به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شکست تلخ مقابل یوونتوس، از نگاه بازیکنانمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ (۱۶:۳۴) (۱,۰۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

مصاحبه با خبرنگاران بعد از کسب نتیجه‌ای باورنکردنی و تاسف بار مانند شکست دیشب کار سختی بود، اما اینیستا و تراشتگن آن را انجام دادند. هر دو آنها معتقد بودند که تیم مرتکب اشتباهات زیادی شد در حالی که یوونتوس درست بازی می‌کرد. در هرصورت شرایط مجدداً مانند مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شده است و کاتالان‌ها کار دشواری در بازی برگشت خواهند داشت اما اکنون لیگ مهم‌تر از فکر کردن به بازی نیوکمپ است. در این خبر مصاحبه دو بازیکن مذکور بعد از شکست 3-0 مقابل یوونتوس را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آندرس اینیستا

اشتباهاتی داشتیم، خصوصاً در نیمه نخست بازی. در لیگ قهرمانان دریافت دو گل در نیمه اول مجازات سنگینی برای شما در پی خواهد داشت، چیزی که در مورد ما اتفاق افتاد. در نیمه دوم اما داستان کاملا متفاوت بود و ما سزاوار گلزنی بودیم.

یوونتوس تیم خوبی است و اگر شما مقابل چنین تیم‌هایی درست بازی نکنید، مجازات خواهید شد.

این بازی به اندازه اتفاقی که در پاریس افتاد بد نبود اما به هر شکل ما یک نبرد دشوار دیگر پیش رویمان می‌بینیم. اگر ما کاری که باید را انجام دهیم، می‌توانیم نتیجه را برگردانیم، در غیر این صورت همه چیز غیر ممکن خواهد بود.


تراشتگن

شب دردناکی بود. به ویژه نیمه اول که با یک بازی کامل، فاصله زیادی داشتیم. چیزهایی وجود دارند که باید روی آنها کار کنیم تا وضعیت تیم بهبود یابد.

من فکر می‌کنم بهتر است در مورد خودمان حرف بزنیم. ما می‌دانیم که در نیمه اول خوب نبودیم. نیاز داریم که سرهایمان را بالا بگیریم و برای چالش بعدی برنامه ریزی کنیم.


امیدوارم که در بازی برگشت هواداران برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند اما اکنون باید در مورد لالیگا فکر کنیم. می‌دانم [این شکست] چقدر برای هواداران سخت است اما اکنون باید روی چیزهای باقی مانده فکر کنیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
onlypuyol
پاسخ به: شکست تلخ مقابل یوونتوس، از نگاه بازیکنان
انشالله با یک بازگشت فوق العاده توانایی هامون رو نشان میدیم


شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۶:۳۹)
 
poyafatehi
پاسخ به: شکست تلخ مقابل یوونتوس، از نگاه بازیکنان
کافی بود قدر موقعیت های مسی رو می دونستید، الان وضعیت برعکس بود . تو بازی های بزرگ باید از تک موقعیت ها استفاده کرد. بارسا نیاز به خریدهای جدید داره البته بازیکنای درجه یک داره. الان تمام خریدهای پارسال به استثنای اومتیتی در حد بارسا نبودند، یا خوب خرج کنند و دو تا بازکن خوب در حد دیبالا و کوتینیو بگیرند یا اینکه همان داستان ادامه خواهد داشت. تا دو سه سال پیش خط هافبک بارسا معرف بارسا بود، الان همون ضعف بارسا شده. باید ماسکرانو و متیو را هم رد کرد. اونا عمر فوتبالیشون تموم شده. متیو چند بازی است حتی نای دویدن و پریدن رو نداره چطور می تونه برای بارسا بازی کند.


چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ (۱۷:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شکست تلخ مقابل یوونتوس، از نگاه بازیکنان
فوتبال بازی لحظه هاس. یووه از لحظه ها استفاده کرد و ما نکردیم. مثل خیلی بازیهای دیگه این فصل.

به هر حال این بازی تموم شده و باید به آینده فکر کرد.

در پیروزی یا شکست، Visca el Barca!


چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ (۱۷:۰۶)
 
toraj
پاسخ به: شکست تلخ مقابل یوونتوس، از نگاه بازیکنان
هیچ تیمی تو نیوکمپ جون سالم به در نمیبره. حالا یوونتوس که با دفاع پیر و کندش جای خود داره. شک نکنین بارسا میتونه بیش از 3 گل به این تیم بزنه


چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ (۱۷:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۶ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!