به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

3 نکته کلیدی برای بازگشت بارسلونا در مقابل پاریس سنت ژرمنآنالیز فنی
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ (۲۱:۳۴) (۱,۰۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: مارکا
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


جبران شکست چهار گله برای بارسلونا کاری بسیار سخت است ولی غیرممکن نیست؛ بنابراین در این خبر نگاهی می‌اندازیم به سه نکته که می‌تواند برای رقم زدن یک معجزه به این تیم کمک کند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر ما به دیدار برگشت بارسلونا در مقابل پاریس سنت ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نگاهی داشته باشیم، کاملا عادلانه و منطقی است که تصور کنیم درصد زیادی از بینندگان بازی امید چندان زیادی به بازگشت کاتالان‌ها پس از باخت چهار گله در خانه حریف ندارند. بنابراین ماموریت بسیار دشواری پیشروی تیم است، غیرممکن نیست ولی تعدادی عوامل تعیین کننده وجود دارند.

اگر به سال 2004 بازگردیم، پس از شکست در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی برابر میلان با نتیجه 4-1، دپورتیوو لاکرونیای غیرقابل پیش بینی و جادویی، موفق شد با ارائه عملکردی به یاد ماندنی در بازی برگشت و پیروزی خیره کننده 4 بر 0، بازی را در مجموع با نتیجه 5-4 با پیروزی پشت سر بگذارد. بارسلونا اکنون نیاز دارد تا نتیجه‌ای همانند این بگیرد تا بتواند برای صعود امید داشته باشد.

گل زودهنگام

زدن گل در دقایق ابتدایی بازی بسیار انگیزه بخش است، همانطور که لیونل مسی با گل زود هنگامش در برابر میلان، در بازی برگشت سال 2012 به بارسلونا انگیزه داد. آنها با شکست 2-0 در دیدار رفت پا به بازی برگشت گذاشته بودند، که مرد آرژانتینی پس از پنج دقیقه موفق به گلزنی شد و از آن لحظه نیوکمپ کاملا از تیم حمایت کرد.

اگر بلوگرانا بتواند در هر زمانی از 15 دقیقه ابتدایی بازی گلی به ثمر برساند، آنگاه ما بازی واقعی را پیش روی خود خواهیم داشت؛ هیجان طرفداران به بازیکنان انتقال پیدا خواهد کرد و بازیکنان انگیزه زیادی خواهند گرفت.

پرس از بالا اما همراه با فشرده بازی کردن

اگر به شیوه بازی انجام شده در دیدار در پارک دو پرنس نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بازیکنان پی اس جی میانه زمین را تحت کنترل خود داشتند. بارسلونا به سادگی در این نقاط از زمین موثر ظاهر نشد و به گونه‌ای که پیش از آن هرگز تجربه نکرده بود، تحت تسلط حریف بود.

پرس از بالا و آوردن فشار، نکته حائز اهمیتی برای میزبان است، اما در همین زمان باید فشرده باقی ماند تا بتوان مانع از پاسکاری حریف شد. جلوگیری از توانایی تیم حریف در کنترل کردن میانه میدان همچنین باید یکی دیگر از ویژگی‌های بازی بارسلونا در بازی چهارشنبه شب باشد.

باور داشتن

هر بازیکن نیاز دارد تا از نظر ذهنی خود را آماده کند تا باور داشته باشد که بازگشت ممکن است. بارسلونا قطعا لوازم لازم برای رقم زدن یک بازگشت رویایی را دارد و اگر آنها بتوانند از شانس‌های خود بهره ببرند، در حالی که در عقب زمین هم درست عمل می‌کنند، آنگاه هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

اگر بارسایی‌ها با پرهیز از هرگونه عملی که مانع از اجرای درست کارها می‌شود، وارد زمین شوند، آنگاه ممکن است لز این چالش سربلند بیرون بیایند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: 3 نکته کلیدی برای بازگشت بارسلونا در مقابل پاریس سنت ژرمن
خوشبختانه فرم خوب اخیرمون این باور رو به تیم و تماشاگرا داده که انجام این کار بزرگ ممکنه! اگر بتونیم خوب پرس کنیم و با شیوه جالب 3-4-3 میانه میدان رو بگیریم و اسیر اشتباه و ضد حمله نشیم، می تونیم بازی خوبی ارائه بدیم!


چهارشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ (۲۱:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!