به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارندمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ (۱۸:۰۱) (۷۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها فردا شب، ساعت 22:00 (به وقت ایران) در نیوکمپ به دیدار با اسپورتینگ خیخون خواهند رفت تا 3 امتیاز لالیگایی دیگر را به حساب خود بریزند و بیش از پیش، امتیاز خود در جدول لیگ را به پایتخت نشینان نزدیک کنند. در این خبر می‌توانید نقل قول‌هایی از مصاحبه پیش از بازی سرمربی تیم محبوب خود را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا با تمرکز روی رسیدن به جام قهرمانی لالیگا، باید طی 4 روز، 2 بازی خانگی در این رقابت‌ها برگزار کند. شنبه هفته پیش رو، آنها باید مقابل سلتاویگویی صف آرایی کنند، که لوئیز انریکه به موجب تجربه مربیگری در آن، پیش از آمدن به بارسلونا، به خوبی تیمش را می‌شناسد. در حال حاضر اما مصاف با اسپورتینگ خیخون، برای آبی و اناری‌ها نزدیک است. خوشبختانه سرمربی تجربه حضور در این تیم را هم داشته و آنها را به خوبی می‌شناسد. لوچو درباره باشگاه هم شهری‌اش، جایی که فوتبال حرفه‌ای را از آنجا آغاز کرد، می‌گوید: «من از زمان تولدم طرفدار اسپورتینگ بودم و همواره آرزو داشتم آنها در بهترین فرم خود باشند. اما فرداشب، من هر سه امتیاز را می‌خواهم».

یکشنبه شب، با پیروزی 2-1 مقابل اتلتیکو مادرید، امید بارسا برای رسیدن به قهرمانی در لالیگا، افزایش یافت، لوئیز انریکه از 3 امتیاز کسب شده در این بازی، به عنوان عاملی حیاتی برای اعمال فشار روی صدرنشینان فعلی لیگ (رئال مادرید) یاد کرد. مهم‌ترین خبری که لوچو در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود به هوادارانش داد، در مورد بازگشت 2 تن از بازیکنان مصدوم تیمش به تمرینات بود: «آردا و ماسکرانو امروز به همراه سایر اعضای تیم تمرین کردند و فردا [چهارشنبه] کادر پزشکی تیم اعلام خواهد کرد که آنها می‌توانند در بازی حضور داشته باشند یا خیر».

اسپورتینگ شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد؛ آنها در معرض خطر سقوط قرار دارند. سرمربی جدید آنها، رابی، که قبلاً عضو کادر مربیگری بارسلونا بوده است طی 6 بازی خود، تنها یک برد کسب کرده، اما لوئیز انریکه معتقد است او در عملکرد این تیم تاثیرگذار بوده است: «اسپورتینگ تکنیک خود در تمام نقاط زمین را تغییر داده و در حال حاضر ممکن است تهاجمی‌تر ظاهر شود. این تیم می‌تواند خطرناک باشد، مانند تمام تیم‌های در حال سقوطی که برای بقا می‌جنگند».

در نهایت، خبرنگاران در مورد وابستگی بارسا به استعداد‌های لئو مسی پرسیدند که انریکه اینگونه پاسخ آن‌ها را داد: «مسی بهترین بازیکن جهان است، لذا طبیعی است که تیم ما هم به توانایی‌های او تکیه کند. بیاید امیدوار باشیم که بتوانیم سال‌های متمادی، به او تکیه کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
toraj نوشته:

الان این حرفتونم غیر منطقیه دوست بزرگوار. مگه میشه باشگاه سرخود و بدون نظر مربی بازیکن بخره!!!!!!!

نه من همچین چیزی نگفتم. گفتم دستش بسته س. یا باید کل پول رو بده 1 بازیکن بزرگ بخره که تیم ناقص می مونه، یا باید تقسیم کنه و بازیکنایی بخره که زمان می بره تا خوب بشن.


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۴:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
hadimoghadam نوشته:

چرا هوا هوس حرف میزنی آقای طرفدار واقعی یعنی میخوای بگی که انریکه اونقدر بوقه که تصمیمی در رابطه با خرید و فروش باشگاه نداره و به عبارتی هیچکارست .تمام مربیان بزرگ این حق رو همیشه برای خودشون محفوظ نگه میدارند که خرید و فروش بازیکنان زیر نظر مربی باشه و اگر انریکه هیچ کارست پس خاک بر سرش و اگر نیست پس تمام این خرید و فروشها زیر نظر خودش بوده و اشتباه

اول حرف رو درست گوش بده که انقدر جوک نگی! من نگفتم انریکه خرید نکرده! گفتم شرایطش همینه، یعنی بهش میگن انقدر بودجه داری و مجبورم هستی 4-5 بازیکن بخری برای تقویت تیم، مجبوری بازیکنایی در همین سطح بخری!

