به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هر آنچه باید از تور پیش فصل 2017 بارسلونا در آمریکا بدانید!تور پیش‌فصل
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۴ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۰۳) (۱,۰۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


همانطور که می‌دانید، بارسلونا در پنجمین دور برگزاری تورنمت جام بین المللی قهرمانان (ICC) آمریکا، به مصاف تیم‌های یوونتوس منچستر یونایتد و رئال مادرید خواهد رفت؛ رقابتی که توسط Relevant Sports برگزار و سازماندهی می‌شود. با مطالعه این خبر، اطلاعات بیشتری در مورد این بازی‌ها کسب خواهید کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا در مسابقات ICC تابستان امسال، 3 بازی برگزار خواهد کرد؛ اولین آنها در 23 جولای مقابل یوونتوس کلید خواهد خورد - تیمی که به زودی در لیگ قهرمانان اروپا میزبان آبی و اناری پوشان خواهد بود. این بازی در ورزشگاه مت لایف در شرق رادرفورد نیوجرسی است. بازی بعدی، مقابل منچستر یونایتد در تاریخ 27 جولای در ورزشگاه فدکسفیلد در لاندرور مریلند برگزار خواهد شد.

سومین و آخرین بازی بارسا در این رقابت، مقابل رئال مادرید در ورزشگاه هارد راک در میامی فلوریدا در تاریخ 30 جولای برگزار خواهد شد. این ال کلاسیکو، یک رقابت تاریخی را، برای اولین بار به آمریکا می‌آورد. در مجموع این دومین باری است که ال کلاسیکو، خارج از اسپانیا برگزار می‌شود، این رویداد برای اولین بار در ورزشگاه بارکیسیمتوی ونزوئلا در 30 می‌سال 1982 به وقوع پیوست.


این سری از رقابت‌های جام بین المللی قهرمانان یا به اصطلاح ICC، با مشارکت 8 تیم اروپایی اعم از بارسا، یوونتوس، منچستر یونایتد و رئال مادرید، پاریس سنت ژرمن، رم، منچستر سیتی، تاتنهام هاستپر، برگزار خواهد شد.

جام بین المللی قهرمانان در سنگاپور و چین نیز از 25 تا 29 جولای شاهد تقابل تیم‌های آرسنال، بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، چلسی، آث میلان و اینتر میلان خواهد بود.

جزئیات این تورنمت، سه شنبه همین هفته در هادسون یاردز نیویورک، در مراسمی که جولیانو بلتی به عنوان سفیر باشگاه بارسلونا در آن حضور داشت، اعلام شد. سایر بازیکنان حال و سابق دنیای فوتبال که در این مراسم حضور داشتند عبارتند از دیوید ترزگه (یوونتوس)، نمانیا ویدیچ (منچستر یونایتد)، امیلیو بوتراگوئنو (رئال مادرید)، گابریل خسوس و ایلکای گوندوگان (منچستر سیتی)، لدلی کینگ (تاتنهام)، دانیل براوو (PSG) و سباستین نلا (رم). از بارسلونا، فرانچسکو کالوو نیز در این رویداد فوتبالی حضور داشت.

جام قهرمانان، تورنمنتی آشنا برای بارسلونا

اولین باری که کاتالان‌ها در این مسابقات حضور یافتند، به تابستان سال 2015 باز می‌گردد. اولین بازی آنها، مقابل لس آنجلس گلکسی در رز باول در پاسادنا، سپس مقابل منچستر یونایتد در ورزشگاه لوی در سانتا کلارا؛ و در نهایت در برابر چلسی در ورزشگاه فدکسفیلد در منطقه لاندرور مریلند واشنگتن شکل گرفت. بعد از برگزاری 3 بازی در خاک آمریکا، بارسا به اروپا بازگشت تا در ورزشگاه آرتمیو فرانچی در فلورانس ایتالیا، مقابل فیورنتینا صف آرایی کند.

تابستان سال گذشته نیز شاگردان لوئیز انریکه در جام بین المللی قهرمانان حضور داشتند؛ اگر چه هر 3 بازی آنها در اروپا برگزار شد. در 30 جولای، سلتیک در ورزشگاه آویوا در دوبلین ایرلند و سپس در فرندز آرنا در پایتخت سوئد (استکهلم) با لستر سیتی بازی کردند. در نهایت مقابل لیورپول در ورزشگاه ومبلی لندن به نبرد پرداختند.

هفتمین سفر به آمریکا

این هفتمین باری خواهد بود که بارسا در تور بازی‌های پیش فصل به ایالات متحده آمریکا سفر خواهد کرد. در سال 2003 تیم فرانک ریکارد سه بازی در ایالات متحده، مقابل یوونتوس، آث میلان و منچستر یونایتد برگزار کرد. سه سال بعد، بارسا با چیواس گوادالاخارا، کلاب امریکا، و نیویورک رد بولز مواجه شد. در سال 2008، در اولین فصل مربیگری پپ گواردیولا، بارسلونا به ایالات متحده بازگشت تا با چیواس گوادالاخارا و نیویورک رد بولز بازی کند. یک سال بعد، لس آنجلس گلکسی، سیاتل و مجدداً چیواس گوادالاخارا رقبای آبی و اناری‌ها در تور تابستانه باشگاه بودند. منچستر یونایتد، چیواس گوادالاخارا و کلاب امریکا در تابستان سال 2011 حریف بارسا بودند. در نهایت - همانطور که ذکر شد - در سال 2015، بارسا با لس آنجلس گلکسی، منچستر یونایتد، چلسی رو در رو شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Liliyan
پاسخ به: هر آنچه باید از تور پیش فصل 2017 بارسلونا در آمریکا بدانید!
بازی ها ساعتاش بد موقع میوفته نمیشه دید


سه‌شنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۶ (۱۶:۰۰)
 
messi-.10
پاسخ به: هر آنچه باید از تور پیش فصل 2017 بارسلونا در آمریکا بدانید!
هر وقت رفتیم آمریکا سال بعد اروپا گرفتیم ب امید تکرارش


جمعه، ۴ فروردین ۱۳۹۶ (۲۲:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۶ کاربر آنلاین است. (۴۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!