به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آخرین گامها برای قهرمانی در لالیگالالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۴:۴۲) (۱,۰۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


فصل 2016/17 رو به پایان است و بارسلونا، بعد از برگزاری 28 بازی در چارچوب رقابت‌های لالیگا، با 63 امتیاز بعد از رئال مادرید 65 امتیازی، در رده دوم جدول این لیگ جای گرفته است. در این خبر جزئیات بیشتری از این رقابت، در اختیارتان قرار خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

از بین 10 بازی‌ای که تا پایان فصل 2016/17 لالیگا پیش روی بارسا قرار دارد، نیمی از آنها در نیوکمپ و نیمی دیگر خارج از خانه برگزار خواهد شد. البته آبی و اناری دو بازی دشوار مقابل رقبای مستقیم خود - سویا و رئال مادرید - دارند. نتیجه این ال کلاسیکو که 23 آوریل در برنابئو سوت خواهد خورد، می‌تواند قهرمان لیگ را مشخص کند.

رئال مادرید اما با 65 امتیاز صدرنشین است؛ آنها هنوز یک بازی به تعویق افتاده دارند، لذا تا پایان فصل، 11 بازی پیش روی آنهاست. شاگردان زیدان - برای برگزاری بازی به تعویق افتاده‌شان - باید به بالایدوس سفر کند که البته تاریخ این بازی هنوز تعیین نشده است. رئال مادرید 3 بازی خانگی اما سرنوشت ساز در پیش دارد: ابتدا اتلتیکو مادرید، سپس بارسا و در نهایت سویای سامپائولی.

آندلسی‌ها اما 8 امتیاز با صدرنشین فعلی لالیگا فاصله دارند اما تا پایان فصل، 6 بازی در سانچز پیزخوان و تنها 4 بازی خارج از خانه برگزار خواهند کرد. سویا سعی می‌کند از این مزیت استفاده کند و اختلاف خود با دو تیم بالای جدول را کاهش دهد. این تیم هنوز 2 بازی مقابل بارسلونا و رئال مادرید در پیش دارد.

در پایان اتلتیکو مادرید با 55 امتیاز، یعنی 10 امتیاز کمتر از صدرنشینان لیگ، در رده چهارم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفته است. شاگردان سیمئونه از بین 3 تیم بالای جدول، تنها با رئال مادرید بازی دارند. آنها 5 بازی در خانه و 5 بازی خارج از خانه پیش رو دارند. هدف فعلی آنها کسب نتایجی مطلوب در بازی‌های باقی مانده و یک خداحافظی شرافتمندانه با لیگ، در ویسنته کالدرون است.

در مجموع 10 هفته پایانی رقابت‌های لالیگا بسیار دیدنی خواهد بود و هر چهارم تیم مذکور سنجیده خواهند شد. نهایتاً نیز مقتدرترین تیم، به قهرمانی خواهد رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: آخرین گامها برای قهرمانی در لالیگا
اولویت امسال بارسا نباید لیگ باشه . البته با توجه به نتایج تا بدینجا. ولی امیدوارم نتایج طوری رقم بخوره کهبا قهرمانی بارسا تموم بشه.


شنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ (۲۲:۳۵)
 
Liliyan
پاسخ به: آخرین گامها برای قهرمانی در لالیگا
رئال اگه از UCL با تحقیر حذف بشه از لحاظ روحی و روانی تخریب میشه شانس ما تو برد ال کلاسیکو زیاد میشه اگه صعودم کنه بازم ما تو ال کلاسیکو باید ببریمشون گرچه روحیه فوق العاده دارن
با توکل به خدا امسال سه گانه دیگه در انتطار بلوگرانا ست


سه‌شنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۶ (۱۵:۵۵)
 
messi-.10
پاسخ به: آخرین گامها برای قهرمانی در لالیگا
باید همه رو ببریم و منتظر باشیم ریال بلغزه


یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ (۲۰:۱۲)
 
toraj
پاسخ به: آخرین گامها برای قهرمانی در لالیگا
با توکل بر خدا شک ندارم که بارسا قهرمان لالیگا خواهد شد. رئال مطمئنا امتیاز از دست میده، مخصوصا مقابل تیم هایی مثل سلتاویگو، والنسیا، اتلتیکومادرید، سویا و مالاگا. ما هم که انشاالله میکنیمشون تو قوطی.


یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۵۸)
 
Ibrahim
پاسخ به: آخرین گامها برای قهرمانی در لالیگا
اگه MSNتو اوج باشن جام واس ماس


یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۷:۰۹)
 
fatipbarca
پاسخ به: آخرین گامها برای قهرمانی در لالیگا
اگر تو وقفه بازی های ملی مصدوم رو دست تیم نمونه و بتونیم همه ی امتیاز ها را بگیریم.مطمئنا رئال چند امتیاز از دست میده.ایشالا تو الکلاسیکو


یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۵:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آخرین گامها برای قهرمانی در لالیگا
قطعا این رئال که بی کیفیت ترین رئال دهه اخیره و فقط روی بکش زیرش و الطاف داور انقدر امتیاز گرفته، شایسته قهرمانی نیست، و ما اگر اشتباهات بدمون رو تکرار نکنیم، می تونیم دوباره لالیگا رو ببریم.


یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۴:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۶ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!