. این چیزی است که وقتی از 12 سالگی به اینجا آمدم آن را می‌خواستم».

در نهایت، اینیستا در مورد تمدید قرارداد تراشتگن گفت: «خبر بسیار خوبی است، زیرا او آینده درخشانی پیش رویش دارد و در این سه فصل از ارکان اصلی تیم بوده است. دروازبان بارسا باید در موقعیت‌های متفاوتی خود را نشان بدهد و او کاملاً قادر است در سطحی که باشگاه از بازیکنانش می‌خواهد، بازی کند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: اینیستا: والورده توانایی رهبری بارسا را دارد
خدا کنه که اینیستا رو حداقل یک فصل دیگه نگه دارند و در صورت خوب بودنش قرارداد رو تمدید کنند و البته خرید حداقل یک هافبک درست و حسابی هم بسیار ضروری هست و دفاع راست. به امید آقایی کردن در اروپا


چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اینیستا: والورده توانایی رهبری بارسا را دارد
امیدوارم همین طور باشه و والورده خودشو نشون بده.

ولی مدیریت لعنتی شورشو در آورده. اندرس مقدس تا حالا ده بار گفته دوست دارم تو بارسا بازنشسته شم، اما اینا به روی خودشون نمیارن. دنی آلوز رو با همین رفتار احمقانه شون فراری دادن. ژاوی رو میگیم خودش رفت، اما اینیستا هزار بار گفته دوست دارم بمونم. چرا قراردادش تمدید نمیشه نمی فهمم!

لعنت به راسل و تیمش!


چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۳۹)
 
toraj
پاسخ به: اینیستا: والورده توانایی رهبری بارسا را دارد
امیدوارم مدیران اشتباهی که در مورد دنی آلوز و تا اندازه ای ژاوی انجام دادنو تکرار نکنن و قرارداد آندرس مقدس رو حداقل تا 2020 تمدید کنن. به نظر بنده اگه ژاوی تو بارسا میموند خیلی بیشتر از گومز به درد بارسا میخورد. البته ژاوی خودش خواست که بره ولی میشد به زور نگهش داشت


چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ (۱۷:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!