به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ترکیب اصلی بارسا، حتی یک بار هم در لالیگای امسال استفاده نشده است!آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۰:۳۳) (۶۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در حالی که هشت ماه از آغاز لالیگا می‌گذرد، بهترین ترکیب بارسا حتی یک بار هم توسط انریکه به میدان فرستاده نشده است؛ اما در دیدار برابر ویارئال، می‌توانیم شاهد این اتفاق باشیم...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر از هواداران بارسا بپرسید که به نظرشان بهترین ترکیب بارسا در این فصل چیست، اکثر آن‌ها پاسخ خواهند داد: تراشتگن، سرجی روبرتو، جرارد پیکه، ساموئل اومتیتی، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ، آندرس اینیستا، لیونل مسی، لوییز سوارز و نیمار.


تنها باری که در این فصل این بازیکنان در کنار هم ترکیب اصلی بارسا را تشکیل دادند، در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل یوونتوس بود، جایی که بارسا باید شکست 3-0 در تورین را جبران می‌کرد.

دیوید سالیناس، خبرنگار روزنامه اسپورت، طی بررسی‌های خود متوجه این نکته شده است که در 35 بازی گذشته بارسا در لالیگا، هیچگاه این ترکیب، که به عنوان بهترین ترکیب تیم شناخته می‌شود، در کنار هم بازی را آغاز نکرده‌اند. حال یا انریکه همه آن‌ها را در اختیار نداشته، یا تصمیمش بر این بوده که از این ترکیب استفاده نکند.


برای مثال، در دیدار رفت مقابل رئال مادرید در نیوکمپ، اومتیتی و اینیستا در ترکیب اولیه نبودند و ماسکرانو و گومز بازی را آغاز کردند، و در دیدار برگشت، نیمار محروم بود و پاکو آلکاسر در برنابئو جانشین مهاجم برزیلی در ترکیب اصلی شد.

با این اوصاف، بارسا همچنان با کسب 81 امتیاز، هم‌امتیاز با رئال مادرید، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. حال که به نظر می‌رسد اینیستا مصدومیت ماهیچه‌ای خود را پشت سر گذاشته است، باید دید که در دیدار مقابل ویارئال این اتفاق برای نخستین بار خواهد افتاد یا خیر.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ترکیب اصلی بارسا، حتی یک بار هم در لالیگای امسال استفاده نشده است!
اکثر مواقع تعدادی از این بازیکنا مصدوم بودن و قطعا سیستم چرخشی لازمه و فوتبال واقعی مثل فیفا نیست که بشه یه ترکیب ثابت رو تمام فصل به کار برد. به هر حال نیمکت ضعیف همیشه دست مربی رو بسته.


شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶:۳۰)
 
fatipbarca
پاسخ به: ترکیب اصلی بارسا، حتی یک بار هم در لالیگای امسال استفاده نشده است!
بارسا ضعیف ترین نیمکت رو بین کل تیم های قدرتمند اروپا داره.با وجود بازیکن هایی مثل گومز و الکاسر و دنیس نمیدونم چرت راکیتیچ و البا رو نیمکت نشین کرد بیشتر فصل.باید واسه فصول بعدی هم رو لاماسیا سرمایه کذاری بشه هم چند تا بازیکن بااستعداد خریده بشه.


شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۳:۰۴)
 
006007
پاسخ به: ترکیب اصلی بارسا، حتی یک بار هم در لالیگای امسال استفاده نشده است!
بارسا همیشه در تاریخ خودش به هزینه پایین برای خرید بازیکن مشهور بوده و برای حل این مشکل از تولیدی لاماسیا اسفاده میکرد ولی چند سالی هست که این روند به حداقل رسیده. به امید خدا دوباره تغییری رو شاهد باشیم


شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۲:۳۶)
 
iman_khatar
پاسخ به: ترکیب اصلی بارسا، حتی یک بار هم در لالیگای امسال استفاده نشده است!
اول فصل که کلا راکیتیچ بد بود رفت کنار حقیقتش اینه که اگر دفاع راست وضع خوبی داشته باشه روبرتو خیلی بهتر از راکیتیچ میتونه مفید باشه الان اونقدر اونور وضعش نابسامانه که باید یکی مثل راکیتیچ باشه تا به اون سمت کمک کنه کلا یکی از چالش هایی که مربی بعدی داره اینه که بتونه با ترکیب اینیستا(یا جایگزینی که فعلا فقط دنیس رو داریم و گومز که هیچکدوم نتونستن رضایت بخش باشن) بوسکتس(هافبک دفاعی هم نداریم جایگزینش کنیم و هیشکی حواسش نیست) و روبرتو( که به نظر میاد میتونه در رقابت با رافینیا موفق باشه) ضعف دفاع کناری رو پوشش بده و تاکتیک مناسبی رو برای دفاع کردن با کمک هافبک ها به اجرا دربیاره و البته من کلا نظرم اینه که فارق از اینکه در تابستان چه کسایی میرن و میان ترکیب هجومی و با تکنیک در زمین باشن و اونوقت تاکتیک های مربی برای پوشش ضعف دفاع های کناری خیلی مهم خواهد بود و بزرگترین چالش مربی بعدی خواهد بود


شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۱:۳۲)
 
ALIGHAZANFARI
پاسخ به: ترکیب اصلی بارسا، حتی یک بار هم در لالیگای امسال استفاده نشده است!
سلام
چه خبر جالبی ، به نظر من ناکامی این فصل بارسا به دلیل استفاده انریکه از سیستم چرخشی بود اون هم به صورت خیلی زیاد و از ابتدای فصل ، استفاده از سیستم چرخشی واسه ی تیمی که نیمکت ضعیفی داره بسیار مهلک و کشنده ست چون باعث از دست رفتن امتیازات زیادی میشه ، اگر این فصل رئال مادرید قهرمان بشه واسه ی بازیای خوب و بی نقصش نیست واسه امتیازای مفتی هست که بارسا در بازیای بعضا کوچک و ساده از دست داده چون با ترکیب نصف و نیمه جلوشون بازی میکرد و یه جورایی حریف رو دست کم میگرفت ، یه مورد دیگه ای که این فصل ذهنم رو مشغول کرده اینه که چرا بارسا در بازیای خارج از خونه این فصلش حتی جلوی تیمای ضعیف خیلی بد و متزلزل ظاهر میشد حتی همون بازیایی هم که میبرد تا حدودی شانس باهاش یار بود. به هر حال امیدوارم در این چهار بازی باقیمانده(لالیگا و حذفی) بارسا با این ترکیب بازی رو شروع و تموم کنه و اونور هم رئال حداقل سه امتیاز از دست بده تا بارسا قهرمان لالیگا بشه و در ادامه هم با شکست آلاوز قهرمان جام حذفی بشه و انریکه هم بتونه در سه فصل حضورش در بارسا هر سه سال دبل (لالیکا و حذفی) کنه...


شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۰:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۸ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!