به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 3-0 سویا؛ از دریچه اعداد و ارقام! آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ (۱۶:۵۹) (۱,۴۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


چهارشنبه شب یک پیروزی چشمگیر دیگر برای بارسلونا رقم خورد و آمار شگفت انگیزی بر جای گذاشت. به همین منظور اعداد و ارقام ثبت شده در این بازی را در این خبر با هم مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آشفتگی آندلس‌ها: بدشانسی سویا مقابل بارسا همچنان ادامه دارد. آنها طی 19 دیدار اخیر خود با آبی و اناری‌ها، تنها یک پیروزی کسب کرده‌اند. از سال 2002 تاکنون نیز هرگز موفق به کسب پیروزی لالیگایی در نیوکمپ نشده‌اند. با توجه به اینکه روجیبلانکوز‌ها طی سه فصل اخیر، در لیگ اروپا قهرمان شده‌اند، این یک رکورد شگفت انگیز برای کاتالان‌ها محسوب می‌شود.

لوئیز سوارز بن بست شکن: او دوباره این کار را انجام داد! گل این ملی‌پوش اروگوئه‌ای در تقابل با سویا، او را به اولین بازیکن لالیگا تبدیل کرد که طی پنج بازی متوالی، گل نخست را به ثمر می‌رساند (پاریس سنت ژرمن، دپورتیوو، والنسیا، گرانادا و حال سویا).

فراست لیونل: او که بعد از نیمکت نشینی در یک بازی به علت محرومیت، مجدداً روی مستطیل سبز ایستاده بود، تنها در 8 دقیقه دو بار گلزنی کرد و به رکورد خوب گلزنی‌های خود مقابل سویا تداوم بخشید. با دریافت 29 گل در 30 بازی، سویا اکنون قربانی مورد علاقه شماره یک مسی است! - در 8 بازی اخیر دو تیم، مسی حداقل یک گل به ثمر رسانده است.

رکورد شکنی ادامه دارد: با پیروزی در این بازی، لوئیز انریکه طولانی‌ترین نوار پیروزی‌های لالیگایی خود در نیوکمپ را به ثبت رساند. این روند مثبت که 8 بازی را در بر می‌گیرد از پیروزی 4-1 مقابل اسپانیول آغاز شد و با 32 گل زده و 5 گل دریافت شده، همچنان ادامه دارد. در این بین لگانس با تفاضل 2 گل، بهترین نتیجه را از نیوکمپ گرفته است، این در حالی است که تیم‌های لاس پالماس، اسپورتینگ و سلتا با اختلاف 5 گل از کاتالان‌ها شکست خورده‌اند.


طلسم فرانسوی: رکورد باورنکردنی کسب پیروزی بارسا در تمام بازی‌های لالیگایی که ساموئل اومتیتی در آن‌ها حضور داشته است، همچنان ادامه دارد. این پیروزی‌ها یک مجموعه 18 تایی را با 54 امتیاز در بر دارد. جالب است بدانید طی 3 شکست و 6 تساوی‌ای که بارسا در این فصل از رقابت‌های لیگ اسپانیا کسب کرده است، اومتیتی هیچ نقشی نداشته است.

بالاتر از قهرمان: سرجیو بوسکتس شب گذشته 422 امین بازی رسمی خود با پیراهن بارسا را به نمایش گذاشت؛ این یعنی او اکنون در لیست بیشترین بیشترین حضور برای این باشگاه، در رده هشتم و بالاتر از اسطوره تیم رویارویی بارسا و سرمربی فعلی تیم آدلاید یونایتد، گیلرمو آمور قرار دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

محرومیتی دیگر: جرارد پیکه و راکیتیچ، بازی ابتدای هفته تیم مقابل مالاگا را به دلیل دریافت 6 کارت زرد، از دست خواهند داد اما برای بازی مقابل رئال سوسیداد به تیم باز خواهند گشت.

به خانه خوش آمدی: اگر چه دیشب کارلس آلنا سومین بازی خود برای تیم اصلی را به نمایش گذاشت اما این اولین بازی او مقابل تماشاگران نیوکمپ بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بارسلونا 3-0 سویا؛ از دریچه اعداد و ارقام!
نقل قول
گل این ملی پوش اروگوئه ای در تقابل با سویا، او را به اولین بازیکنی تبدیل کرد که طی پنج بازی متوالی در لالیگا، گل نخست را به ثمر می رساند (پاریس سنت ژرمن، دپورتیوو، والنسیا، گرانادا و حال سویا).

پاریس سنت ژرمن از کی اومد تو لالیگا!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول
رکورد باورنکردنی کسب پیروزی بارسا در تمام بازی های لالیگایی که ساموئل اومتیتی در آن ها حضور داشته است، همچنان ادامه دارد. این پیروزی ها یک مجموعه 18 تایی را با 54 امتیاز در بر دارد. جالب است بدانید طی 3 شکست و 6 تساوی ای که بارسا در این فصل از رقابت های لیگ اسپانیا کسب کرده است، اومتیتی هیچ نقشی نداشته است.

این نشون میده که در نبود اومتیتی دفاع تیم چقدر آسیب پذیر و ضعیف عمل کرده و از طرف دیگه ، اومتیتی اگه تلاششو بکنه میتونه تبدیل به پویولی دیگه بشه، هر چند که پویول یه چیز دیگه بود در کل.
نقل قول
محرومیتی دیگر: جرارد پیکه و راکیتیچ، بازی ابتدای هفته تیم مقابل مالاگا را به دلیل دریافت 4 کارت زرد، از دست خواهند داد اما برای بازی مقابل رئال سوسیداد به تیم باز خواهند گشت.

از یه جهت برای بازی مقابل یووه استراحت می کنن واین خیلی خوبه ولی مالاگا هم تیم چغر و بدبدنیه و امیدواریم کار تیم مثل بازی قبلی تو نوکمپ گره نخوره


جمعه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ (۶:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا 3-0 سویا؛ از دریچه اعداد و ارقام!
درود بر این تیم فوق العاده


پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۲۴)
 
hadimoghadam
پاسخ به: بارسلونا 3-0 سویا؛ از دریچه اعداد و ارقام!
یه تشکر درست و حسابی از کادر فنی در این آخرین روزهای هدایت بارسا هم به ذخیره ها و هم به جوانان بازی میدهند و ممنون از همه کارهایی که در این سه سال انجام دادند


پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۸ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!