به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۷:۵۶) (۷۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط تیم قدرتمندی چون یوونتوس، حال بارسا تمام تمرکز خود را روی لالیگا منعطف کرده است. رئال مادرید، صدرنشین فعلی لیگ اسپانیا، با یک بازی به تعویق افتاده، تنها 3 امتیاز از بارسا پیش است و این یعنی، اگر شاگردان لوئیز انریکه، در این ال کلاسیکو به پیروزی برسند، تنها 3 امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز خواهند داشت. هر آنچه لازم است در مورد ال کلاسیکوی امشب بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

بارسلونا مجبور است دور یکی از اضلاع مثلث هجومی خود را خط بکشد چرا که درخواست باشگاه برای تجدید نظر در حکم محرومیت نیمار توسط دادگاه داوری ورزش (CAS) رد شد. جرمی متئو که از ناحیه تاندون آشیل پایش دچار مصدومیت شده بود، حال به جمع لیست مصدومان بلند مدت بارسا، یعنی رافینیا و الیکس ویدال پیوسته است. اگر چه این سه بازیکن برای حمایت از تیم به مادرید سفر خواهند کرد. آرده توران بهبود یافته و در لیست 18 نفره تیم حضور دارد، این در حالی است که نام ماسیپ در آن دیده نمی‌شود.

بنابراین لیست 18 نفره بارسا بدین ترتیب است: تراشتگن، پیکه، راکیتیچ، سرجیو، دنیس، آردا، اینیستا، سوارز، مسی، سیلسن، ماسکرانو، پاکو الکاسر، جوردی آلبا، دینیه، سرخی روبرتو، آندره گومز، اومتیتی، آلنا (28).


رئال مادرید نیز نگرانی‌هایی از بابت مصدومان خود دارد، خصوصاً در خط دفاعی. په په و رافائل واران در اختیار سفیدپوشان نیستند و این بدان معناست که آنها فقط سرخیو راموس و ناچو را در مرکز دفاع خود دارند. از زرفی گرت بیل که در بازی مقابل بایرن مونیخ دچار مصدومیت شده بود، سلامت خود را بازیافته و در این بازی حضور دارد.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود تاکید کرد: «این بازی برای ما یک فینال خواهد بود». و در ادامه افزود: «جایی بهتر از سانتیاگو برنابئو برای پیروزی بارسا وجود ندارد. با توجه به اینکه به روزهای پایانی رقابت‌های لالیگا نزدیک می‌شویم، این یک بازی سرنوشت ساز خواهد بود».

او در حالی که به اهمیت سه امتیاز این بازی اشاره داشت، گفت: «هدف ما این است که سبک بازی خود را حفظ کنیم».

زین الدین زیدان نیز تاکید دارد که تیمش باید تمرکز خود را حفظ کند: «ما در برابر یک تیم قدرتمند بازی خواهیم کرد و نیاز داریم که از همان ابتدا، قدرتمند بازی کنیم». او همچنین در رابطه با شکست‌های اخیر بارسلونا گفت: «اگر ما فکر می‌کنیم حذف بارسا از لیگ قهرمانان، بازی آنها تحت تاثیر قرار خواهد داد، سخت در اشتباهیم. ما می‌دانیم در مقابل یک تیم بسیار خوب بازی خواهیم کرد».

فرم دو تیم

بارسلونا باید حذف از لیگ قهرمانان توسط یوونتوس و نیز شکست 2-0 مقابل مالاگا در لالیگا را فراموش کند تا بتواند با کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه مهم، شانس قهرمانی خود را بازیابد.

در مقابل رئال مادرید روزهای خوبی را می‌گذراند، آنها علاوه بر صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، در لالیگا یک بازی به تعویق افتاده دارند و سه امتیاز از حریف امشب خود پیش هستند. روجیبلانکوز‌ها که در مجموع 6-3 بایرن مونیخ را در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند، در نیمه نهایی این رقابت‌ها، با اتلتیکو مادرید مواجه خواهند شد.

تاریخچه

اگر بارسا بخواهد به آمار تکیه کند، با توجه به پیروزی‌های 6-2 (سال 2009) و 4-0 (فصل گذشته) اخیرش در سانتیاگو برنابئو، شانس کسب پیروزی در این ال کلاسیکو را دارد. کاتالان طی 13 بازی اخیر خود در خانه رئال مادرید، 7 برد، 3 تساوی و 3 شکست کسب کرده‌اند.

لوئیز انریکه نیز قصد دارد به دومین سرمربی بارسلونا تبدیل شود که در دو بازی پیاپی، رئال مادرید را در خانه‌اش شکست می‌دهد - بعد از پپ گواردیولا که با پیروزی‌های خارج از خانه 6-2 و 2-0 برای اولین بار به این مهم دست یافت.

اگر چه لئو مسی طی 6 بازی اخیر خود نتوانسته مقابل رئال مادرید گلزنی کند اما همچنان با 21 گل زده به این تیم، از کریستیانو رونالدو که 16 گل وارد دروازه بارسا کرده، پیش است.

نتیجه آخرین تقابل این تیم، که اوایل همین فصل در نیوکمپ برگزار شد، به تساوی 1-1 ختم شد؛ آبی و اناری‌ها در این بازی، که در ابتدا با گل لوئیز سوارز پیش افتاده بودند، در دقیقه 90، متحمل یک گل بی‌رحمانه، با ضربه سر سرخیو راموس شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hossein-barca
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسلونا
پیش به سوی شگفتی


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱:۲۸)
 
hossein-barca
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسلونا
بهتون قول میدم رئال امشب با داوری هم نمیتونه از پس بارسا بربیاد

امشب هرچقدر پول به داور دادن خیلی راحت دود میشه میره روهوا


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱:۲۶)
 
bardiya30
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسلونا
مطمئنا رئال کمی با احتیاط بازی میکنه و آروم آروم میاد جلو و بارسا نباید اشتباه داشته باشه و پشت دفاع نباید خالی بشه و البته سانتر
امیدوارم این بازی رو فقط ببریم به هر طریقی
ایشاا... به امید خدا ببریم


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۰:۵۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسلونا
به اميد خدا لوچوى بزرگ بازم با دست بسته جادو مى كنه و رئال ١٢ نفره رو زير پا خواهيم گذاشت!


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۰:۲۸)
 
007dezh
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسلونا
این بازی بسیار سخت هست اون هم به دلیل اینکه تیم زیدان با بازی کثیف اکثر بازیهای سخت رو پشت سر گذاشته و زیدان براش بازی زیبا اهمیت نداره و فقط به نتیجه اهمیت میده


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۰:۱۳)
 
poyafatehi
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال مادرید vs بارسلونا
نیکمت دو تیم غیر از مسی و نیمار که از همه بازیکنان رئال سرتر هستند، در سایر پست ها زیدان برای هر پست دو سه تا بازیکن درجه یک دارد. نیمار نیست و این خیلی به ضرر بارسا است. بهترین بازیکن رئال مارسلو است، بعد از مارسلو مودریچ است که براشون خوب بازی سازی می کنه، ایسکو هم بازیکن خوبیه اگر تو ترکیب باشه خطرناک میشه. رئال خیلی نیاز به برد نداره یک تساوی هم برای اونا کفایت می کنه. اگه انریکه بتونه این بازی رو ببره شاهکار میشه. البته اگه سوارس مثل سه چهار بازی قبل بازی کنه نباید از انریکه ایرادی گرفت. به امید پیروزی بارسا.


یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۹:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۶ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!