به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

5 نکته که از بازی در برابر یوونتوس آموختیمآنالیز فنی
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۳۷) (۲,۵۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: Independent
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


هم اکنون بارسلونا دوباره برای رفتن به نیمه نهایی نیاز دارد تا کامبکی دیگر را در نیوکمپ رقم بزند. جبران باخت 3-0 در برابر یوونتوس کار آسانی نیست اما بارسا هنوز 90 دقیقه در نیوکمپ را در اختیار دارد. در ادامه، 5 نکته که از این بازی یاد گرفته‌ایم را، با یکدیگر مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دیبالا در حال تبدیل شدن به مسی جدید!

دیبالا بارها به دلیل عملکرد خوبش با مسی مقایسه شده است و عده‌ای او را مسی آینده می‌دانند. فروارد سابق باشگاه پالرمو، با دو گل استثنایی که دیشب به ثمر رساند، ثابت کرد که پتانسیل تبدیل شدن به یک مهاجم فوق‌العاده را دارد.

بوفون باورنکردنی!

هیچ شکی در این نیست که بوفون یکی از طلایی‌ترین دروازبانان جهان است و تاریخ دیگر کسی را به مانند او نخواهد دید و اگر کسی در این مورد شک دارد، می‌تواند نگاهی به سیوهایی که او در هر بازی كرده بیاندازد. سیو فوق‌العاده او در مقابل اینیستا، زمینه ساز گل دوم یوونتوس بود که دقایقی بعد اتفاق افتاد. او با دست چپش دروازه تیمش را نجات داد، تا امیدهای یوونتوس برای ادامه بازی زنده بماند.

ضعف دفاع سه نفره بارسلونا

اگر نگاهی به آخرین بازی که بارسلونا با سه دفاع در چمپیونزلیگ بازی کرد بیاندازید، با نتیجه خارق العاده 6-1 مواجه خواهید شد که در یکی از رویایی‌ترین شب‌ها رقم خورد. نشانه‌هایی در بازی همان شب تیم وجود داشت که حاکی از آن بود که بازیکنان بارسا با آن راحت نیستند. این مشکل در بازی با لاکرونیا مشهود شد و حتی در پیروزی خفیف مقابل والنسیا نیز نمایان بود. دیشب یوونتوس توانست با تاکتیکی هوشمندانه و قدرتمند از همین ضعف استفاده کند تا نتیجه را به سود خود رقم بزند. قطعا نبود بوسکتس ضربه بزرگی به بارسلونا زد و دقیقا به همین دلیل انریکه باید راه مطمئن‌تر را انتخاب می‌کرد و ترکیب خود را با 4 مدافع می‌چید.

دنی آلوز چیزی را نشان داد که بارسلونا به آن نیاز دارد

«آن‌ها فکر کردند دوران من تمام شده است. پس من تصمیم گرفتم که چالشی جدید را تجربه کنم و خوشبختی توانستم آن را جایی دیگر پیدا کنم». این سخنان را دنی آلوز بعد از این که بارسا را به مقصد یووه ترک کرد در کنفرانس مطبوعاتی خود بیان نمود. حالا که به این تصمیم نگاه می‌کنیم، می‌فهمیم که آلوز تصمیمی درست برای زندگی‌اش گرفته است. او از غرور خاصی در بازی دیشب برخوردار بود، در حالی که همتای او در تیم حریف یعنی سرخیو روبرتو بارها تلاش کرد که از نیمه راست زمین برای تیمش موقعیت ایجاد کند؛ کاری که در آن ناموفق بود. دنی آلوز بازیکنی ساخته شده برای پست دفاع راست بارسلونا بود اما باشگاه در اقدامی عجیب اجازه داد او به سادگی تیم را ترک کند.

نیمار بی‌درخشش

"نابخشودنی". این تیتری بود که روزنامه اسپانیایی پس از اخراج نیمار در برابر مالاگا در صفحه اول خود درج کرده بود. خشم آن‌ها زمانی بیش‌تر شد که نیمار با محرومیتی 3 جلسه‌ای مواجه شد و این مجازات به این معنی است که نیمار مهم‌ترین بازی فصل یعنی الکلاسیکو را از دست خواهد داد. نیمار باید در بازی با یوونتوس چیزی را از خود نشان می‌داد تا هوادارن اتفاقات تلخ افتاده را فراموش کنند، اما بازی بی‌درخشش او سبب شد تا بارسلونا یک شکست سنگین دیگر را تجربه کند.

