به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خرانادا 1-4 بارسلونا؛ از دریچه ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۰۹) (۷۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شب گذشته، آبی و اناری پوشان با کسب پیروزی 4-1 مقابل خرانادا، به رکورد 11 برد در 12 بازی اخیر مقابل این باشگاه گالیسیایی - که از سال 2011 به لیگ دسته یک اسپانیا بازگشتند - دست یافتند. علاوه بر این، طی سه فصل گذشته که لوئیز انریکه هدایت تیم را بر عهده داشته است، بارسا هر سه بازی خود در ورزشگاه لوس کارمنس را با موفقیت به سرانجام رسانده است. در ادامه آمار به ثبت رسیده در این مصاف را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار با گلزنی در این بازی، به باشگاه صدتایی‌ها پیوست؛ او بعد از لئو مسی (در سن 22 سالگی)، ماریانو مارتین و اواریستو (هر کدام در سن 24 سالگی)، چهارمین بازیکن جوانی است که به رکورد شگفت انگیز 100 گل زده برای یک باشگاه دست یافته است. این مهاجم برزیلی، 18 امین بازیکنی است که در بارسا به این رکورد رسید و در لیست كسانی كه در كوتاه‌ترین زمان ممكن به آمار ١٠٠ گل برای بارسا دست یافته‌اند، با ثبت این ركورد در ١٧٧ بازی، در رتبه پنجم قرار می‌گیرد.

پاکو آلکاسر چهارمین گل خود برای بارسا را در هجدهمین بازی رسمی با پیراهن این تیم به ثمر رساند. سه گل قبلی او وارد دروازه تیم‌های هرکولس در جام حذفی، اتلتیک بیلبائو و اسپورتینگ خیخون در لالیگا شده بودند.

تا هفته 29‌ام فصل 2016/17 رقابت‌های لالیگا، لوئیز سوارز 23 گل زده و 10 پاس گل ارسال کرده است، این در حالی است که لئو مسی، 25 گل و 7 پاس گل را در کارنامه دارد.

بازیکن شماره 9 بارسا، هر گاه در لوس کارمنس به میدان رفته، گلزنی کرده است: دو فصل پیش، گلزنی او به آبی و اناری‌ها کمک کرد تا به پیروزی 3-1 برسند، در فصل 2015/16، هت تریک او، تیم لوئیز انریکه را به پیروزی 3-0 و در نتیجه 24 امین قهرمانی در لیگ رساند و شب گذشته او گل نخست پیروزی 4-1 مقابل خرانادا را به ثمر رساند.

جوردی آلبا و سرجیو بوسکتس، برترین پاسور‌های دیشب بارسا بودند؛ از بین 494 پاسی که در تیم رد و بدل شد، هر کدام از این دو بازیکن، 70 پاس سالم ارسال کردند. پاس دهی خوب نیمار نیز نباید دور از چشم بماند، 55 پاسی که او در مصاف با خرانادا ارسال کرد، 6 موقعیت گلزنی برای تیم ایجاد کرد. او همچنین بازیکنی بود که بیشترین خطا رویش صورت گرفت (4 خطا).

کانون هواداران بارسلونا در ایران
پاسکاری‌های جوردی آلبا در بازی مقابل خرانادا

بارسا با پیروزی 4-1 دیشب، با 85 گل زده، به گلزن‌ترین تیم لالیگا، تا اینجای فصل تبدیل شد، شاگردان لوئیز انریکه همچنین با دریافت 26 گل از ابتدای فصل، سومین خط دفاعی برتر لیگ را در اختیار دارند، تنها اتلتیکو مادرید و ویارئال با 23 گل دریافتی، پیش از بارسا قرار دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: خرانادا 1-4 بارسلونا؛ از دریچه ارقام
هر بازی میگیم ایشالله از بازی بعد شاهد فرصت سوزی کسالت آور بازیکنان خودی و بی دقتی در زدن ضربات آخر نخواهیم بود، اما بازم به وفور در بازی تیم دیده میشه ایم موقعیت از دست دادنها
امیدواریم این قدر ندونستن فرصتها کار دست تیم نده درلالیگا، که اگه دقت کرده باشیم امتیازاتی که در لالیگا از دست دادیم بیشترش به همین خاطر بوده و بعضی بازیها بخاطر داوریهای فاجعه بار


چهارشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ (۷:۰۶)
 
hadimoghadam
پاسخ به: خرانادا 1-4 بارسلونا؛ از دریچه ارقام
اگه بتونیم با همین روند پیش بریم فصل رو با خوشی و سر بلندی تمام میکنیم


سه‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ (۱۵:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خرانادا 1-4 بارسلونا؛ از دریچه ارقام
در غیاب بهترین بازیکن تاریخ خیلی خوب بودیم. به امید قهرمانی فوتبال، نه داورا!


سه‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ (۹:۰۰)
 
behnoush_r2004
پاسخ به: خرانادا 1-4 بارسلونا؛ از دریچه ارقام
عالی بود . حیف ریال شانسی می بره اما ما می تونیم بهشون برسیم


سه‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ (۸:۲۹)
 
messi-.10
پاسخ به: خرانادا 1-4 بارسلونا؛ از دریچه ارقام
از لان باید همه رو ببریم الان سویا نیاز ب امتیاز داره و میاد ک امتیاز بگیره باید مراقب بود


سه‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ (۲:۱۰)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: خرانادا 1-4 بارسلونا؛ از دریچه ارقام
به امید قهرمانی


دوشنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۳ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!