به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تراشتگن: می‌خواهم سال‌های زیادی در بارسا بمانممصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۸:۴۲) (۵۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


دروازبان نخست بارسا در مصاحبه‌ای از علاقه‌اش به ماندن در باشگاه برای مدت ‌زمان طولانی و امیدهایش برای کسب قهرمانی در لالیگا سخن گفت. در این خبر مصاحبه او با رادیو کاتالونیا را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مارک آندره تراشتگن در گفتگویی با رادیو کاتالونیا، گفت که امیدوار است بارسا بتواند قهرمانی لالیگا را در این فصل به دست بیاورد. او همچنین از احساس خوبی که از حضور در نیوکمپ دارد صحبت کرد.

دروازبان آلمانی گفت: «اگر بتوانیم دو بازی پایانی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می‌توانیم قهرمان لالیگا شویم. این هدف ماست و باید بر روی آن تمرکز کنیم».

او در مورد حضور در دروازه یک تیم بزرگ، گفت: «دروازبانان تیم‌های بزرگ معمولاً تنها مجبور می‌شوند یک یا دو واکنش نشان بدهند و باید تمرکز صد در صد داشته باشند. گاهی شما تنها یک شانس برای کمک به تیم خود دارید».

مرد آلمانی از حضور در باشگاه بسیار خوشحال است: «از حضور در بارسا به عنوان دروازبان نخست بسیار لذت می‌برم. به همین خاطر در اینجا ماندم و این بهترین چیزی است که می‌توانست اتفاق بیفتد. می‌خواهم سال‌های زیادی در اینجا بمانم».

تراشتگن، که بیش از 5 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، پایان مصاحبه‌اش را به صحبت در مورد هواداران اختصاص داد: «می‌دانم که حتی وقتی می‌بازیم آن‌ها (هواداران) همواره حضور دارند تا از ما پشتیبانی کنند و به کمک‌مان بیایند، به همین خاطر است که سعی می‌کنم به آن‌ها نزدیک بمانم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تر اشتگن: می‌خواهم سال‌های زیادی در بارسا بمانم
قطعا دروازبان خوب و بزرگ و آینده داریه. اما گاهی اشتباهات بدی می کنه. امیدوارم بتونه این نوساناتشو کنترل کنه و قابل اعتمادتر باشه.


یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۷:۰۴)
 
006007
پاسخ به: تر اشتگن: می‌خواهم سال‌های زیادی در بارسا بمانم
یکی از چندتا خریدی بود که خوب ازآب در امد و از انصاف نگذریم باید بگیم در طول این چهار پنج سال گذشته خریدی به سود بارسا بود


یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۰:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!