به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج نکته کلیدی از بازگشت تاریخی برابر پی‌اس‌جیآنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ (۱۹:۳۰) (۱,۵۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگر نتاج / FCBarcelona.ir


گل زودهنگام، باور، یک دروازبان آلمانی و نیمار، تنها بخشی از نکات کلیدی پیروزی شگفت‌انگیز مقابل پاریسی‌ها بودند. در این خبر به بررسی این نکات می‌پردازیم.


گل زودهنگام

همه پیش از بازی برگشت مقابل پاریس سنت ژرمن از اهمیت گل زودهنگام برای بارسا سخن می‌گفتند، اما چه کسی تصور می‌کرد که این گل تنها پس از دقیقه سوم از راه برسد؟ ضربه لوییز سوارز که از روی سر کوین ترپ، دروازبان پی‌اس‌جی، عبور کرد، شاید یکی از بهترین گل‌های تاریخ باشگاه بارسلونا نباشد، اما می‌تواند یکی از مهم‌ترین‌ها در این زمینه لقب بگیرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

واکنش تراشتگن

دروازبان آلمانی در این فصل فرمی فوق‌العاده داشته و بار دیگر نقشی کلیدی در یکی از تاریخی‌ترین دیدارهای تاریخ باشگاه بارسلونا بازی کرد. در حالی که بازی 3-1 به سود بارسا دنبال می‌شد، میهمان یک موقعیت بسیار خوب داشت که می‌توانست آن را به گل دوم تبدیل کند و بازی را برای شاگردان لوییز انریکه به پایان برساند. تنها دو دقیقه پس از گل خود، ادینسون کاوانی خود را در موقعیتی تک‌به‌تک با تراشتگن یافت. مرد آلمانی خونسردی خود را حفظ کرد و با واکنش زیبای خود با پای چپ، جلوی شوت کاوانی را گرفت و امیدهای بارسا را زنده نگه داشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گل کاوانی

در حالی که بازی 3-0 پیش بود، بارسا مصمم بود که یک گل دیگر به ثمر برساند تا حداقل بتواند بازی را به وقت‌های اضافی بکشاند. اگرچه، یک لحظه غفلت در دفاع به ادینسون کاوانی این فرصت را داد گل خارج از خانه‌ای را به ثمر برساند که می‌توانست یک گل تعیین‌کننده باشد. گل مرد اروگوئه‌ای اگرچه اوضاع را به سود پی‌اس‌جی تغییر داد، اما هم‌چنین باعث شد تا 33 دقیقه باقی‌مانده حتی به یاد ماندنی‌تر شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار

در حالی که تا دقیقه 88 بارسا با حساب 3-1 پیش بود و برای صعود به دور بعد حداقل به سه گل نیاز داشت، بازیکنان زیادی وجود نداشتند که بتوانند به بارسا شانس تغییر اوضاع را بدهند. اما نیمار، یکی از آن‌ها بود. ضربه آزاد دیدنی نیمار در حالی که تنها دو دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی باقی مانده بود، آغازی بود بر یکی از بزرگترین بازگشت‌های تاریخ ورزش فوتبال.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

باور

بازیکنان و سرمربی از باور به صعود در آستانه این دیدار سخن گفتند و پیروزی‌های پر گل مقابل خیخون و سلتا، خوش‌بینی را به تیم تزریق کرد. اگرچه این باور در نیمه دوم مقابل پی‌اس‌جی به سختی آزموده شد، اما هیچ‌گاه نشکست. در حالی که تنها ثانیه‌هایی تا پایان باقی‌مانده بود و بارسا به یک گل برای بازگشت تاریخی خود نیاز داشت، سرجی روبرتو به این باور ادامه داد که اگر به مسیر خود به سمت محوطه جریمه حریف ادامه بدهد، نیمار ارسالی دقیق و بی‌نقص برای او ساخته و پرداخته خواهد کرد. آن‌چه پس از آن اتفاق افتاد، برگ به یاد ماندنی دیگری در تاریخ طولانی و مثال‌زدنی باشگاه است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازگشت تاریخی برابر پی‌اس‌جی
دیشب اگه تنها بودم مینشستم اشک میریختم واقعا حتی همین الان هم واقعا حس خیلی خاصی دارم به امید اینکه بارسا در ادامه فصل هم فوق العاده باشه و همونطور که در فصل اول انریکه موتور تیم بعد از یک باخت روشن شد و به ۳ گانه ختم شد این فصل هم شکست مقابل پاریس و این بازی های درخشان دوباره به ۳ گانه ای تاریخی منجر بشه و انریکه ی دوست داشتنی به اوج برسه


پنج‌شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ (۲۲:۱۱)
 
Ibrahim
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازگشت تاریخی برابر پی‌اس‌جی
چقدر دوست داشتم دیشب تو نیوکمپ بودم


پنج‌شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ (۲۰:۴۶)
 
Ibrahim
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازگشت تاریخی برابر پی‌اس‌جی
اگه نیمار ازاین به مثل دیشب بازی کنه 3گانه واس ماس


پنج‌شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ (۲۰:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازگشت تاریخی برابر پی‌اس‌جی
همه چیز و همه کس در این شب رویایی فوق العاده بودن!


پنج‌شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ (۱۹:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۳ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!