که البته خریدها خیلی هم خوب بودن و در طول زمان قطعا همشون جواب میدن. اگر هوادارنماهایی مثل تو بتونن اهمیت زمان رو بفهمن!


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۴:۳۶)
 
toraj
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

مشکلی نیست. داریم بحث فوتبالی می کنیم.

این تیم یه هافبک قلدر بازی گردون مثل یایا توره یا حتی پوگبا داشت، دیگه کسی حریفش نبود. حیف که بارتمئو و دوستان فقط دنبال پول در آوردن و خرج نکردنن، و گرنه همه دوست دارن مثل مورینیو، خریدهاشون پوگبا و زلاتان و ... باشه!

الان این حرفتونم غیر منطقیه دوست بزرگوار. مگه میشه باشگاه سرخود و بدون نظر مربی بازیکن بخره!!!!!!!


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۴:۲۳)
 
toraj
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
RIA-Barsa نوشته:

دوستان چرا به جون هم افتادین
ما اینجا خودمونو پاره هم بکنیم ، آب از آب تو باشگاه تکون نمیخوره
اینم بگم که اگه این فصل انریکه چنتا هافبک باهوش(خلاق) و سرعتی داشت الان پوست همه تیما رو کنده بود
با این خط هافبک داغونمون خود کرایف و فرگوسن هم افسردگی حاد میگرفتن

نه دوست عزیز من همه طرفداران بارسا رو دوست دارم چون به نظرم طرفدار بارسا روحیه جاه طلبی خاصی داره، یه بحث ساده فوتبالیه. به شخصه گواردیولارو بهترین مربی حال حاضر دنیا میدونم. و البته معتقد هم نیستم که زیدان شانسی رئالو تا هفته 24 تو صدر جدول نگه داشته در عین حال قهرمانی رئال در CL سال 2016 رو تا حد زیادی به خاطر قرعه آسون میدونم تا عملکرد زیدان.


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۴:۲۱)
 
hadimoghadam
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ...
چرا هوا هوس حرف میزنی آقای طرفدار واقعی یعنی میخوای بگی که انریکه اونقدر بوقه که تصمیمی در رابطه با خرید و فروش باشگاه نداره و به عبارتی هیچکارست .تمام مربیان بزرگ این حق رو همیشه برای خودشون محفوظ نگه میدارند که خرید و فروش بازیکنان زیر نظر مربی باشه و اگر انریکه هیچ کارست پس خاک بر سرش و اگر نیست پس تمام این خرید و فروشها زیر نظر خودش بوده و اشتباه


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۴:۲۱)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

مشکلی نیست. داریم بحث فوتبالی می کنیم.

این تیم یه هافبک قلدر بازی گردون مثل یایا توره یا حتی پوگبا داشت، دیگه کسی حریفش نبود. حیف که بارتمئو و دوستان فقط دنبال پول در آوردن و خرج نکردنن، و گرنه همه دوست دارن مثل مورینیو، خریدهاشون پوگبا و زلاتان و ... باشه!

دقیقا هر چی میکشیم از همین کادر فرازمینی مدیریته باشگاس
یه سری بازیکن کپک زده خریدن انداختن رو دست انریکه میگم جام بیار


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۴:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
RIA-Barsa نوشته:

دوستان چرا به جون هم افتادین
ما اینجا خودمونو پاره هم بکنیم ، آب از آب تو باشگاه تکون نمیخوره
اینم بگم که اگه این فصل انریکه چنتا هافبک باهوش(خلاق) و سرعتی داشت الان پوست همه تیما رو کنده بود
با این خط هافبک داغونمون خود کرایف و فرگوسن هم افسردگی حاد میگرفتن

مشکلی نیست. داریم بحث فوتبالی می کنیم.

این تیم یه هافبک قلدر بازی گردون مثل یایا توره یا حتی پوگبا داشت، دیگه کسی حریفش نبود. حیف که بارتمئو و دوستان فقط دنبال پول در آوردن و خرج نکردنن، و گرنه همه دوست دارن مثل مورینیو، خریدهاشون پوگبا و زلاتان و ... باشه!


