به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازی رقیبان؛ پیروزی پرگل پاریسی‌ها در ال کلاسیکوی فرانسه! آنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۵ (۱۷:۱۶) (۷۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


حریف مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بارسا، در ال کلاسیکوی فرانسه (مارسی vs پاریس سن ژرمن)، به پیروزی پر گل 5-1 دست یافت و رئال مادرید در مصاف با ویارئال، در ابتدا 2-0 عقب بود اما در نهایت با 3 گل، پیش افتاد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

حدود ساعت 21:45 (به وقت اروپای مرکزی)، همه چیز به کام بارسلونا بود؛ آبی و اناری‌ها نه تنها در یک بازی لالیگایی دشوار، مقابل اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون 2-1 به پیروزی رسیده بودند، بلکه تا آن زمان، حریف فعلی آنها در این لیگ، با نتیجه 2-0 مقابل ویارئال شکست خورده محسوب می‌شد و اگر شرایط همین طور پیش می‌رفت، آنها می‌توانستند این هفته را با صدرنشینی در لیگ به پایان ببرند.

با شروع نیمه دوم تقابل دو تیم مذکور، تیم میزبان طی 6 دقیقه به برتری قطعی مقابل میهمان خود دست یافت؛ ویارئال با یک گل از مانوئل تریگوروس در دقیقه 50 و گلی دیگر از سدریک باکامبو در دقیقه 56 این برتری را رقم زد تا اینجای کار، رئال مادرید دومین شکست متوالی خود در لالیگا را تجربه می‌کرد - آنها چهارشنبه شب نیز با نتیجه 2 بر 1 از والنسیا شکست خورده بودند.

اما بعد از چند دقیقه، شرایط تغییر کرد؛ در ابتدا گرت بیل و سپس رونالدو - از روی نقطه پنالتی - بازی را به تساوی کشاندند و آلوارو موراتا در دقیقه 83 گل پیروزی را به ثمر رساند. لذا رئال مادرید با 55 امتیاز و یک بازی به تعویق افتاده، در صدر جدول ماندگار شد و بارسا تنها با 1 امتیاز اختلاف، پشت سرش قرار گرفت. سویا نیز با 52 امتیاز در رده سوم ایستاد.

شاید مهمترین پیامد پیروزی 2-1 بارسا مقابل اتلتیکو مادرید، این بود که اختلاف امتیاز این تیم با سویا به عدد 7 افزایش یافت و احتمالاً آنها باید ادامه فصل در پی رقابت با رئال سوسیداد برای حفظ جایگاه چهارمی در لالیگا باشند تا سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده را از دست ندهند.

حریف بعدی کاتالان‌ها اما اسپورتینگ خیخون است؛ تیمی در شهر مادری لوئیز انریکه که یکشنبه به تساوی 1-1 در خانه سلتاویگو رضایت داد. ماریو گومز با یک ضربه پنالتی در دقیقه 49 بازی، اسپورتینگ را پیش انداخت اما کمتر از یک دقیقه از اخراج خورخه می‌گذشت که یاگو آسپاس، بازی را تساوی کشاند.

ال کلاسیکویی پر گل؛ این بار در فرانسه

همان زمان که رئال درگیر ویارئال بود و بارسا شادمان از دو گلی که حریف دیرینه‌اش دریافت کرده بود، PSG در آن طرف مرزها، در حال خط و نشان کشیدن برای حریف اروپایی خود در 8 مارس بود. مارکینیوس، ادینسون کاوانی، لوکاس مورا، جولیان دراکسلر و متوئیدی هر یک، یکی از 5 گل پیروزی 5-1 پاریسی‌ها را به ثمر رساندند. رود فانی نیز در دقیقه 70 یکی از 5 گل خورده مارسی را جبران کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازی رقیبان؛ پیروزی پرگل پاریسی ها در ال کلاسیکوی فرانسه!
چیزی در حدود 20 تا 30 درصد شانس داریم و خیلی بستگی داره به عملکردمون تو 30 دقیقه اول. اگر فرصت سوزی نکنیم و یکی دو گل زود بزنیم شانس خیلی زیادی داریم، و اگر گل بخوریم که شانسمون صفر میشه!

به هر حال قرار نیست هر سال همه جامها رو ببریم. مهم اینه که خوب بازی کنیم و با تمام قوا بجنگیم. این برای طرفدارای واقعی که عاشق بارسان، نه جام، کافیه.


سه‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ (۰:۱۰)
 
hadimoghadam
پاسخ به: بازی رقیبان؛ پیروزی پرگل پاریسی ها در ال کلاسیکوی فرانسه!
بازی بسیار سختی هست و برای ما طزفداران غیر واقعی و احتمالا واقعی فقط منتظر بازی زیبا و با تعصب هستیم نه برد و باخت


دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۵ (۲۳:۲۰)
 
toraj
پاسخ به: بازی رقیبان؛ پیروزی پرگل پاریسی ها در ال کلاسیکوی فرانسه!
تو بازی برگشت اگه بارسا خودش باشه و کادر فنی هوشمندانه عمل کنه بارسا میتونه 5 تا به این تیم بزنه


دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۵ (۱۷:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!