به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ دپورتیوو لاکرونیا vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده ماهان مولائی در تاريخ یکشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ (۱۷:۵۱) (۷۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ماهان مولایی / FCBarcelona.ir


فاتحان لیگ قهرمانان امروز به دنبال این هستند که پس از بازگشت تماشایی خود در بازی برگشت مرحله یک هشتم مقابل PSG، مقابل دپورتیوو لاکرونیا برتری خود در جدول لالیگا را به چهار امتیاز برسانند. هر آنچه باید در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تنها چهار روز پس از پیروزی حماسی 6-1 بارسا که در مجموع منجر به پیروزی 6-5 یاران انریکه مقابل PSG شد و تیم به یک چهارم نهایی صعود کرد، صدرنشینان لالیگا سفری به دپورتیوو لاکرونیا داشتند.

بارسا به هر طریقی که بود توانست PSG را در مجموع دو بازی رفت و برگشت 6-5 شکست دهد که این برد به لطف نمایش خیره کننده نیمار و گل لحظه آخری و سرنوشت ساز از سرخی روبرتو بود تا این بازی به یکی از زیباترین دیدارهایی که تا به حال در نیوکمپ برگزار شده است، تبدیل شود.

به هر حال، الان زمان آن است که تیم دوباره روی جنگ برای لالیگا تمرکز کند و شاگردان لوئیز انریکه می‌دانند که جایی برای لغزش برای آنان وجود ندارد. سه امتیاز بازی امروز می‌تواند فاصله در صدر جدول را به چهار امتیاز رسانده و فشار روی رئال مادرید را دوچندان کند. آنها امشب میزبان بتیس هستند و یک بازی کمتر نیز انجام داده‌اند.

اخبار تیم

سرمربی مجبور به ایجاد تغییراتی در تیم شده است به این صورت که نیمار و رافینیا را در اختیار ندارد. شماره 11 بارسا از ناحیه پای چپ احساس ناراحتی می‌کند و رافینیا بخاطر ورم معده به الکس ویدال و متئو که مصدومان دیگر تیم هستند ملحق شده است. جوردی ماسیپ نیز از ترکیب کنار گذاشته شده و آلنیا از بارسا ب در تیم حضور دارد.

لیست 18 نفره برای سفر به گالیسیا بدین شرح است: تراشتگن، سیلسن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، آردا، اینیستا، سوارز، مسی، ماسکرانو، پاکو آلکاسر، جوردی آلبا، دینیه، سرخی روبرتو، آندره گومز، اومتیتی و آلنیا.


پپمل، سرمربی جدید دپورتیوو نیز چند مصدوم در تیم خود دارد. شانس گیلرمه برای رسیدن به بازی بسیار اندک است و وینگر‌های این تیم، مارلوس مورنو و گائل کاکوتا بازی را از دست داده‌اند.

نظر مربیان


لوئیز انریکه تاکید کرده است که تیم باید پیروزی مقابل پاریس سنت ژرمن را فراموش کرده و روی دپور تمرکز کند و اذعان می‌کند که بازیکنان برای بازی آماده هستند: «به تجربه بازیکنانم اعتماد دارم که می‌دانند در چه موقعیت مهمی قرار داریم. آگاهیم که هنوز اتفاقات بسیاری در راه است. هشت تیم در لیگ قهرمانان، سه تیم در لالیگا و دو تیم در جام حذفی برای قهرمانی می‌جنگند. دپورتیوو رقیب خطرناکی است که تغییراتی را نیز روی نیمکت خود ایجاد کرده و از سه بازی قبل خود پنج امتیاز بدست آورده است. من نگران بازی با این تیم هستم».

پپمل، سرمربی جدید دپورتیوو نیز در مورد سخت کردن کار برای مصاف با آبی اناری‌ها صحبت کرد: «بازیکنانم می‌دانند که چالش سختی برای آنها خواهد بود اما ما تیم آماده‌ای در اختیار داریم. آنها به گونه‌ای به اینجا خواهند آمد که فکر می‌کنند بسیار برتر از ما هستند و الان در آسمان‌ها قرار دارند، اما روحیه ما نیز سر به فلک کشیده است و آماده مبارزه هستیم».

فرم دو تیم

در بارسلونا همه چیز خوب می‌گذرد و هواداران دوباره رویای سه گانه را در سر می‌پرورانند. پس از شکست 4-0 در پارک دو پرنس، کاتالان‌ها در پنج بازی، پنج برد کسب کرده‌اند و 17 گل نیز تنها در سه بازی اخیر به ثمر رسانده‌اند.

دپورتیوو با خوشبینی کامل پا به این دیدار می‌گذارد. از زمانی که پپمل هدایت این تیم را بر عهده گرفته، آنها به لطف تساوی‌های ارزشمند 1-1 مقابل اتلتیکو مادرید و بتیس و برد 1-0 مقابل خیخون از جمع سه تیم آخر جدا شده‌اند. اما آنها هنوز احساس خطر می‌کنند، زیرا تنها پنج امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند. فرم در حال پیشرفت آنها و استحکام خط دفاعی این تیم که دو گل در سه بازی اخیر دریافت کرده است، بارسا را با چالش بزرگی روبرو خواهد کرد.

تاریخچه

بارسلونا همین فصل در بازی رفت براحتی این تیم را در نیوکمپ با گلهای مسی، سوارز و راکیتیچ (2) با نتیجه 4-0 شکست داد. تاریخچه بازی‌های این دو تیم در ریازور نیز آمار جالبی را نشان می‌دهد. بدین گونه که در چهار بازی اخیر 21 گل زده شده که 12 تای آنها زیر نظر انریکه به ثبت رسیده است.

از فصل 2010/11 بارسا تنها چهار گل دریافت کرده و هر چهار گل در بازی جذاب 5-4 بود که با برد بارسا به پایان رسید. دو بازی بعد بدون گل بودند اما بارسا در بازی‌ها خانگی همان فصول با دو نتیجه پرگل 4-0 و 8-0 دپور را در هم شکست.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hadimoghadam
پاسخ به: پیش بازی؛ دپورتیوو لاکرونیا vs بارسلونا
سلام دوستان، خواستم بپرسم کسی بازی رو دیده؟ تیم خوب بازی کرد یا نه؟ چطور در زمین دپور باختیم؟ همین بازی ها بهانه دست یه دسته رئالی میده دیگه


یکشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ (۲۰:۵۱)
 
toraj
پاسخ به: پیش بازی؛ دپورتیوو لاکرونیا vs بارسلونا
با توکل بر خدا پیش به سوی برد با اختلاف گل


یکشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ (۱۸:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ دپورتیوو لاکرونیا vs بارسلونا
به امید یه بازی خوب و یه برد دلچسب!


یکشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ (۱۸:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۴ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!