به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: برای کسب سه گانه‌ای دیگر خواهیم جنگید!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ (۱۰:۳۳) (۶۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مدافع مرکزی کاتالان‌ها در مصاحبه با خبرنگاران تاکید کرد که تیم از هیچ حریفی برای یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمی‌ترسد. در این خبر به سایر نقطه نظرات او در این گفتگو اشاره خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مدافع مرکزی آبی و اناری‌ها در آخرین مصاحبه خود با رسانه‌ها در مورد باشگاه و نیز قرعه کشی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت. او اظهار داشت: «ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و می‌دانیم - رقابت با - هر یک از آنها دشوار خواهد بود اما با دیدگاهی مثبت به تقابل آنها خواهیم رفت».

همانطور که اطلاع دارید، هفته گذشته، بارسا بازگشت شگفت انگیزی را رقم زد که مانند آن، در تاریخ لیگ قهرمانان سابقه نداشت. جرارد پیکه در این مورد اظهار داشت: «مانند یک بچه بعد از این بازگشت، ابراز خوشحالی کردم. شب کامل و فوق‌العاده بود. قبلاً چند باری قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرده بودیم، و باید اعتراف کنم بعد از بازی برگشت مقابل PSG، همان احساس را داشتیم». او افزود: «اکنون باید برای بردن این جام تلاش کنیم. ما باید قهرمان شویم تا آن بازگشت رویارویی، که به عنوان یکی از بهترین اتفاقات دنیای فوتبال از آن یاد خواهد شد، بیهوده تلقی نشود».

پیکه یک بار دیگر با یادآوری آن بازگشت شیرین گفت: «تمام اروپا دیدند [و برایشان ثابت شد] که بارسا شایسته تیتر مهم‌ترین روزنامه‌های اروپایی است. من از این دستاورد بسیار خوشحالم».

آن شب برای همه ما فراموش نشدنی بود و پیکه نیز از این قاعده مستثنی نیست: «صحنه‌ای که من بیشتر آن را به یاد می‌آورم، گل سرخی روبرتو و دویدن به دنبال او برای جشن گرفتن است. آغوش‌ها، اشک‌ها و ... . ما اتفاق فراموش نشدنی‌ای را تجربه کردیم که [بعدها] با فرزندانمان، درباره آن صحبت خواهیم کرد».


در نهایت، پیکه در رابطه با هدف تیم برای دستیابی به سه گانه، اظهار داشت: «بارسا تنها تیمی است که دو بار موفق به کسب آن شده است و ما خواهیم جنگید تا سومین آن را نیز بدست آوریم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: پیکه: برای کسب سه گانه ای دیگر خواهیم جنگید!
با توکل بر خدا پیش به سوی سه گانه ای دیگر.


شنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۳۲)
 
Ibrahim
پاسخ به: پیکه: برای کسب سه گانه ای دیگر خواهیم جنگید!
اگه حق به حق داره میرسه پس سه گانه هم باید به بارسا برسه


شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ (۱:۱۲)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: پیکه: برای کسب سه گانه ای دیگر خواهیم جنگید!
نقل قول
او افزود: «اکنون باید برای بردن این جام تلاش کنیم. ما باید قهرمان شویم تا آن بازگشت رویارویی، که به عنوان یکی از بهترین اتفاقات دنیای فوتبال از آن یاد خواهد شد، بیهوده تلقی نشود».

قربون آدم چیزفهم
نقل قول
در نهایت، پیکه در رابطه با هدف تیم برای دستیابی به سه گانه، اظهار داشت: «بارسا تنها تیمی است که دو بار موفق به کسب آن شده است

کو گوش شنوا


جمعه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ (۲۰:۳۸)
 
heroes
پاسخ به: پیکه: برای کسب سه گانه ای دیگر خواهیم جنگید!
پيش به سوي سه گانه


جمعه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ (۱۵:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیکه: برای کسب سه گانه ای دیگر خواهیم جنگید!
درود بر تيمى كه انقدر خوب بوده كه سطح انتظار هواداراشو انقدر بالا برده!


جمعه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ (۱۳:۵۵)
 
hadimoghadam
پاسخ به: پیکه: برای کسب سه گانه ای دیگر خواهیم جنگید!
دقیقا همین جمله برای سگانه گرفتن لازم و ضروری هست:جنگیدن.بعد از بازی پاریس همه ما گفتیم که اگر با همین روحیه جنگندگی تیم بازی کنه هیچ رقیبی نخواهیم داشت.به امید ادامه همون روند


جمعه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ (۱۰:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!