به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نخستین هت‌تریک خارج از خانه نیمار برای بارسا (ویدئو)ویدئوهای بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۴۵) (۷۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


با هت‌تریک برابر لاس پالماس، نیمار برای نخستین بار با پیراهن بارسا در خارج از نیوکمپ سه گل در یک بازی به ثمر رساند. جزئیاتی از این رکورد تازه مرد برزیلی به همراه سه گل او در دیدار شب گذشته را در این خبر مشاهده کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در بازی یکشنبه شب بارسا مقابل لاس پالماس در خانه حریف، نیمار موفق شد برای اولین بار با پیراهن بارسا در جایی غیر از نیوکمپ هت‌تریک کند. البته این سه گل، بسیار هم حیاتی بودند، زیرا شانس‌های بارسا برای کسب سومین جام پیاپی در لالیگا را زنده نگه داشتند.

مهاجم برزیلی از زمان آمدنش به نیوکمپ از سانتوس در سال 2013، 104 گل با پیراهن بارسا به ثمر رسانده که 19 تای آن‌ها در این فصل وارد دروازه حریفان شده‌اند. بهترین رکورد او در فصل 2014/15 رقم خورد؛ جایی که او موفق شد 39 بار دروازه حریفان را باز کند.

او پیش از این سه بار با پیراهن بارسا هت‌تریک کرده بود، اما همه آن‌ها در نیوکمپ اتفاق افتاده بودند. اولین هت‌تریک او در فصل نخستش رقم خورد، جایی که او در لیگ قهرمانان مقابل سلتیک، نیمی از گل‌های بارسا در پیروزی 6-1 خانگی را به ثمر رساند. در یک دیدار شش گله دیگر مقابل خرانادا در فصل پس از آن بود، که نیمار دومین هت‌تریکش با پیراهن بارسا را انجام داد. او در این فصل نیز در پیروزی 5-2 بارسا مقابل رایو وایکانو هت‌تریک کرده بود.

در واقع این هت‌تریک، نخستین هت‌تریک بازیکنان بارسا در دیدارهای خارج از خانه بود. آخرین بازیکنی که موفق به این مهم شده بود، لوییز سوارز بود که در آخرین روز رقابت‌های فصل گذشته مقابل خرانادا سه گل بارسا را به ثمر رساند؛ سه گلی که بارسا را برای دومین بار در دوران لوییز انریکه به قهرمانی لالیگا رساند.

در ویدئوی زیر می‌توانید گل‌های نیمار در دیدار شب گذشته مقابل لاس پالماس را تماشا کنید.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: نخستین هت‌تریک خارج از خانه نیمار برای بارسا (ویدئو)
اینم یکی دیگر از خریدهای خوب کادر مدیریتی بارسا بود امیدوارم بیخودی پول خرج خرید بازیکنای بنجل نکنیم و فقط بازیکنایی بگیریم که به درد تیم بخوره


سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۱:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نخستین هت‌تریک خارج از خانه نیمار برای بارسا (ویدئو)
امیدوارم همیشه تو اوج باشه. قطعا یکی از نقاط قوت جدی خط حمله ماس.


دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۰ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!