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۴:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
toraj نوشته:

درسته پپ رو دوست دارم ولی در حال حاضر مربی تیمم انریکه است و مطمئنا الان بیشتر طرفدار انریکه هستم تا پپ. ولی این دلیل نمیشه که بزرگ بودن پپ رو نادیده بگیرم و بهترین بودنشو انکار کنم و موفقیتهاشو به شانس ربط بدم. پپ هر باشگاهی رفته سبک بازی اون باشگاه رو متحول کرده و به قول شما توتال فوتبالو به بهترین نحو ممکن اجرا کرده. سیتی رو از یه تیم معمولی به یه تیم مدعی تبدیل کرده. تو بایرن هم اگه بدشانسی نمیاورد و سر بزنگاه بازیکنان کلیدیش مصدوم نمیشد مطمئنا لیگ قهرمانان اروپارو هم فتح میکرد. در ثانی کسب جام تنها ملاک برای موفق بودن مربی نیست. دادن شخصیت و ابهت به تیم کار هر کسی نیست و حضور پپ نه تنها باعث ارتقای فنی اون باشگاه شده بلکه باعث بهبود چشمگیر عملکرد تیم ملی اون کشور شده. به طوری که ماتیوس، فولر و حتی یواخیم لو به موضوع اشاره کرده. اصلا یکی از اهداف بایرن برای به خدمت گرفتن پپ جنبه فراباشگاهی داشت و الا دلیلی نداشت که مربی ای که سه گانه گرفته اخراج بشه و جاش مربی دیگه ای بیاد!!!!

این حرفها کاملا از علاقه و تعصب بر میاد و نه منطق و بحث فنی! سیتی تیم معمولی بوده؟! سیتی آمار نتایجش قبل پپ بهتر از الان بوده! از مدعیای اصلی قهرمانی لیگ بوده و قهرمان هم شده و هر سال هم مدعی بوده!

بله من هم موافقم فوتبال همه ش جام نیست، همون طور که جامهایی که پپ با بارسا گرفت هم کمترین نقش رو توشون داشت! برای فهمیدن اثر یه مربی باید نگاه کرد سبک بازی تیم رو چقدر تغییر داده. در بارسا این مقدار 0 بود و همون سبک سنتی توتال فوتبال بارسا اجرا شد، در بایرن هم که شکست کامل بود. پپ باعث موفقیت آلمان شد؟ پپ تیمی متشکل از بازیکنایی که قهرمان جهان شده بودن رو گرفت و نهایت افتخارش قهرمانی بوندسلیگا بود!

نه بایرن نه سیتی، نه تنها قبل پپ، کوچیک و بی شخصیت و بی ابهت نبودن، که اتفاقا در خیلی جهات بهتر هم بودن! تو رو خدا انقدر واقعیات رو به نفع علائقتون تحریف نکنید!


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۳:۵۸)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
دوستان چرا به جون هم افتادین
ما اینجا خودمونو پاره هم بکنیم ، آب از آب تو باشگاه تکون نمیخوره
اینم بگم که اگه این فصل انریکه چنتا هافبک باهوش(خلاق) و سرعتی داشت الان پوست همه تیما رو کنده بود
با این خط هافبک داغونمون خود کرایف و فرگوسن هم افسردگی حاد میگرفتن


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۳:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
hadimoghadam نوشته:

تازه داشتم مثل بعضی ها طرفدار واقعی میشدم که بازم حرفهای بی خودی و نسنجیده مجبورم کرد حرفهایی رو بگم :اول اینکه هرچقدرم ادعای فهمیدن فوتبال داشته باشی نمیتونی بیشتر از پله مارادونا کرایوف بکن بایر استویچکف پلاتینی مولر فرگوسن بست هاجی و هزاران نفر از بزرگان فوتبال که اونها هم جرات برزبان آوردن اینکه کسایی مثل گواردیولا و رونالدو رو یه تعداد رسانها و ... باد کردند رو ندارند و باید قبول کنی که رسم طرفدار واقعی بودن ناحقی نیست و واقعا اینها خیلی خیلی بزرگ هستند همین حرفا رو میزنی که همه بین طرفدارای واقعی و الکی گم شدند

اولا اگر حرف رو فقط بزرگای فوتبال باید بزنن، تو برای چی حرف می زنی؟ برو ببین اونا چی میگن همون رو تکرار کن!

ثانیا همین بزرگای فوتبال مگه کم از امثال رونالدو تمجید کردن؟ مگه خیلی هاشون نگفتن بهترین بازیکن تاریخه؟ مگه امسال زیدان بهترین مربی سال نشد؟ اگر قرار بود اینها ملاک باشه، رونالدو و زیدان و خیلی های دیگه که در طول تاریخ الکی باد شدن هم به همون بزرگی بودن که عده ای به ظاهر بزرگان فوتبال گفتن!