او از مسی و سوارز توپ‌هایی کم تری را لمس کرد و حتی در زدن یک شوت در چارچوب هم ناکام بود. او بار‌ها توسط بونوچی و کیلینی متوقف شد و در زمان‌هایی که باید شوت می‌زد توپ را برای بازیکن دیگری می‌فرستاد. هم اکنون، نیمار شدیدا به نمایشی شبیه 20 دقیقه پایانی بازی برگشت بارسا و پاریس نیاز دارد تا خود را دوباره به عنوان بازیکنی قابل اعتماد ثابت کند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
akbarimatin17
پاسخ به: 5 نکته که از بازی در برابر یوونتوس آموختیم
متاسفانه بازم همه چی دست به دست هم داد تا رئال مزخرف زیدان راحت صعود کنه و تیم ما هم به سادگی حذف بشه.


پنج‌شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ (۱۷:۳۳)
 
ham-barc
پاسخ به: 5 نکته که از بازی در برابر یوونتوس آموختیم
و رونالدو بازهم دو تا گل تک به تک زد و عالم و ادم دست به دست هم دادن که این گلا شاهکار خلقته و رونالدو مرد سال دنیا !!!!!!!!!!!


پنج‌شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ (۸:۴۴)
 
poyafatehi
پاسخ به: 5 نکته که از بازی در برابر یوونتوس آموختیم
نقل قول
iman_khatar نوشته:

تیمی که دفاع نداره تا یووه حمله کرد گل خورد خب معلومه نمیاد تاکتیک دفاع ضد حمله اجرا کنه خداییش جوک میگید شماها اصلا نگاه نمیکنید مربی چی در اختیار داره

دقیقاً همین طوره بارسا نه ابزارشو داره و نه با مکتب بارسا سازگار است. تازه واقعاً مضحک است رئال با این همه ستاره این شکلی بازی می کنه.


پنج‌شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ (۲:۲۹)
 
LionMessi
پاسخ به: 5 نکته که از بازی در برابر یوونتوس آموختیم
دفاع مگه فقط به بازیکنه بارسا اصلا از لحاظ تیمی هم خوب دفاع نمیکنه اصلا نمیتونستن خوب پرس کنن مگه رعال مدافع داره یه نگاه به مدافعاش بکن اما با دوندگی و پرس شدید بایرنو بستن قرار نیست که همش از اول بازی تا اخرش حمله کنیم مگه دوسال پیش بارسا تو همین ورزشگاه با بایرن بازی نکرد ؟ یادتون رفت چجوری زد حمله میزدن ام اس ان؟ وقتی بارسا صاحب کرنر میشه طرفدارای تیم حریف یه نفس راحت میکشن چرا؟


پنج‌شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ (۲:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 5 نکته که از بازی در برابر یوونتوس آموختیم
تو رو خدا ديگه از بكش زيرش رئال تعريف نكنين.

تيم همه بازيا رو ببازه شرف داره تا بخواد انقدر مضحك بازى كنه.


پنج‌شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ (۲:۰۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: 5 نکته که از بازی در برابر یوونتوس آموختیم
تیمی که دفاع نداره تا یووه حمله کرد گل خورد خب معلومه نمیاد تاکتیک دفاع ضد حمله اجرا کنه خداییش جوک میگید شماها اصلا نگاه نمیکنید مربی چی در اختیار داره


پنج‌شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ (۱:۴۷)
 
poyafatehi
پاسخ به: 5 نکته که از بازی در برابر یوونتوس آموختیم
حیف است دیبالا به رئال بره، مثل خیلی از بازیکنای دیگه دوست داره بیاد بارسا کنار مسی بازی کنه، اگه این مدیر بی عرضه ما یک ذره جربزه داشته باشه و به فکر بارسا باشه دیبالا را باید بخره


پنج‌شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ (۱:۳۲)
 
LionMessi
پاسخ به: 5 نکته که از بازی در برابر یوونتوس آموختیم
یه نگاه به بازی رعالو بایرن بندازین
رعال کشید عقب حتی با اینکه یه گلم خورد اما احساسی بازی نکرد کل تاکتیک رعال شد دفاع ضد حمله و ارسال از کنار خیلی قشنگم نتیجه گرفت
کای دو فصل پیش هم بارسا تو بازی های سخت انجام میداد اما نمیدونم چرا دیگه یادش رفته


پنج‌شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ (۱:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۹ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!