به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

روزهای ارنستو والورده در نیوکمپ به عنوان بازیکن (ویدئو)ویدئوهای بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۰۳) (۷۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سرمربی تازه برگزیده شده بارسا در سال‌های بازیگری‌اش دو فصل 1988/89 و 1989/90 را با پیراهن بارسا و در خط حمله این تیم سپری کرد. در این ویدئو، مروری خواهیم داشت بر گل‌ها و حرکات او طی این دو فصل.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ارنستو والورده، پس از چهار فصل سرمربیگری در اتلتیک بیلبائو، حالا به بارسا می‌آید تا بر نیمکت این تیم تکیه بزند؛ اما او به هیچ وجه با فضای داخلی نیوکمپ غریبه نیست. 27 سال پیش، در روزهای بازیگری‌اش، او از اسپانیول به بارسا آمد و دو فصل تحت هدایت یوهان کرایف پیراهن آبی و اناری به تن کرد.

او در 29 بازی توسط کرایف مورد استفاده قرار گرفت و 10 گل نیز به ثمر رساند. 6 گل از این تعداد در فصل دوم به ثمر رسیدند، جایی که او تنها 12 بار مورد استفاده قرار گرفت و موفق شد دو دبل هم مقابل والنسیا و خیخون داشته باشد. چند گل او، گل‌های بسیار زیبایی بودند که در این ویدئو می‌توانید مشاهده‌اش کنید.

بدون شکست در بارسا

مصدومیت‌ها در دوران حضور او در بارسا، که با قهرمانی در جام برندگان و کوپا دل ری همراه بود، او را رها نکردند، و والورده پس از آن به اتلتیک بیلبائو رفت، جایی که بیشترین دوران حضورش به عنوان بازیکن را در آن تیم تجربه کرد. اما او بارسا را در حالی ترک کرد که در 29 دیداری که برای بارسا به میدان رفته بود، هیچ‌گاه شکست نخورد.

بازیکنان زیادی که او با آن‌ها طی آن دو فصل در رختکن تیم حضور داشت، اعضای تیم رؤیایی را تشکیل دادند و چهار قهرمانی پیاپی لالیگا و نخستین قهرمانی اروپا در تاریخ باشگاه را رقم زدند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: روزهای ارنستو والورده در نیوکمپ به عنوان بازیکن (ویدئو)
به امید موفقیت بارسا تو فصل پیش رو. به شخصه برای شروع فصل لحظه شماری میکنم. خدا کنه حداقل یه هافبک خوب (اریکسن، وراتی یا کوتینیو) و یه دفاع راست خوب (واکر یا کانسلو) بخرن تا بارسا به سبک بازی اصلیش یعنی پایه ریزی حملات از طریق مدافعان کناری و اجرای تیکی تاکا با هافبکهای قدرتمندش برگرده


پنج‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ (۰:۰۵)
 
006007
پاسخ به: روزهای ارنستو والورده در نیوکمپ به عنوان بازیکن (ویدئو)
از نظر تجربه که بسیار بهتر از چهار مربی اخیر بارسا هست و امیدوارم نتایجی حتی بهتر از گواردیولا بگیره


چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ (۲۳:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: روزهای ارنستو والورده در نیوکمپ به عنوان بازیکن (ویدئو)
امیدوارم به عنوان مربی بارسا موفق باشه.


چهارشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۹ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!