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۳:۵۲)
 
toraj
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

من نگفتم مثل سرهنگ موافقم که آبدارچی شبکه 3 از پپ بهتره. پپ خوبه، اما نه در حدی که کسایی مثل تو که دوسش دارن بزرگش کردن. پپ لیدر خوبیه، خوب روحیه و انگیزه میده، ارتباط خوبی با بازیکنا داره - البته جز اونایی که باشون لج می کنه مثل زلاتان که دیگه کلا باشون حرف نمی زنه - اما مهارتاش همین مسائل روانی ه، نه فنی.

از نظر فنی، پپ مربی بزرگی نبوده و نیست. تو بارسا عینا توتال فوتبالی که از کرویف کبیر یاد گرفته بود رو اجرا کرد و خوش شانس بود که بهترین ترکیب تاریخ بارسا رو داشت که خودشون با کمترین کمک بیرونی هر حریفی رو به زانو در می آوردن. و زمانی هم که امثال مورینیو و هیدینگ، ضد فوتبال رو ارائه دادن، تاکتیک پپ عملا به بن بست خورد و اونجا مشخص شد از نظر فنی ضعیفه که نتونست هیج پلن ب ای بده و جای موندن و جنگیدن، تسلیم شد و رفت، کاری که انریکه اومد و به بهترین شکل انجامش داد و تیکی تاکا رو ارتقا داد.

تاثیرگذاری که ریکارد و انریکه روی بازی تیمشون داشتن، به مراتب بیشتر و عمیق تر از پپ بود.

تو بایرن هم طی 3 سال با اینکه یکی از پر مهره ترین ترکیب های دنیا رو داشت، نتونست حتی یکبار به فینال اروپا بیاد و فکر نمی کنم کسی باشه که ادعا کنه قهرمانی اون بایرن پر مهره تو آلمان کار شاقی باشه!

امسالم که تو من سیتی هرکی از راه رسید 4 تا بهش زد. سبک بازیش رو هم اگر نگاه کنید، هنوزم هرجا با دفاع متراکم مواجه میشه پلنی نداره و تنها تغییرش اینه که بکشن زیرش، اونم در غیاب مهاجم سرزن!

اگر فوتبال رو با دید منطقی ببینی نه عشق و تعصب، پپ لیدر خوبیه، خوش تیپ و کاریزماتیک هم هست در نتیجه محبوبه، اما از نظر فنی هرگز مربی بزرگی نیست و گذر زمان اینو بیشتر و بیشتر ثابت می کنه، همون طور که بلیچر ریپورت اون گیف معروف رو ساخت که پپ بادکنکی بوده که حالا بادش خالی شده.

احتمالا باید بلیچر رو هم به لیست من و سرهنگ اضافه کنی.

درسته پپ رو دوست دارم ولی در حال حاضر مربی تیمم انریکه است و مطمئنا الان بیشتر طرفدار انریکه هستم تا پپ. ولی این دلیل نمیشه که بزرگ بودن پپ رو نادیده بگیرم و بهترین بودنشو انکار کنم و موفقیتهاشو به شانس ربط بدم. پپ هر باشگاهی رفته سبک بازی اون باشگاه رو متحول کرده و به قول شما توتال فوتبالو به بهترین نحو ممکن اجرا کرده. سیتی رو از یه تیم معمولی به یه تیم مدعی تبدیل کرده. تو بایرن هم اگه بدشانسی نمیاورد و سر بزنگاه بازیکنان کلیدیش مصدوم نمیشد مطمئنا لیگ قهرمانان اروپارو هم فتح میکرد. در ثانی کسب جام تنها ملاک برای موفق بودن مربی نیست. دادن شخصیت و ابهت به تیم کار هر کسی نیست و حضور پپ نه تنها باعث ارتقای فنی اون باشگاه شده بلکه باعث بهبود چشمگیر عملکرد تیم ملی اون کشور شده. به طوری که ماتیوس، فولر و حتی یواخیم لو به موضوع اشاره کرده. اصلا یکی از اهداف بایرن برای به خدمت گرفتن پپ جنبه فراباشگاهی داشت و الا دلیلی نداشت که مربی ای که سه گانه گرفته اخراج بشه و جاش مربی دیگه ای بیاد!!!!


