به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ اسپانیول vs بارساپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۱۱) (۴۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سفر کوتاه بارسا به ورزشگاه تیم همشهری یک مصاف بسیار حساس است که هیچ نتیجه‌ای غیر از پیروزی برای شاگردان انریکه نتیجه خوبی نیست. بازی رأس ساعت 23:15 به وقت ایران آغاز می‌شود و اینجاست، هر آنچه باید در مورد این دیدار بدانید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

گل لحظات پایانی لیونل مسی در ال‌کلاسیکو شانس قهرمانی در لالیگا را برای بارسا زنده کرد و پیروزی پر گل 7-1 تیم مقابل اوساسونا در نیوکمپ، اوضاع را به همان صورت حفظ کرد. اما همچنان چهار فینال باقی‌مانده و یکی از آن‌ها، دربی حساس کاتالونیا در زمین اسپانیول است، که امروز – شنبه – رأس ساعت 23:15 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

شاگردان انریکه باید در این دیدار پیروز شوند و امیدوار باشند که رئال مادرید در یکی از این پنج بازی باقی‌مانده‌اش امتیاز از دست می‌دهد. وقتی بارسا و اسپانیول در ورزشگاه خانگی سفید و آبی‌پوشان بازی را آغاز می‌کنند، نتیجه دیدار خانگی رئال مادرید مقابل والنسیا مشخص شده و بارسا تا حدودی تکلیف خود را می‌داند. آن دیدار ساعت 18:45 به وقت ایران در برنابئو انجام می‌گیرد.

اخبار دو تیم

آندرس اینیستا به دلیل ناراحتی از ناحیه پای راست در تمرینات دیروز، به این دیدار نخواهد رسید و در لیست هجده نفره قرار ندارد، اما خبر بسیار خوب این است که نیمار، پس از گذراندن سه جلسه محرومیت، به ترکیب بازگشته است و می‌تواند در مقابل اسپانیول مثلث خط حمله را تکمیل کند. الکس ویدال، متئو و رافینیا نیز، هر سه مصدوم هستند.

اسکار دوآرته، مدافع اسپانیول، ادامه فصل را از دست داده است، در حالی که هافبک‌های این تیم، سالوا سویا و آلوارو واسکز و مهاجم پاراگوئه‌ای‌شان، هرنان پرز نیز در این دیدار غایب خواهند بود.

نقطه‌نظر مربیان

لوییز انریکه، در مصاحبه روز شنبه خود گفت: «دربی‌ها همواره بازی‌ها خاصی از آب درمی‌آیند. فارغ از جایگاه دو تیم در جدول و هدفی که دارند، همواره بازی‌های نزدیکی هستند... تصور نمی‌کنم که تنها جنگ میانه میدان باشد، پیروزی در خارج از خانه، به موارد بسیاری بستگی دارد، اما ما همواره به یک شکل بازی می‌کنیم، چه در خانه و چه در خارج خانه».

کیکه سانچز فلورس، همتای او در اسپانیول نیز، در صحبت‌های خود اظهار داشت: «ما از هواداران می‌خواهیم که باور داشته باشند می‌توانیم این فصل این کار را انجام دهیم. ما در این فصل، به انجام این‌کار نزدیک‌تر از فصل‌های گذشته‌ایم. اما از سختی این دیدار آگاهیم. ما پنجاه امتیاز داریم و آنچه حالا می‌توانیم انجام دهیم این است که برویم و با قلبمان بازی کنیم».

فرم دو تیم

فراز و فرودهای زیادی اخیراً در بازی‌های بارسا دیده شده است، اما پیروزی در ال‌کلاسیکو به این معناست که بارسا بار دیگر در حال تعقیب دو گانه داخلی است. تنها چهار بازی تا پایان باقی مانده و پس از این دیدار، سه دیدار با ویارئال (خانه)، لاس پالماس (خارج از خانه) و ایبار (خانه) باقی می‌ماند. مسئله ساده است. باید این دیدارها را ببریم و امیدوار باشیم که رئال مادرید در طول دیدارهای خود امتیاز از دست بدهد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

برای اسپانیول، لیگ اروپا هدف جدی‌ای نیست و تنها باید به دیدارهای باقی‌مانده خود توجه داشته باشند. آن‌ها شش دیدار از هشت دیدار اخیر خانگی خود را برده‌اند، اما این یک دربی است و نمی‌توان در مورد دربی‌ها به فرم تیم‌ها توجه خاصی نشان داد.

تاریخچه

این دیدار که قدمتش به سال 1900 می‌رسد، قدیمی‌ترین دیدار در تاریخ اسپانیاست، و بارسا در سال‌های اخیر، همواره نتایج خوبی در آن گرفته است. آن‌ها از سال 2009 به حریف همشهری خود نباخته‌اند و در چهار بازدید اخیر خود از ورزشگاه اسپانیول، حتی یک گل هم دریافت نکرده‌اند.

بارسا در دیدار رفت با حساب 4-1 در نیوکمپ پیروز شد، و گل‌های تیم را در آن بازی سوارز (2)، آلبا و لئو مسی به ثمر رساندند – مرد آرژانتینی حالا به رکورد 15 گل در این دربی رسیده است.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 23:15 به وقت ایران در شهر بارسلونای اسپانیا آغاز می‌شود و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
007dezh
پاسخ به: پیش‌بازی؛ اسپانیول vs بارسا
امیدوارم بازی رو ببریم و باید منتظر امتیاز ازدست دادن رئال در بازیهای دیگر موند .از بازی با والنسیا که شانسی رد شدند.هنوز هم امید باقیست


شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۲:۳۲)
 
toraj
پاسخ به: پیش‌بازی؛ اسپانیول vs بارسا
این داور بی همه چیز بازم یه پنالتی الکی برای رئال گرفت ولی خوشبختانه پنالدو نتونست گلش کنه!!! جلوی بارسا اتوبوسی دفاع میکنن جلوی اینا از پشت محوطه گلهای خنده دار میخورن!!!حیف شد 5 دقیقه دفاع میکردن مساوی میشدا.


شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش‌بازی؛ اسپانیول vs بارسا
قطعا بازی سختی خواهد بود. امیدوارم با یه پیروزی ارزشمند همراه باشه!

به امید توقف داوران در برابر والنسیا.


شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۴ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!