به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مارکوس سنا: اینیستا باید تا زمانی که یک پایش قطع نشده، بازی کند!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۹:۳۶) (۷۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


هافبک پیشین باشگاه ویارئال و تیم ملی اسپانیا، در مصاحبه‌ای اظهار داشت که هنوز هم از تماشای بازی اینیستا در پیراهن بارسا و تیم ملی اسپانیا به وجد می‌آید. صحبت‌های کامل مارکوس سنا در مورد اینیستا را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مارکوس سنا، هافبک پیشین تیم‌های ویارئال و اسپانیا معتقد است که آندرس اینیستا نباید تا زمانی که یک پایش را از دست نداده، از فوتبال دست بکشد! کاپیتان بارسا پس از یک مصدومیت جزئی و غیبت در دربی کاتالونیا که با پیروزی 0-3 بارسا همراه بود، حالا به تمرینات بازگشته و می‌تواند در مقابل ویارئال به میدا برود.

سنا در سال 2008، که اسپانیا به همراه هافبک‌هایی مانند آندرس اینیستا، ژاوی، ژابی آلونسو، فابرگاس، داوید سیلوا و سانتی کازورلا، به قهرمانی یورو رسید، از بازیکنان اصلی این تیم بود. و این بازیکن سابق ویارئال در مصاحبه با موندو دپورتیوو اظهار داشته است که اینیستا همچنان هم‌تیمی مورد علاقه‌اش است.

«لیست بلند و بالایی دارم، اما اینیستا بازیکن مورد علاقه من است. به نظر من، او باید تا زمانی که هنوز هر دو پایش را در اختیار دارد فوتبال بازی کند. او یک اعجوبه است. می‌توانم تا صبح در مورد کنترلش روی توپ، کلاس بازی‌اش و شخصیتی بزرگی که دارد، سخن بگویم».


«امیدوارم که او سال‌های زیادی به فوتبال ادامه دهد. اگر به جای او بودم، اصلاً به ترک سطح اول فوتبال دنیا فکر نمی‌کردم. حداقل او باید تا جام جهانی روسیه در بالاترین سطح بازی کند».

سنا که یازده سال به عنوان بازیکن در ویارئال بود و حالا در یکی از کادرهای مدیریتی باشگاه مشغول به کار است، انتظار دیدار بسیار حساس و هیجان‌انگیزی در نیوکمپ بین دو تیم دارد، چرا که بارسا نیازمند پیروزی است.

او گفت: «همانند همیشه، انتظار یک دیدار زیبا و هیجان‌انگیز را میان دو تیم دارم. ما باید منتظر بازی دشواری باشیم، زیرا بازی مقابل بارسا همواره دشوار و رنج‌آور است؛ اگرچه تصور من همیشه بیشتر لذت بردن از این دیدار بود، تا رنج کشیدن».

«البته که بارسا شانس قهرمانی دارد. به نظر من تیمی که در این روزهای پایانی قدمی را لرزان بردارد، عنوان قهرمانی را از دست خواهد داد. آن‌ها باید در همه دیدارها با تمام توان بازی کنند، اما تصور می‌کنم که همه چیز در روز پایانی مشخص خواهد شد».

سنا معتقد است که حضور در برابر خط حمله بارسا، بزرگترین تست خط دفاعی ویارئال است، و از توانایی‌های فردی مسی، سوارز و نیمار، به شدت تمجید کرد. او گفت: «این سه بازیکن لیاقت احترام بسیاری دارند، بیش از هر مهاجم دیگری. من از آن‌ها نمی‌ترسم، اما احترام زیادی برایشان قائلم، زیرا یکی قاتل است، دیگری بهترین، و سومی یک تیرانداز ماهر. آن‌ها قادر به تغییر بازی در هر لحظه هستند. کیفیت آن‌ها فوق‌العاده است».


مرد چهل ساله که در سائوپائولوی برزیل متولد شده است، معتقد است که بارسا باید به دنبال جذب کوتینیو باشد: «در حال حاضر، او یکی از بهترین‌های برزیل است، او بازیکن باکیفیتی است و لیاقت حضور در تیمی مانند بارسا را دارد. او در سطحی است که می‌تواند در این تیم بازی کند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مارکوس سنا: اینیستا باید تا زمانی که یک پایش قطع نشده، بازی کند!
بهترین تعبیر ممکن رو کرده!


شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۶ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!