به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوران بلان به جای انریکه؛ آیا منطقی است؟!نقل و انتقالات
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۲:۳۴) (۱,۰۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


رادیو کاتالونیا که همواره منبعی قابل اعتماد در میان بارسایی‌ها بوده، اخیرا از در تماس بودن کادر فنی بارسا با سرمربی سابق پاریس سنت ژرمن - لوران بلان - خبر داده است. بلان پیش از این سابقه کار در تیم ملی فرانسه و باشگاه بوردو را داشته است و اکنون هدایت هیچ تیمی را بر عهده ندارد. آیا بارسا واقعا به بلان نیاز دارد؟ در این مقاله پاسخ این سوال را دریافت خواهید کرد!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا تاکنون گزینه‌های مختلفی را برای جانشینی لوئیز انریکه معرفی کرده است که در این فهرست نام دستیار اول لوچو، خوان کارلوس اونزوئه نیز به چشم می‌خورد. دیگر نام‌های مطرح شده عبارتند از: ارنستو والورده (اتلتیک بیلبائو)، رونالد کومان (اورتون)، اوزه بیو ساکریستن (رئال سوسیداد)، اسکار گارسیا (رد بول سالزبورگ) و خوان آنتونیو پیزی (شیلی). مسئله این است: "آنها چه چیزی در بلان دیده اند؟!"

رابرت و کادر فنی بارسا بر این باور هستند که سرمربی آینده بارسا باید DNA بارسا را با خود داشته باشد؛ حال آن که بلان تنها یک فصل را تحت هدایت بابی رابسون در بارسا گذرانده است. چه اهمیتی دارد؟ آیا یک سال حضور در باشگاه در دهه 90 می‌تواند بینشی درونی و عمیق را به یک فرد القا کند؟


در سوی دیگر اما رونالد کومان سال‌ها در بارسلونا حضور داشته و حتی تیم دوم بارسا را هم در کنار اوزه بیو رهبری کرده است. اما این کجا و یک فصل بازی در نیوکمپ کجا؟!

رزومه بلان پر است از جام‌های مختلف همراه با پاریس سنت ژرمن؛ اما آیا او واقعا خود را به درجه‌ای از سرمربیگری رسانده است که بتوان لقب «نابغه» را به او داد؟ چه بسیارند مربیانی که تنها به دنبال ایجاد یک فرصت برای به نمایش درآوردن استعدادهای ذاتی و به نوعی نبوغ خود می‌باشند. به عنوان مثال می‌توان از اسکار گارسیا، اونزوئه و یا حتی والورده نام برد.

صحبت‌های زیادی در خصوص انتخاب سرمربی آینده بارسا و معرفی او به هواداران مطرح شده است، مخصوصا از زمانی که خورخه سمپائولی (سویا) از هدایت این تیم کنار رفت. گارسیا، چهره‌ای تازه در این لیست محسوب می‌شود و به نظر می‌آید جلب اعتماد کادر فنی بارسا کار چندان ساده‌ای برایش نباشد. به هر حال کار در اتریش با کار در یک باشگاه فوق بزرگ تفاوت‌های بسیاری دارد.

شاید بهتر است سخت‌گیری چندانی نسبت به هر یک از گزینه‌ها نداشته باشیم؛ به هر حال هر کس بر روی نیمکت مربیگری بارسا بنشیند، دیر یا زود خود را با ترکیب تیم وفق می‌دهد و اوضاع را تحت کنترل خود در خواهد آورد. اما از هر زاویه‌ای که به موضوع انتخاب جانشین انریکه نگاه کنیم، حضور بلان منطقی به نظر نمی‌آید. نظر شما چیست؟!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوران بلان به جای انریکه؛ آیا منطقی است؟!
بلان چیه بابا. اینا رسما می خوان تیمو نابود کنن.


شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶:۳۵)
 
aminfcb93
پاسخ به: لوران بلان به جای انریکه؛ آیا منطقی است؟!
در درجه اول فیلپ کوکو مربی psv در درجه بعدی پوچتینو یا رونالد کومان و بعد والورده -


جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۳:۳۶)
 
poyafatehi
پاسخ به: لوران بلان به جای انریکه؛ آیا منطقی است؟!
بلان در حد و اندازه هیچ کدوم از گزینه ها مطرح شده نیست، اگر خارج از بارسا بخواهند بیارند سمپائولی بهترین گزنه است، ولی من دوست دارم مربی باشه از خانواده بارسا مثل والورده یا کومان یا حتی انزوئه. به شرط اینکه یکی دو تا خرید خوب داشته باشند.


جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۳:۱۹)
 
Liliyan
پاسخ به: لوران بلان به جای انریکه؛ آیا منطقی است؟!
به نظر من که یه مربی ایتالیایی نیاز داریم چون سبک فوتبالشون به دنیا فوتبال داره حکومت میکنه و این که وضع دفاع بارسا داغونه بازی سازی از دفاع به خوبی صورت نمیگیره البته فقط یه مربی ایتالیایی کافی نیست چون فقط مربی میتونه دفاع درست کنه بارسا نیاز به بازیکنایی داره در خط میانی جای خالی زوج دون اندرس و مهندس ژاوی پرکنن.
من به شخصه انتخابم کونته است ولی خوب بعید میدونم بیاد به بارسا البته سیمئونه میتونه گزینه مناسبی خوبی باشه در هر حال هرکس بیاد باید باشگاه دیبالا و وراتی بخره


جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱:۰۴)
 
iman_khatar
پاسخ به: لوران بلان به جای انریکه؛ آیا منطقی است؟!
از نظر تاکتیک انریکه خیلی عالی بوده و در مقابل دیدیم پاریس با وجود مهره های ارزشمند نه زمان بلان و نه زمان امری نتونستند جلوی انریکه صعود کنن کلا درسته بارسا با وجود داغون شده توی مدیریت ۵ سال اخیر ولی با اینحال تعصب یک عامل پیروزی بخش بوده ولی مربی های پاریس هیچ کدوم نتونستن تاکتیک خوبی جلوی بارسا داشته باشن پس به نظر من بلان اصلا خوب نیست


جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۴:۵۸)
 
akbarimatin17
پاسخ به: لوران بلان به جای انریکه؛ آیا منطقی است؟!
به نظر من بلان بهترین گزینه هست.چون تجربه اروپایی بیشتری داره.عملکردش هم نسبت به بقیه بهتر بوده.


جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۲:۵۴)
 
006007
پاسخ به: لوران بلان به جای انریکه؛ آیا منطقی است؟!
سامپائولی بهترین گذینست.اگه نه رونالد کومن رو بیارند و در غیر اینصورت والورده


جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۱:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۹ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!