به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یک گام تا رسیدن به رکورد 800 پیروزی در نیوکمپ! آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۶ (۱۴:۲۴) (۹۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا در بازی خانگی بعدی خود مقابل سویا، این شانس را دارد که به رکورد شگفت انگیز 800 پیروزی در نیوکمپ دست یابد. در این خبر آمار بازی‌های برگزار شده در این ورزشگاه را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

از زمانی که ورزشگاه فعلی باشگاه فوتبال بارسلونا افتتاح شد، 60 سال می‌گذرد و کاتالان‌ها طی این مدت 1056 بازی لالیگایی در آن برگزار کرده‌اند. هواداران در 75.66 درصد از این بازی‌ها شاهد سربلندی تیم محبوب خود بوده‌اند، به عبارتی بارسا در این بازیها 799 برد، 164 تساوی و 93 شکست بدست آورده است.

در طول این سالها، در مجموع 1515 بازی در تمام رقابت‌ها در نیوکمپ برگزار شده است. به طور دقیق این ورزشگاه شاهد 168 بازی در کوپا دل ری و 140 بازی در جام اروپا و لیگ قهرمانان بوده و در کنار این‌ها، سوپر کاپ اسپانیا، سوپر کاپ اروپا و تعدادی از سایر رقابت‌های فوتبالی نیز در نیوکمپ برگزار شده است.

یک بازی شاخص در این میان، بازی پلی آف جام بین شهری Fairs Cup بود که در آن بارسا - اولین قهرمان این مسابقات - و لیدز یونایتد - آخرین قهرمان آن - در یک تک بازی سرنوشت ساز شرکت کردند تا مشخص شود که کدام تیم مالک همیشگی جام قهرمانی این رقابتها خواهد بود. بارسا این بازی را در سال 1971 در نیوکمپ، با پیروزی 2-1 پشت سر گذاشت.


با احتساب تمام رقابت‌ها بارسا 1131 پیروزی، 241 تساوی و 143 شکست در نیوکمپ به دست آورده است. این آمار قابل توجهی است که می‌تواند در این فصل افزایش پیدا کند، چرا که هنوز 5 بازی خانگی در لالیگا و حداقل یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا باقیست. پیروزی بعدی در نیوکمپ می‌تواند چهارشنبه 16 فروردین، ساعت 22:00 (به وقت ایران) مقابل سویا بدست آید و 800 امین برد لالیگایی آبی و اناری‌ها در نیوکمپ را رقم بزند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ibrahim
پاسخ به: یک گام تا رسیدن به رکورد 800 پیروزی در نیوکمپ!
آرژانتین امشب به تیم آخر گروهش باخت چون مسی نبود بازی قبل که با گل مسی آرژانتین شیلی رو برده بود سرمربی آرژانتین گفته بود ما به مسی وابسته نیستیم حالا بیاد جواب بده


چهارشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۶ (۲:۳۸)
 
Ibrahim
پاسخ به: یک گام تا رسیدن به رکورد 800 پیروزی در نیوکمپ!
ان شاءالله فصل رو با 3گانه تموم میکنیم


چهارشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۶ (۲:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک گام تا رسیدن به رکورد 800 پیروزی در نیوکمپ!
به امید پیروزی تمام بازیهای باقیمونده!


دوشنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!