به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لئو مسی به دنبال کسب چهارمین کفش طلای اروپاآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۵:۰۰) (۱,۱۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در حالی که تنها دو هفته تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ‌های اروپایی باقی مانده، ستاره آرژانتینی با 35 گل زده پیشتاز اروپاست و نزدیک‌ترین تعقیب کننده او، باس دوست از اسپورتینگ لیسبون است که 31 گل زده است. آیا لئو مسی می‌تواند برای چهارمین بار کفش طلای اروپا را از آن خود کند؟


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دو بازی از لالیگای این فصل باقی مانده و لیونل مسی، با 35 گل زده در صدر بهترین گلزنان لالیگا و اروپا قرار دارد. او فاصله چندانی تا کسب کفش طلای این فصل اروپا ندارد، جایزه‌ای که آخرین بار، هم‌تیمی او، لوییز سوارز، در فصل 2015/16 از آن خود کرده بود.

نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده مسی در این رقابت، باس دوست از اسپورتینگ لیسبون پرتغال است، که 31 گل زده و مرد آرژانتینی اگر بتواند فاصله خود را با او حفظ کند، آمار شگفت‌انگیز چهار کفش طلا در دوران بازیگری خود را، به ثبت خواهد رساند. مسی دو بازی دیگر برای افزایش تعداد گل‌های خود شانس دارد، و آن هم دو دیدار بارسا برابر لاس پالماس در خانه حریف، و دیدار برابر ایبار در نیوکمپ است.

اگرچه بازیکنان دیگری هم هستند که تا حدی شانس بردن این جایزه را دارند – رابرت لواندوفسکی و پیر اوبامیانگ از بایرن و دورتموند که هر کدام 28 گل به ثمر رسانده‌اند. لوییز سوارز نیز 27 گله است و نیم‌نگاهی به افزایش جایگاه خود در این میان دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mostafa01
پاسخ به: لئو مسی به دنبال کسب چهارمین کفش طلای اروپا
عشق


شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۷:۲۰)
 
toraj
پاسخ به: لئو مسی به دنبال کسب چهارمین کفش طلای اروپا
خدای فوتبال


چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۹:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لئو مسی به دنبال کسب چهارمین کفش طلای اروپا
یه افتخار دیگه برای بهترین بازیکن تاریخ.


چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۲ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!