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۳:۴۴)
 
hadimoghadam
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ...
تازه داشتم مثل بعضی ها طرفدار واقعی میشدم که بازم حرفهای بی خودی و نسنجیده مجبورم کرد حرفهایی رو بگم :اول اینکه هرچقدرم ادعای فهمیدن فوتبال داشته باشی نمیتونی بیشتر از پله مارادونا کرایوف بکن بایر استویچکف پلاتینی مولر فرگوسن بست هاجی و هزاران نفر از بزرگان فوتبال که اونها هم جرات برزبان آوردن اینکه کسایی مثل گواردیولا و رونالدو رو یه تعداد رسانها و ... باد کردند رو ندارند و باید قبول کنی که رسم طرفدار واقعی بودن ناحقی نیست و واقعا اینها خیلی خیلی بزرگ هستند همین حرفا رو میزنی که همه بین طرفدارای واقعی و الکی گم شدند


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۳:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
toraj نوشته:

دم خروسو باور کنیم یا قسم حضرت عباسو!!!! آخه حرفاتون با ادعایی که از فوتبال دارین زمین تا آسمون فرق میکنه. به قول شاعر: تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد. تا الان که دارم با شما حرف میزنم فقط علیفر (که هویتش مشخصه) و شما گواردیولارو قبول ندارین حالا علیفر که انتظاری ازش نیست ولی شما به عنوان یه طرفدار بارسایی دیگه چرا!!!!!!!

من نگفتم مثل سرهنگ موافقم که آبدارچی شبکه 3 از پپ بهتره. پپ خوبه، اما نه در حدی که کسایی مثل تو که دوسش دارن بزرگش کردن. پپ لیدر خوبیه، خوب روحیه و انگیزه میده، ارتباط خوبی با بازیکنا داره - البته جز اونایی که باشون لج می کنه مثل زلاتان که دیگه کلا باشون حرف نمی زنه - اما مهارتاش همین مسائل روانی ه، نه فنی.

از نظر فنی، پپ مربی بزرگی نبوده و نیست. تو بارسا عینا توتال فوتبالی که از کرویف کبیر یاد گرفته بود رو اجرا کرد و خوش شانس بود که بهترین ترکیب تاریخ بارسا رو داشت که خودشون با کمترین کمک بیرونی هر حریفی رو به زانو در می آوردن. و زمانی هم که امثال مورینیو و هیدینگ، ضد فوتبال رو ارائه دادن، تاکتیک پپ عملا به بن بست خورد و اونجا مشخص شد از نظر فنی ضعیفه که نتونست هیج پلن ب ای بده و جای موندن و جنگیدن، تسلیم شد و رفت، کاری که انریکه اومد و به بهترین شکل انجامش داد و تیکی تاکا رو ارتقا داد.

تاثیرگذاری که ریکارد و انریکه روی بازی تیمشون داشتن، به مراتب بیشتر و عمیق تر از پپ بود.

تو بایرن هم طی 3 سال با اینکه یکی از پر مهره ترین ترکیب های دنیا رو داشت، نتونست حتی یکبار به فینال اروپا بیاد و فکر نمی کنم کسی باشه که ادعا کنه قهرمانی اون بایرن پر مهره تو آلمان کار شاقی باشه!

امسالم که تو من سیتی هرکی از راه رسید 4 تا بهش زد. سبک بازیش رو هم اگر نگاه کنید، هنوزم هرجا با دفاع متراکم مواجه میشه پلنی نداره و تنها تغییرش اینه که بکشن زیرش، اونم در غیاب مهاجم سرزن!

اگر فوتبال رو با دید منطقی ببینی نه عشق و تعصب، پپ لیدر خوبیه، خوش تیپ و کاریزماتیک هم هست در نتیجه محبوبه، اما از نظر فنی هرگز مربی بزرگی نیست و گذر زمان اینو بیشتر و بیشتر ثابت می کنه، همون طور که بلیچر ریپورت اون گیف معروف رو ساخت که پپ بادکنکی بوده که حالا بادش خالی شده.

احتمالا باید بلیچر رو هم به لیست من و سرهنگ اضافه کنی.


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۱:۳۹)
 
toraj
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

من فوتبال رو از اون زمانی که پپ و لوچو بازی می کردن می دیدم که شماها نمی دونستید فرق توپ فوتبال با هندونه چیه . برای همین به جوک هایی مثل بهترین بودن پپ یا اختراع دوباره فوتبال می خندم! مطمئن باش تو اگر می دونستی فوتبال چیه، فکر نمی کردی پپ اختراعش کرده!

