به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ لاس پالماس vs بارساپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۷:۰۲) (۵۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


شاگردان انریکه در حالی پا به آخرین دیدار خارج از خانه خود در لالیگای 2016/17 می‌گذارند که می‌دانند هیچ جایی برایش اشتباه وجود ندارد. هر آنچه که باید در مورد این دیدار بدانید، این‌جاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در حالی به جزایر قناری سفر کرده است که می‌داند تنها دو بازی در اختیار دارد و با توجه به شانسی که برای کسب قهرمانی آن‌ها وجود دارد، هیچ نتیجه‌ای غیر از پیروزی قابل قبول نیست.

اخبار تیم

لوییز انریکه در این دیدار، پیکه، ویدال، رافینیا و متئو را به دلیل مصدومیت و روبرتو را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. دینیه پس از اعلام خبر مصدومیت همسترینگش برای این دیدار آماده است و قادر به همراهی تیم خواهد بود. در لیست نوزده نفره‌ای که لوچو برای این دیدار اعلام داشته، نام آلنیا و مارلون از تیم ب نیز دیده می‌شود.

نقطه‌نظر مربیان

لوییز انریکه در صحبت‌هایش در کنفرانس خبری پیش از بازی، به تحسین لاس پالماس که «یکی از زیباترین فوتبال‌های لالیگا را ارائه می‌کند» پرداخت و از این دیدار، به عنوان دیداری با دشواری بسیار زیاد نام برد.

کیکه ستین، سرمربی لاس پالماس نیز، این مصاف را دیداری «خاص» دانست و گفت که «این دیدار فرصتی برای ماست تا نشان دهیم آنچه در نیم‌فصل نخست به دست آوردیم، از روی خوش‌شانسی نبوده است».

فرم دو تیم

بارسا با پشتوانه پنج پیروزی پیاپی در لیگ پا به این میدان می‌گذارد؛ آن‌ها پس از شکست ماه گذشته مقابل مالاگا، در پنج بازی 20 گل به ثمر رساندند.

از طرف دیگر، لاس پالماس چهار بازی از پنج بازی اخیرش را با شکست پشت سر گذاشته و در بیش از 300 دقیقه، تنها یک گل به ثمر رسانده است.

تاریخچه

بارسا از هفت دیدار اخیر دو تیم، در پنج دیدار پیروز بوده است که به دلیل حضورهای کوتاه‌ مدت لاس پالماس در لیگ دسته اول اسپانیا، در بازه‌ای هفده ساله انجام شده است. از زمانی که آن‌ها به لالیگا بازگشته‌اند، در هر سه دیداری که برابر بارسا انجام دادند، بازنده بودند، که از آن جمله شکست 5-0 در نیم‌فصل نخست در نیوکمپ بوده است.

لوییز انریکه، سرمربی فعلی بارسا نیز، در دیدار دو تیم در سال 2001، در دیداری که در نهایت با تساوی 1-1 خاتمه یافت، گلزنی کرده است.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 22:30 به وقت ایران آغاز می‌شود و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
006007
پاسخ به: پیش‌بازی؛ لاس پالماس vs بارسا
هنوز هم کمی امید به قهرمانی مونده و باید دید چی پیش میاد


دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۴:۰۴)
 
fatipbarca
پاسخ به: پیش‌بازی؛ لاس پالماس vs بارسا
به امید یه یرد پرگل و همچنین باخت رئال.


یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش‌بازی؛ لاس پالماس vs بارسا
قطعا بازی سختیه و باید ببریم. به امید خدا شانس کچل ته می کشه و یکبار هم فوتبال فوتبالی پیش میره نه بر اساس شانس!


یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۷:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۷ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!