به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: تصور بارسا بدون اینیستا برای من دشوار استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۴:۰۱) (۵۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


جرارد پیکه، مدافع متعصب بارسلونا، در مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داد، در مورد مسائل مختلفی از جمله داوری در لالیگا، فصلی که بارسا پشت سر گذاشت و آینده کاپیتان تیم، به صحبت پرداخت. مصاحبه کامل او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخیراً در جام جهانی باشگاه‌ها و برخی تورنومنت‌های دیگر این فصل، از ویدئو برای کمک به داور در تصمیمات مهم، استفاده شده است، و بوندسلیگا در فصل آینده آن را در بازی‌های خود اعمال خواهد کرد. پیکه، که در طول این فصل اعتراض‌های زیادی نسبت به تصمیمات داوری بر ضد بارسا و به سود رئال مادرید داشت، معتقد است که باید چنین تکنولوژی‌ای در اسپانیا هم استفاده شود تا کار را برای داوران آسان‌تر کند.

او در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که از او در مورد اهمیت داوری در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا پرسیده بود، گفت: «اگر ما قهرمان نشدیم، دلیلش این است که امتیازات کمتری از رئال مادرید گرفته‌ایم. اما مطمئنم که می‌توان بحث‌های زیادی در مورد داوری در لالیگای این فصل کرد، و نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که دستیار ویدئویی برای داوران در لالیگا، ضروری است».

«آن‌ها باید معیارهای ضروری را مشخص کرده و آن را به لیگ بیاورند. لالیگا اخیراً از استانداردهایش دور بوده است. من به این موضوع اشاره کردم و سپس جریمه شدم، اما آن‌ها چرایش را به من گفتند و بعد در همان سطح ادامه دادند. هر چه بیشتر کمک داشته باشند، برای خودشان بهتر خواهد بود».

بارسا فصل را با حضور در فینال جام حذفی مقابل آلاوز به پایان خواهد رساند، اما پیکه اذعان دارد که سومین قهرمانی پیاپی در جام حذفی نمی‌تواند عدم موفقیت آن‌ها در لالیگا و لیگ قهرمانان این فصل را، کمرنگ کند: «این فصل فاجعه‌بار نبود، اگرچه فصلی که می‌خواستیم و رؤیایش را داشتیم هم نبود. و من فصل خود را بر اساس آنچه مادرید به دست آورده ارزیابی نمی‌کنم. وقتی صحبت از بارسا می‌شود، شما چیزی فراتر از یک جام حذفی می‌خواهید. البته، بازی سختی در مقابل آلاوز داریم. یک جام بیشتر نکته مثبتی است، اما می‌توانست بهتر باشد».

او در مورد آینده کاپیتان آندرس اینیستا نیز گفت: «نه، نمی‌توانم بارسا را بدون اینیستا تصور کنم، اما روزی که این اتفاق می‌افتد، خواهد آمد. من تیم را بدون ژاوی و پویی هم نمی‌توانستم تصور کنم. اما زمان می‌گذرد و روزی از راه می‌رسد که مجبور می‌شوید دست خود را بالا ببرید و اعتراف کنید که دیگر نمی‌توانید. در سن اینیستا، او خود باید در ذهنش ارزیابی کند که چه تصمیمی دارد... فصل بعد او با ما خواهد بود، و در نهایت، تنها کاری از دستمان برمی‌آید این است که از باقیمانده این نسل طلایی لذت ببریم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: پیکه: تصور بارسا بدون اینیستا برای من دشوار است
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

هیچ کس نمی تونه...

یعنی شما تا این حد از تیم نا امید شدی؟؟؟؟؟؟؟نگران نباش دوست عزیز ما در طول تاریخمون رو به جلو حرکت کردیم و باز هم ادامه خواهد داشت همیشه این افت و خیزها بوده و خواهد بود


جمعه، ۵ خرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیکه: تصور بارسا بدون اینیستا برای من دشوار است
هیچ کس نمی تونه...


جمعه، ۵ خرداد ۱۳۹۶ (۴:۲۰)
 
006007
پاسخ به: پیکه: تصور بارسا بدون اینیستا برای من دشوار است
امیدوارم فصل بعد تیم متهد تر و باانگیزه بالا برای فتح تمام جامها حرکت کند و به امید تعقیراتی در تیم


پنج‌شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۶ (۱۴:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!