دم خروسو باور کنیم یا قسم حضرت عباسو!!!! آخه حرفاتون با ادعایی که از فوتبال دارین زمین تا آسمون فرق میکنه. به قول شاعر: تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد. تا الان که دارم با شما حرف میزنم فقط علیفر (که هویتش مشخصه) و شما گواردیولارو قبول ندارین حالا علیفر که انتظاری ازش نیست ولی شما به عنوان یه طرفدار بارسایی دیگه چرا!!!!!!!


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۲:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
toraj نوشته:

احتمالا شما فوتبالو با واترپلو اشتباه گرفتی!!! اصلا فوتبال میبینی؟!!!! یا فوتبال بلد نیستی یا اینکه تعصب کورکورانه داری!!

من فوتبال رو از اون زمانی که پپ و لوچو بازی می کردن می دیدم که شماها نمی دونستید فرق توپ فوتبال با هندونه چیه . برای همین به جوک هایی مثل بهترین بودن پپ یا اختراع دوباره فوتبال می خندم! مطمئن باش تو اگر می دونستی فوتبال چیه، فکر نمی کردی پپ اختراعش کرده!


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱:۵۴)
 
toraj
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

شاید مشکل از توه. و گرنه هزارها مقاله در طول این 3 سال نوشته شده در مورد اینکه انریکه چطور با نبوغ تاکتیکیش تیم به بن بست خورده پپ و تاتا رو احیا کرد و از اون بازی تکراری کسل کننده محکوم به فنا، بارسا رو به یه تیم با پلنها و روشهای متعدد بازی و گلزنی تبدیل کرد که هرگز قابل پیش بینی نیست و در برابر هر حریفی به شیوه ای بازی می کنه، و اگر هم زمانی ببازه اغلب به خاطر اشتباهات فردیه نه شکست خوردن تاکتیک تیمی، مثل چیزی که زمان پپ اتفاق افتاد!

هرگز هم لوچوی بزرگ رو با نبوغ بی نظیرش و با تاثیری که روی شیوه بازی بارسا گذاشت و افتخاراتی که با تیمی نه چندان کامل بدست آورد، با مربی متوسطی مثل پپ مقایسه نمی کنم که تو مسیر قهرمانی های بهترین بارسای تاریخ از نظر مهره، کمترین نقش رو داشت و از درخشیدن بهترینهای جهان، برای خودش کلاهی بافت و درست مثل رونالدو و زیدان، فقط حاصل باد و تبلیغات رسانه هاست و هرگز به بزرگی تصویری که ازش ساخته شده نیست و با گذر زمان، چه در بایرن و چه در سیتی و با باختهای تحقیرآمیز و ناکامی های متعدد، هیچ بودنش از نظر فنی بیشتر اثبات شده و خواهد شد!

احتمالا شما فوتبالو با واترپلو اشتباه گرفتی!!! اصلا فوتبال میبینی؟!!!! یا فوتبال بلد نیستی یا اینکه تعصب کورکورانه داری!!


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
toraj نوشته:

در این که بارسا این بازی رو بر اساس تاکتیک انریکه برد شکی توش نیست. ولی اینکه بگیم انریکه تنوع تاکتیکی داره واقعا اغراق آمیزه. حداقل بنده هیچ تنوع تاکتیکی نمیبینم شاید مشکل از منه!!!!! تا اونجایی که ما از بارسای این فصل میبینیم حملات کلا از سمت نیماره و متکی به حرکتهای انفرادی هستش حداقل فصل قبل مسی رو هم تو حملات از سمت راست شرکت میداد و مسی با حرکتهاش و پاسهای عمقی و مورب هوایی که به نیمار میداد زمینه ساز اکثر گلهای بارسا بود ولی امسال مسی رو فقط محدود به گلزنی کرده و به این خاطره که میگم از توانایی های مسی اونطور که باید استفاده نمیشه!!!!! اما مقایسه انریکه با بهترین مربی دنیا، کسی که فوتبالو دوباره اختراع کرد، کم لطفی به فوتبال و توهین به کسایی هستش که حداقل الفبای فوتبالو بلدن. لوچو کلی کار داره تا بشه پپ.

شاید مشکل از توه. و گرنه هزارها مقاله در طول این 3 سال نوشته شده در مورد اینکه انریکه چطور با نبوغ تاکتیکیش تیم به بن بست خورده پپ و تاتا رو احیا کرد و از اون بازی تکراری کسل کننده محکوم به فنا، بارسا رو به یه تیم با پلنها و روشهای متعدد بازی و گلزنی تبدیل کرد که هرگز قابل پیش بینی نیست و در برابر هر حریفی به شیوه ای بازی می کنه، و اگر هم زمانی ببازه اغلب به خاطر اشتباهات فردیه نه شکست خوردن تاکتیک تیمی، مثل چیزی که زمان پپ اتفاق افتاد!

