به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ مالاگا vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۵۰) (۷۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شنبه شب، ساعت 23:15 (به وقت ایران)، آبی و اناری پوشان با هدف غلبه بر سومین تیم آندلسی در شش روز - خرانادا، سویا و حال مالاگا - به میدان خواهد رفت. هر آنچه باید در مورد این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برنامه بازی‌های بارسا در ماه آوریل علی رغم فشرده بودن، نکته جالبی داشت و آن تقابل با 3 تیم از جنوب اسپانیا در 6 روز است؛ خرانادا اولین آنها بود که یکشنبه هفته گذشته با نتیجه 4-1در زمین خود مغلوب شد و بعد از آن، سویا بود که چهارشنبه شب در نیوکمپ 3-0 شکست خورد. شکستی دردناکی که تنها در 8 دقیقه رغم خورد! شنبه شب اما بارسا مجدداً به آندلس بازخواهد گشت و در شهر مدیترانه‌ای مالاگا، به دنبال کسب پیروزی است. 3 امتیاز این بازی می‌تواند اختلاف امتیاز تیم با رئال مادرید (صدرنشین لالیگا) را حفظ کند و یا بتواند آن‌ها را از پایتخت نشینان پیش بیاندازد. دور از ذهن نیست که بارسلونا بتواند در جدول لالیگا از رئال مادرید سبقت بگیرد و صدرنشین شود چرا که این تیم، در دربی مادرید، میزبان اتلتیکو خواهد بود.

اخبار دو تیم

ایوان راکیتیچ و جرارد پیکه، به علت دریافت ششمین کارت زرد خود در پیروزی مقابل سویا، از شرکت در بازی امشب محروم خواهند بود، به همین علت تیم را در سفر به آندلس همراهی نکردند. دو هافبک دیگر تیم نیز به علت مصدومیت آبی و اناری‌ها را همراهی نخواهند کرد؛ رافینیا در بازی مقابل خرانادا مصدوم شد - و 4 ماه از میادین دور خواهد ماند - و آردا توران در بازی‌های ملی! بنابراین لیست 18 نفره تیم به شرح زیر خواهد بود:

دروازبان‌ها: مارک آندره تراشتگن، یاسپر سیلسن
مدافعان: خاویر ماسکرانو، آلبا، لوکاس دینیه، سرخی روبرتو، ساموئل اومتیتی، جرمی متیو
هافبک‌ها: سرخیو بوسکتس، دنیس سوارز، آندرس اینیستا، آندره گومز، کارلس آلنا، الکس کاربونل
مهاجمان: لیونل مسی، سوارز، نیمار جونیور، پاکو الکاسر


نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه در نشست خبری جمعه خود در مورد بازی‌های مهم پیش رو - از جمله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس و ال کلاسیکوی 23 آوریل - سخن گفت اما در مجموع آنچه برایش اهمیت داشت یک چیز بود: مالاگا!

او در مصاحبه خود گفت: «رسیدن به قهرمانی لالیگا، به نتیجه بازی با مالاگا بستگی دارد. اگر ما سه امتیاز این بازی را کسب نکنیم و حریفانمان این کار را انجام دهد، رسیدن به آن (جام قهرمانی) برایمان سخت‌تر خواهد شد».

فرم دو تیم

بارسلونا علاوه بر اینکه برای کسب سومین پیروزی، در سه بازی متوالی مقابل تیم‌های آندلسی کشور اسپانیا خواهد جنگید، به دنبال کسب سومین قهرمانی متوالی خود در لالیگا نیز هست؛ پیش از کسب پیروزی‌های 4-1 مقابل خرانادا و 3-0 مقابل سویا، کاتالان‌ها 4-2 والنسیا را در هم کوبیدند، با این حساب آنها تنها با 2 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشینان فعلی لالیگا، در رده دوم جدول رده‌بندی این لیگ قرار دارند.

مالاگا اکنون در رده 15‌ام جدول لالیگا قرار دارد و در حالی پا به میدان نبرد با بارسا خواهد گذاشت که اولین برد خود از تاریخ 20 فوریه را، میانه هفته گذشته، مقابل اتلتیک بیلبائو با نتیجه 1-0 کسب کرد. مالاگا پیش از این برد، طی 6 بازی متوالی پیروز نشده بود؛ 5 شکست و 1 تساوی نتیجه این 6 بازی بود! با این حال آنها همچنان 8 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارند و از خطر دوری از لالیگا در امان‌اند.

گلزنان دو تیم

مسی (27 گل) و لوئیز سوارز (24) همچنان دو گلزن برتر لالیگا محسوب می‌شوند. بهترین گلزن مالاگا اما ساندرو رامیرز (8 گل) می‌باشد که پیش از امضا قرارداد با مالاگا در تابستان 2016، چهار فصل در آکادمی جوانان بارسا، دو فصل در تیم ب و بیش از دو فصل در تیم اصلی این باشگاه توپ می‌زد.

تاریخچه

19 نوامبر سال 2016 در هفته‌های آغازین فصل جاری، بارسا و مالاگا به مصاف یکدیگر رفتند که ماحصل تلاش دو تیم تساوی 0-0 در نیوکمپ بود. در ورزشگاه لا روسالدا اما بارسا 1-0 در هفته دوم فصل 2013/14 پیروز شد، 0-0 در هفته پنجم فصل 2014/15 مساوی کرد و 2-1 در هفته 21‌ام فصل گذشته به پیروز رسید (تمام نتایج ذکر شده مربوط به لالیگاست).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی: مالاگا vs بارسلونا
پیروزی تو این بازی بسیار حیاتی خواهد بود تا ببینیم داوران در مادرید، این هفته چه خواهند کرد!


شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ (۱۵:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۹ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!