به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد آبی و اناری‌ها در وقفه بازی‌های ملیرقابت‌های ملی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ (۱۷:۳۲) (۶۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با شروع مجدد بازی‌های باشگاهی و اتمام بازی‌های دوستانه یا مقدماتی جام جهانی روسیه، عملکرد بارسایی‌ها در این مسابقات ملی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تراشتگن

این دروازبان آلمانی در بازی دوستانه آلمان و انگلستان، تمام 90 دقیقه را درون دروازه به سر برد؛ دیداری که مصادف بود با خداحافظی لوکاس پودولسکی از تیم ملی، کسی که تنها گل بازی را به ثمر رساند. علی رغم کلین شیت در دورتموند (محل برگزاری مصاف آلمان و انگلستان)، تراشتگن در بازی مقدماتی جام جهانی به میدان نرفت و برند لنو، در پیروزی 4-1 مقابل جمهوری آذربایجان از دروازه آلمان محافظت کرد.

دنیس سوارز

تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا در این دور از وقفه بازی‌های ملی، 2 بازی دوستانه با هدف آمادگی برای مسابقات قهرمانی اروپا در لهستان، برگزار کرد. در اولین این بازی‌ها، دنیس سوارز از روی نیمکت به میدان آمد و با گلزنی، از پیروزی 3-1 مقابل دانمارک تیمش سهم برد. در بازی بعدی مقابل ایتالیا، در رم اما تمام 90 دقیقه را بازی کرد و 2 بر 1 به پیروزی رسید.

نیمار

این مرد برزیلی در دو بازی پیاپی گلزنی کرد تا قهرمان 5 دور جام جهانی، اولین تیمی باشد که به طور قطعی صعود خود به جام جهانی 2018 را تضمین می‌کند. نیمار علاوه بر ارسال پاس گل در پیروزی 4-1 مقابل اروگوئه، یک گل در این بازی به ثمر رساند و در مصاف با پاراگوئه، در حالی که بازوبند کاپیتانی به دست داشت، یکی از سه گل بازی را به ثمر رساند؛ پیروزی در این بازی، سفر برزیلی‌ها به روسیه را حتمی کرد.

لوئیز سوارز

این هفته خوبی برای اروگوئه نبود و این تیم هر دو بازی خود را واگذار كرد، اما آنها همچنان یكی از ٤ رتبه برتر جدول را كه منجر به صعود مستقیم خواهد شد، در اختیار دارند. سوارز در شكست تیمش در برزیل به دلیل محرومیت غایب بود اما برای بازی برابر پرو برگشت و زمینه ساز گل آغازین تیمش شد؛ با این حال، اروگونه در این بازی ٢-١ شكست خورد.

لیونل مسی

ستاره آرژانتینی تک گل مصاف با شیلی را در دقیقه 15 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما در همان بازی، به 4 جلسه محرومیت از بازیهای ملی محکوم شد. لذا بازی با بولیوی را از دست داد؛ دیداری که 2-0 به سود تیم میزبان - در لاپاز، پایتخت بولیوی - ختم شد. شکست آرژانتین در این بازی به این معناست که (علی رغم اینکه همچنان 4 بازی تا اتمام دیدار‌های مقدماتی باقیست) احتمالا باید در بازی‌های پلی آف با تیم‌های اقیانوسیه رو در رو شود.

خاویر ماسکرانو

این آبی و اناری پوش آلبی سلسته، در بازی مقابل شیلی تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشت و در اعلام پنالتی به سود تیم ملی کشورش نقش داشت - آنخل دی ماریا روی پاس ماسکرانو و خطای خوزه پدرو در محوطه جریمه متوقف و پنالتی توسط داور اعلام شد. اما به علت محرومیت از حضور در بازی مقابل بولیوی، ماسکرانو زودتر از انتظار به بارسا بازگشت.

آردا توران

کاپیتان تیم ملی ترکیه، نقش مهمی در پیروزی 2-0 این تیم مقابل فنلاند داشت، نتیجه‌ای که امید ترک‌ها برای صعود به جام جهانی را همچنان زنده نگه داشت - این تیم با دو امتیاز کمتر از ایسلند، در رده سوم جدول رده‌بندی گروه I قرار دارد. مصدومیت او از ناحیه کشاله ران پا، باعث شد دیدار دوستانه مقابل مولداوی را از دست بدهد.

ایوان راکیتیچ

این هافبک کروات نقش موثری در پیروزی مقابل اوکراین - که کرواسی را در موقعیت خوبی در جدول قرار داد - داشت. او در دقیقه 79 این بازی تعویض شد. راکیتیچ در بازی دوستانه در استونی حضور نیافت و به بارسلونا بازگشت.

جرارد پیکه

این هافبک مرکزی در در هر دو دیدار اسپانیا - مقابل رژیم اشغالگر قدس در خیخون و یک بازی دوستانه در پاریس - به طور کامل بازی کرد.

سرخیو بوسکتس

این هافبک آبی و اناری پوش، برای اولین بار تحت هدایت جولین لوپتگی، در تیم ملی اسپانیا از ابتدا به میدان رفت. او در دو پیروزی تیم ملی کشورش در این هفته، به طور کامل بازی کرد و در پایه ریزی گل لحظات پایانی جرارد دلوفئو، نقش داشت.

آندرس اینیستا

شوالیه 70 دقیقه مقابل رژیم اشغالگر قدس بازی کرد و به خاطر عملکرد خوب خود، مورد تحسین قرار گرفت. در مقابل فرانسه نیز بسیار خوب ظاهر شد و 2 بار نیز فرصت گلزنی داشت.

اندره گومز

او در پیروزی مهم ٣-٠ برابر مجارستان كه شانس پرتغال را برای حداقل رسیدن به دور پلی آف زنده نگه داشت، ٨٦ دقیقه بازی كرد. در این گروه، سوئیس با ٣ امتیاز بیشتر صدرنشین است. این تیم سپس در دیداری دوستانه، ٣-٢ مغلوب سوئد شد كه گومز تنها در ١١ دقیقه پایانی به میدان رفت.

یسپر سیلسن

اگرچه تصور می‌شد سیلسن دروازبان هلند باشد، اما این ژرون زوئت بود كه در شكست ٢-٠ این تیم برابر بلغارستان در درون دروازه ایستاد؛ شكستی كه صعود هلند را به اما و اگر كشاند و منجر به از دست دادن شغل مربی دنی بلیند شد. این دروازبان بارسا در شكست ٢-١ هلند برابر ایتالیا هم مورد استفاده قرار نگرفت.

ساموئل اومتیتی

فرانسه با پیروزی ٣-١ برابر لوگزامبورگ به پیشتازی در گروه آ ادامه می‌دهد و اومتیتی در تمام ٩٠ دقیقه این بازی حاضر بود. این مدافع همچنین در شكست ٢-٠ فرانسه در دیدار دوستانه برابر اسپانیا نیز در میدان حضور داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی عملکرد آبی و اناری ها در وقفه بازی های ملی
بر فیفا دی لعنت.


شنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!