به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هم قدم با مسی در ماموریت شکست ویارئال! (ویدئو)ویدئوهای بارسا
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۳:۳۶) (۶۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


شنبه شب بارسلونا با درخشش لئو مسی موفق به کسب پیروزی پر گل خانگی برابر ویارئال شد. ستاره آرژانتینی همچنین 51اُمین گل خود در این فصل را با پیراهن بارسا به ثمر رساند و آماری فوق‌العاده از خود بر جای گذاشت. در این ویدئو، نمایش بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را در این دیدار از زاویه‌ای دیگر تماشا خواهید کرد. آن را از دست ندهید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی، همچنان به شکستن رکوردها ادامه می‌دهد! دو هفته پیش بود که این بازیکن 500اُمین گل خود برای باشگاه را در دیدار حماسی برنابئو به ثمر رساند و در بازی برابر ویارئال نیز از 50 گل زده در این فصل پیشی گرفت تا برای پنجمین بار در طول دوران حرفه‌ای خود، به این مهم دست پیدا کند.

فوق ستاره آرژانتینی آبی و اناری‌ها در بازی اخیر این تیم برابر ویارئال، دو گل در کلاس جهانی به ثمر رساند و علاوه بر رساندن تعداد گل‌های زده خود در لالیگا به عدد 35 و صدرنشین ماندن در جدول گلزنان اسپانیا، خود را به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان توپ طلا معرفی کرد.

در این ویدئو، درخشش مسی را از زاویه‌ای دیگر تماشا خواهید کرد. از ورود او به زمین و گرم کردن همراه با تیم تا چگونگی انجام ماموریت کسب سه امتیاز!


ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: هم قدم با مسی در ماموریت شکست ویارئال! (ویدئو)
به خدا بعد مسی فوتبال طراوت، شگفتی و هیجان خودشو از دست میده. بنده بازیکن های زیادی رو دوست داشتم و بازی هاشونو تحسین میکردم مثل
مارادونا، روماریو، رونالدوی اورجینال، ریوالدو، اورتگا، رونالدینیو، زیدان، فیگو، رویی کاستا، ژاوی، اینیستا، نیمار و ... ولی خدا شاهده بدون هیچ تعصبی اینو میگیم به شخصه هیچ کدوم اینا منو مثل مسی تحت تاثیر قرار ندادن!!!! هیچ جوری نمیشه آدم خودشو قانع کنه که مگه میشه همزمان با دریبل زنی، چون سرت پایینه و حواست به توپه، بشه پاس عمقی 30 متری و دقیق داد!! نمیشه تصور کرد که همزمان با حمل توپ با سرعت بالا بشه از پشت محوطه شوت کنترل شده و با دقت بالا زد!! مگه میشه تو یه متر جا 4، 5 نفرو دریبل کرد!!! این کارا مطمئنا از یک فرازمینی برمیاد


سه‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۰:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هم قدم با مسی در ماموریت شکست ویارئال! (ویدئو)
مقایسه هر زمینی با مسی جنایتی است نابخشودنی!


دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۲ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!