به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلبا: رؤیای من حضور بلندمدت در بارساستمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۷:۰۲) (۵۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


با وجود اینکه اخیراً جوردی آلبا نتوانسته آن‌طور که تمایل دارد در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد، اما مطمئن است که می‌خواهد مدت‌زمان زیادی در نیوکمپ بماند. صحبت‌های او در مورد شایعات جدایی‌اش از بارسا را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

از زمانی که لوییز انریکه سیستم سه‌ دفاعه را برای تیمش در نظر گرفته، همچون قبل به آلبا زمان بازی نمی‌رسد و این مسئله گمانه‌زنی‌هایی در مورد علاقه منچستر یونایتد به او و احتمال جدایی این مدافع 28 ساله از قهرمان فعلی اسپانیا به وجود آورده است. اما با این وجود که موقعیت فعلی او در بارسا ایده‌آل نیست، آلبا هیچ علاقه‌ای به ترک کاتالونیا ندارد.

مدافع اسپانیایی پس از حضور ثابت در ترکیب تیم در دربی کاتالونیا به خبرنگاران گفت: «به طور واضح، هرچه بیشتر به من بازی برسد، بهتر است. رؤیای من همواره بازی در اینجا و حضور بلندمدت در بارسا بوده است».


«در این باره صحبتی نداشته‌ایم، اما یک فوتبالیست همواره می‌خواهد بازی کند و من اخیراً دقایقی که می‌خواستم را کسب نکرده‌ام. نمی‌خواهم به دنبال بهانه باشم، در حال حاضر در ترکیب قرار می‌گیرم و می‌خواهم به همراه بارسا قهرمان لالیگا و جام حذفی شوم».

او ادامه داد: «گاهی این موقعیت‌ها برای شما اتفاق می‌افتد. بازی نکردن برای من چندان معمول نبود، اما این می‌تواند به رشد من کمک کند و باعث شود تا ارزش بیشتری برای چیزها قائل باشم. تغییر سیستم تأثیرات زیادی بر همه چیز گذاشته و من خواه یا ناخواه، باید آن را بپذیرم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
007dezh
پاسخ به: آلبا: رؤیای من حضور بلندمدت در بارساست
ازاون دست بازیکنایی هست که میتونه به بازیش در بارسا ادامه بده. نیازی نیست اونو بفروشیم .امیدوارم بارسا مربی بزرگی رو به خدمت بکیره تا خریدهای درست و حسابی بکنیم و بیخودی پولمونو خرج نکنیم


یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۰:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آلبا: رؤیای من حضور بلندمدت در بارساست
شعور بالاش شایسته تحسینه. قطعا یکی از بهترین دفاع چپ های دنیاست و امیدوارم سالها تو بارسا بمونه.


یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۷ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!