هرگز هم لوچوی بزرگ رو با نبوغ بی نظیرش و با تاثیری که روی شیوه بازی بارسا گذاشت و افتخاراتی که با تیمی نه چندان کامل بدست آورد، با مربی متوسطی مثل پپ مقایسه نمی کنم که تو مسیر قهرمانی های بهترین بارسای تاریخ از نظر مهره، کمترین نقش رو داشت و از درخشیدن بهترینهای جهان، برای خودش کلاهی بافت و درست مثل رونالدو و زیدان، فقط حاصل باد و تبلیغات رسانه هاست و هرگز به بزرگی تصویری که ازش ساخته شده نیست و با گذر زمان، چه در بایرن و چه در سیتی و با باختهای تحقیرآمیز و ناکامی های متعدد، هیچ بودنش از نظر فنی بیشتر اثبات شده و خواهد شد!


چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱:۰۴)
 
toraj
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

چرت و پرت محض. هر آدم کوری می تونست بفهمه بارسا اتلتیکو رو با تاکتیک فوق العاده لوچو برد. یه مشت آدم عقل به چشم هرکی گل می زنه میگن اون باعث برد شد!

تا حالا ندیده بودم کسی تحلیل کنه که تک پلن بودن زمان پپ که اونطور تیم رو به بن بست رسوند بهتر از داشتن تنوع تاکتیکی ه!

مسی بهترین بازیکن تاریخه و معلومه وقتی تو زمینه تاثیرگذاره، معلومه بهش وابسته ایم و بایدم باشیم. اما هرکس ذره ای فوتبال بفهمه، می فهمه که فوتبال ورزشی تیمی ه و مسی هم در کنار کسایی مثل تاتا کاری نمی تونه بکنه!

فلسفه بارسا تیکی تاکا، بازی زمینی و مالکانه است که هنوزم وجود داره و آمار اینو نشون میده. اما اگه منظور از وفادار بودن به فلسفه بارسا اینه که مثل پپ اصرار کنی به یه کار و بعد ضد تاکتیکت در بیاد و تسلیم بشی و از ناتوانی مجبور شی فرار کنی، همون وفادار نباشیم بهتره!

در این که بارسا این بازی رو بر اساس تاکتیک انریکه برد شکی توش نیست. ولی اینکه بگیم انریکه تنوع تاکتیکی داره واقعا اغراق آمیزه. حداقل بنده هیچ تنوع تاکتیکی نمیبینم شاید مشکل از منه!!!!! تا اونجایی که ما از بارسای این فصل میبینیم حملات کلا از سمت نیماره و متکی به حرکتهای انفرادی هستش حداقل فصل قبل مسی رو هم تو حملات از سمت راست شرکت میداد و مسی با حرکتهاش و پاسهای عمقی و مورب هوایی که به نیمار میداد زمینه ساز اکثر گلهای بارسا بود ولی امسال مسی رو فقط محدود به گلزنی کرده و به این خاطره که میگم از توانایی های مسی اونطور که باید استفاده نمیشه!!!!! اما مقایسه انریکه با بهترین مربی دنیا، کسی که فوتبالو دوباره اختراع کرد، کم لطفی به فوتبال و توهین به کسایی هستش که حداقل الفبای فوتبالو بلدن. لوچو کلی کار داره تا بشه پپ.


سه‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ (۲۳:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ را دارند
نقل قول
hadimoghadam نوشته:

بازم منو به حرف آوردی، تازه داشتم طرفدار واقعی میشدم ؛
منوتی جزو این دسته از افراد است. او در ستون خود در نشریه اسپورت نوشت:« بارسای این فصل، بیش از اندازه برای پیروزی به اتفاقات دل می بندد. پیش از این بارسا تیمی بود که از همان ابتدا، فلسفه و قدرت خود را به حریف مقابل تحمیل می کرد و بازیکنان این تیم، جاه طلبانه تر بازی می کردند.
در حال حاضر پیروزی بارسا بر حریفانش بیش از آنکه به کار تیمی مربوط باشد، حاصل خلاقیت ستاره های این تیم است. هر حرکت تهاجمی بارسا برای به ثمر نشستن، به قدرت بازیکنانی خاص بستگی دارد. دیگر استراتژی بارسا بر حریفانش چربش ندارد و پس از هر برد، اینگونه به نظر می رسد که انریکه باید ایده های خود در بازی بعدی را تغییر دهد؛ در حالی که پیش از این بارسا یک ایده ثابت ولی کارساز در همه بازی هایش داشت.

