به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ویدئو؛ نمایش خیره‌کننده نیمار برابر ویارئالویدئوهای بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۷:۴۷) (۹۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سید سجاد زرگرنتاج
FCBarcelona.ir


مهاجم برزیلی بارسا در جریان پیروزی 4-1 تیم مقابل ویارئال، جشنواره‌ای از حرکات و دریبل‌های شگفت‌انگیز از خود به نمایش گذاشت - در ویدئوی این خبر می‌توانید مروری دوباره بر این حرکات داشته باشید و از نبوغ نیمار لذت ببرید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار در هفته‌های اخیر فرم بسیار خوبی دارد، و نمایش آخر او مقابل ویارئال در نیوکمپ، نقل محافل فوتبالی بوده است. حرکات او در سمت چپ خط حمله به شدت مدافعان میزبان را آزار داده بود، و این آزار با مهارت‌های ناب برزیلی این بازیکن، حتی زهردارتر هم شده بود.

نیمار علاوه بر به ثمر رساندن گل نخست بازی، یک حرکت خیره‌کننده دیگر هم داشت، و آن هم دریبل فوق‌العاده‌ای بود که به ماریو گاسپار، مدافع ویارئال زد و توپ را از روی سر او عبور داد. این حرکت و دیگر حرکات نیمار در آن دیدار، ارزش تماشای چندباره را دارد - نگران نباشید، این ویدئو این شرایط را برای شما فراهم کرده است!

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: ویدئو؛ نمایش خیره‌کننده نیمار برابر ویارئال
نیمار بازیکن پا به توپ و تکنیکی هست به شخصه خیلی دوسش دارم ولی برخی مواقع زیاد با توپ کار میکنه و ریتم بازی رو کند میکنه. نیمار بازیکن احساسی هستش و باید این مسئله رو دوستانه بهش گوشزد کنن مطمئنا اگه احساساتشو بتونه کنترل کنه هم قدرت تمام کنندگیش تقویت میشه و هم بیشتر از این به تیم کمک میکنه. بنده به شخصه فوتبال واقعی رو از ژاوی یاد گرفتم زمانی که تو بارسا بود یه حرکت اضافی با توپ انجام نمیداد.


دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۹:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۵ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!