به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج بازیکن دعوت شده بارسا به تیم ملی اسپانیاملی‌پوشان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۳:۳۶) (۶۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


جولین لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا، برای دو بازی ماتادورها مقابل کلمبیا و مقدونیه، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس، جرارد پیکه، سرجی روبرتو و آندرس اینیستا را به اردوی این تیم دعوت کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

روز جمعه، لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اسپانیا برای مصاف با کلمبیا و مقدونیه، که دومی از رقابت‌های انتخابی جام جهانی روسیه است، توسط جولین لوپتگی اعلام شد. این لیست شامل پنج تن از بازیکنان بارسا، یعنی آلبا، بوسکتس، پیکه، روبرتو و اینیستاست. دیدار برابر کلمبیا 7 ژوئن (17 خرداد) در مورسیا و دیدار برابر مقدونیه 11 ژوئن (21 خرداد) در این کشور برگزار می‌شود.

دنیس سوارز نیز توسط آلبرت سلادس، سرمربی تیم ملی زیر 21 ساله‌های اسپانیا، برای حضور در جام ملت‌های اروپا که تابستان امسال در لهستان برگزار می‌شود، فراخوانده شد.

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، نیز لیست بازیکنان منتخب خود برای رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها که تابستان امسال در روسیه برگزار می‌شود، اعلام داشت. این رقابت‌ها از 17 ژوئن (27 خرداد) تا 21 ژوئن (31 خرداد) برگزار می‌شود و مارک آندره تراشتگن، در لیست دعوت شده حضور دارد. آلمان در گروه استرالیا، شیلی و کامرون قرار دارد.

اومتیتی و دینیه نیز برای دیدارهای تیم ملی فرانسه مقابل پاراگوئه (12 خرداد)، سوئد (19 خرداد) و انگلستان (22 خرداد)، فراخوانده شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پنج بازیکن دعوت شده بارسا به تیم ملی اسپانیا
نقل قول
006007 نوشته:

یه زمانی 8 یا 9 تا بازیکن برای تیم ملی اسپانیا داشتیم و این نشان دهنده این بود که لاماسیا داره عالی کار میکنه . امیدوارم دوباره استارت بزنه

ان شاء الله با صعود بارسا ب اوضاع بهتر میشه.


شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۹:۲۹)
 
006007
پاسخ به: پنج بازیکن دعوت شده بارسا به تیم ملی اسپانیا
یه زمانی 8 یا 9 تا بازیکن برای تیم ملی اسپانیا داشتیم و این نشان دهنده این بود که لاماسیا داره عالی کار میکنه . امیدوارم دوباره استارت بزنه


شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!