در همین بازی با اتلتیکو(پیروزی 1-2 آبی اناری ها) بارسا بدون اینکه خوب بازی کند برنده شد و شاید حتی شایسته پیروزی نبود.
البته که شکست در روزهایی که خوب بازی می کنید تلخ است ولی چه خوب است کسب پیروزی نیز در عین شایستگی باشد. بارسا الان در کورس قهرمانی است؛ در حالی که با این سبک بازی، شایستگی اش را ندارد. انریکه باید به فلسفه بارسلونا وفادار بماند.»

چرت و پرت محض. هر آدم کوری می تونست بفهمه بارسا اتلتیکو رو با تاکتیک فوق العاده لوچو برد. یه مشت آدم عقل به چشم هرکی گل می زنه میگن اون باعث برد شد!

تا حالا ندیده بودم کسی تحلیل کنه که تک پلن بودن زمان پپ که اونطور تیم رو به بن بست رسوند بهتر از داشتن تنوع تاکتیکی ه!

مسی بهترین بازیکن تاریخه و معلومه وقتی تو زمینه تاثیرگذاره، معلومه بهش وابسته ایم و بایدم باشیم. اما هرکس ذره ای فوتبال بفهمه، می فهمه که فوتبال ورزشی تیمی ه و مسی هم در کنار کسایی مثل تاتا کاری نمی تونه بکنه!

فلسفه بارسا تیکی تاکا، بازی زمینی و مالکانه است که هنوزم وجود داره و آمار اینو نشون میده. اما اگه منظور از وفادار بودن به فلسفه بارسا اینه که مثل پپ اصرار کنی به یه کار و بعد ضد تاکتیکت در بیاد و تسلیم بشی و از ناتوانی مجبور شی فرار کنی، همون وفادار نباشیم بهتره!


سه‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ (۲۱:۵۹)
 
hadimoghadam
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ...
بازم منو به حرف آوردی، تازه داشتم طرفدار واقعی میشدم ؛
منوتی جزو این دسته از افراد است. او در ستون خود در نشریه اسپورت نوشت:« بارسای این فصل، بیش از اندازه برای پیروزی به اتفاقات دل می بندد. پیش از این بارسا تیمی بود که از همان ابتدا، فلسفه و قدرت خود را به حریف مقابل تحمیل می کرد و بازیکنان این تیم، جاه طلبانه تر بازی می کردند.
در حال حاضر پیروزی بارسا بر حریفانش بیش از آنکه به کار تیمی مربوط باشد، حاصل خلاقیت ستاره های این تیم است. هر حرکت تهاجمی بارسا برای به ثمر نشستن، به قدرت بازیکنانی خاص بستگی دارد. دیگر استراتژی بارسا بر حریفانش چربش ندارد و پس از هر برد، اینگونه به نظر می رسد که انریکه باید ایده های خود در بازی بعدی را تغییر دهد؛ در حالی که پیش از این بارسا یک ایده ثابت ولی کارساز در همه بازی هایش داشت.

در همین بازی با اتلتیکو(پیروزی 1-2 آبی اناری ها) بارسا بدون اینکه خوب بازی کند برنده شد و شاید حتی شایسته پیروزی نبود.
البته که شکست در روزهایی که خوب بازی می کنید تلخ است ولی چه خوب است کسب پیروزی نیز در عین شایستگی باشد. بارسا الان در کورس قهرمانی است؛ در حالی که با این سبک بازی، شایستگی اش را ندارد. انریکه باید به فلسفه بارسلونا وفادار بماند.»


سه‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ (۲۱:۰۷)
 
toraj
پاسخ به: لوئیز انریکه: آردا و ماسکرانو شانس حضور در مصاف با اسپورتینگ...
نقل قول
«مسی بهترین بازیکن جهان می باشد، لذا طبیعی است که تیم ما هم به توانایی های او تکیه کند. بیاید امیدوار باشیم که بتوانیم سال های متمادی، به او تکیه کنیم».

اگه خریدهامون تو پست هافبک رو بر اساس فلسفه بارسا انجام میدادیم خیلی بیشتر از اینا میتونستیم از توانایی این نابغه تاریخ فوتبال بهره ببریم.


سه‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ (۱۸:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!