به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نگاهی به بزرگترین رکوردهای بارسا در این فصل لیگآمار و ارقام
فرستنده امین سبحانی در تاريخ چهارشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۶ (۱۸:۰۴) (۸۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا فصل 2016/17 نشدند، اما آمار قابل توجهی از خود بر جای گذاشتند که در این خبر به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا قادر به کسب سومین قهرمانی متوالی خود در لالیگا نشد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید، در رتبه دوم جدول قرار گرفت. با این حال اما این تیم آماری در خور توجه از خود بر جای گذاشت که از بین آنها می‌توان به عنوان نمونه به رکورد 116 گل زده در این فصل و یا در بعد فردی، به کسب عنوان آقای گل لیگ توسط مسی با به ثمر رساندن 37 گل اشاره کرد. در ادامه مهمترین افتخارات شاگردان انریکه در این فصل ذکر شده است.

لیونل مسی، برای چهارمین بار در طول دوران حرفه‌ای خود، کفش طلا را به خانه برد. فوق ستاره آرژانتینی بارسا، فصل را با به ثمر رساندن 37 گل به پایان رساند و بیشتر از هر بازیکن دیگری در اروپا گل زد. به علاوه، آخرین گل این فصل بارسا در نیوکمپ نیز روی حرکت خیره کننده مسی به دست آمد. پس از لئو، لوئیز سوارز با 29 گل، جایگاه دوم را از آن خود کرد.

مسی همچنین در این فصل، تنها بازیکنی بود که در 13 بازی موفق به ثبت دابل شد.

بارسا، رکورد دار ضربه به تیر دروازه در این فصل لقب گرفت و 24 بار توسط تیر دروازه در رسیدن به گل ناکام ماند. از سویی، نیمار به تنهایی 7 بار تیر دروازه حریفان را به لرزه درآورد که در این زمینه نیز پیشتاز می‌باشد.


لوئیز سوارز با 13 پاس گل، بهترین پاسور این فصل لالیگا لقب گرفت. جالب است بدانید 6 پاس از این تعداد زمینه ساز گل‌های لیونل مسی شده است.

مارک آندره تراشتگن، در زمینه تعداد دقایق بازی، نسبت به تمام بازیکنان تیم پیشتاز است. سنگربان آلمانی بارسا، در 36 بازی درون دروازه تیم قرار گرفته و 3.240 دقیقه بازی کرده است. پس از او، لوئیز سوارز (2.863 دقیقه) و لئو مسی (2.832 دقیقه) به ترتیب دوم و سوم هستند.


اف سی بارسلونا در زمینه تعداد پاس نیز رکورد دار است و بازیکنان تیم مجموعا 23.592 بار توپ را بین یکدیگر رد و بدل کرده‌اند. سرخیو بوسکتس اما با ثبت رکورد 2.192 پاس، در صدر جدول قرار گرفته است. لازم به ذکر است بدانید 90 درصد پاس‌های این بازیکن به مقصد رسیده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: نگاهی به بزرگترین رکوردهای بارسا در این فصل لیگ
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

در بزرگی لوئیز انریکه همین بس که در بدترین فصلش، تیم آمار فوق العاده ای داشته که از اکثر قهرمانهای فصل دنیا بهتر بوده!

پی نوشت: این جوکها هم دیگه تکراری شدن. اونکه نقص انریکه می بینید دلیلش نقص درک فوتبالیتونه.

ما که نمیدونیم فوتبال چند تا نقطه داره .شما ببخش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


جمعه، ۵ خرداد ۱۳۹۶ (۲۲:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نگاهی به بزرگترین رکوردهای بارسا در این فصل لیگ
در بزرگی لوئیز انریکه همین بس که در بدترین فصلش، تیم آمار فوق العاده ای داشته که از اکثر قهرمانهای فصل دنیا بهتر بوده!

پی نوشت: این جوکها هم دیگه تکراری شدن. اونکه نقص انریکه می بینید دلیلش نقص درک فوتبالیتونه.


جمعه، ۵ خرداد ۱۳۹۶ (۴:۲۵)
 
006007
پاسخ به: نگاهی به بزرگترین رکوردهای بارسا در این فصل لیگ
10سپتامبر 2016(هفته سوم لالیگا) در نوکمپ، بارسا میزبان آلاوس بود و لوئیس انریکه با وجود اینکه در روزهای ابتدایی لالیگا بودیم و بارسا هیچ مصدوم و محرومی هم نداشت، ترجیح داد تیمش را با تنها 3 بازیکن ثابت به زمین بفرستد.
به ترکیب بارسا دقت کنید: سیله سن، ویدال، متیو، ماسکرانو، دینیه، بوسکتس، رافینیا، دنیس سوارز، آردا، آلکاسر و نیمار.با تیمی متشکل از ذخیره ها، بارسلونا در زمین خود 1-2 مغلوب شد و حتی ورود مسی، اینیستا و سوارز از دقیقه 60 هم کفایت نکرد.
همان روز لوئیس انریکه باید متوجه می شد که در خرید بازیکن چه اشتباهاتی مرتبک شده و اینکه تیمش از پشتوانه ای قوی روی نیمکت برخوردار نیست. ذخیره های بارسا حتی توان شکست دادن آلاوس در نوکمپ را هم نداشتند و در ادامه فصل، چند بار دیگر هم ثابت شد که تیم دوم بارسا چه فاصله کیفی فراوانی با تیم دوم رئال مادرید دارد.

دست کم گرفتن آلاوس از سوی انریکه و ضعف بازیکنان ذخیره، باعث از دست رفتن سه امتیاز در روز 10 سپتامبر شد. آن زمان کسی فکر نمی کرد که با همین سه امتیاز، قهرمانی از دست برود ولی یک تصمیم اشتباه از سوی انریکه، در نهایت منجر به از دست رفتن لالیگا و رفتن آن به پایتخت شد


چهارشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۶ (۲۰:۱۴)
 
006007
پاسخ به: نگاهی به بزرگترین رکوردهای بارسا در این فصل لیگ
با تمام تلاشی که این بازیکنان کردند ولی باز هم کافی نبود و اشتباهات در بازی دادن به نابغه هایی مثل گومز و متیو و ماسکرانو و ... چند تا اشتباه در کادر فنی باعث شد که هم تیم و هم بهترین بازیکن تاریخ و هم چند تا از بهترینهای ما دستشون از مقامهای فردی و تیمی کوتاه بمونه .امیدوارم که اوضاع خوب بشه


چهارشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۴۵ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!