به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تمام گل‌های مسی در فینال جام حذفیویدئوهای بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۲۴) (۷۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


ستاره آرژانتینی بارسا تا به حال چهار گل در فینال‌های جام حذفی به ثمر رسانده و تمام آن‌ها برابر بیلبائو بوده است. در این خبر می‌توانید ویدئوی تمام این گل‌ها را تماشا کنید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی برای آخرین بار امشب در ویسنته کالدرون حضور خواهد یافت. مسی در این استادیوم که تابستان امسال از بهره‌برداری خارج می‌شود نه تنها به اتلتیکو مادرید گل زده است، که در فینال جام حذفی سال 2012 مقابل بیلبائو نیز موفق به گلزنی در این ورزشگاه شد. مسی همچنین در فینال جام حذفی 2009 مقابل بیلبائو در مستایای والنسیا موفق به گلزنی شد - گلی که زمینه‌ساز نخستین جام از شش جام رؤیایی بارسا به همراه پپ گواردیولا بود.

در سال 2015، بارسا بار دیگر و این بار تحت هدایت لوییز انریکه در فینال جام حذفی به مصاف بیلبائو رفت، و مسی با دو گلی که به ثمر رساند، پیروزی 3-1 بارسا در آن دیدار را تضمین کرد. نخستین گل او در این دیدار که نیوکمپ برگزار می‌شد، یک گل استثنائی بود؛ جایی که او پنج تن از مدافعان حریف را از پیش رو برداشت و توپ را با ضربه‌ای زیبا وارد دروازه کرد. او در نیمه دوم گل دوم خود را نیز به ثمر رساند. بارسا پس از قهرمانی در جام حذفی آن فصل، به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان هم رسید و دومین سه گانه تاریخ خود را جشن گرفت.

بنابراین هر چهار گل لیونل مسی در فینال‌ها مقابل بیلبائو به ثمر رسیدند، و اگر می‌خواهید آن‌ها را تماشا کنید، این ویدئو را از دست ندهید! امیدواریم امشب لیونل مسی به تعداد گل‌های خود در فینال‌های حذفی مقابل آلاوز، اضافه کند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: تمام گل‌های مسی در فینال جام حذفی
باید بهتر از اینها مراقب بازیکنان برخواسته از لاماسیا باشیم.و اوج گرفتن تیم ما از زمانی شروع شد که مربیان ما از لاماسیا استفاده کردند


یکشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۶ (۱۰:۳۲)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: تمام گل‌های مسی در فینال جام حذفی
خوشحالی سرشار از غیرت دنی آلوز رو ببینید بعد گل مسی به بیلبائو
دل همه براش تنگ شده ...


شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۶ (۲۱:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!