به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌ بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارساپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۵ (۱۶:۴۰) (۵۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


شاگردان انریکه از ساعت 18:45 به وقت ایران در حالی به مصاف شاگردان سیمئونه می‌روند که این آخرین دیدار دو تیم در ورزشگاه ویسنته کالدرون خواهد بود. هر آنچه باید در مورد این دیدار بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا در هفته 24 لالیگا، چالشی بزرگ در برابر اتلتیکو مادرید تجربه خواهد کرد و این در حالی است که این دیدار، آخرین مصافی است که دو تیم در این ورزشگاه، ویسنته کالدرون، با هم خواهند داشت. این سه امتیاز حیاتی می‌تواند شاگردان انریکه را، اگرچه به طور موقت، به صدر جدول برساند.

اخبار دو تیم

لوییز انریکه لیست هجده نفره تیم برای این دیدار را پس از آخرین تمرین اعلام کرد و براساس آن، آردا توران، خاویر ماسکرانو و الکس ویدال، به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود. جوردی ماسیپ نیز به دلایل فنی از این لیست خارج است.

لیست هجده نفره از این قرار است: تراشتگن، سیلسن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، آلکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو، آندره گومز، اومتیتی و متئو.


اتلتیکو نیز با خبر خوش بازگشت دیگو گودین به ترکیب تیمش به این دیدار پا می‌گذارد؛ گودین از زمان مصدومیت مقابل بارسا در دیدار برگشت نیمه‌نهایی کوپا دل ری در ابتدای ماه، مصدوم بود و تیمش را همراهی نمی‌کرد.

نقطه‌نظر مربیان

سرمربی بارسا در مصاحبه پیش از بازی خود از اطمینان خود از این‌که تیم می‌تواند اوضاع را در لالیگا تغییر دهد سخن گفت، اما در عین حال اظهار داشت که از سختی دیدار پیش رو کاملاً آگاه است: «بازی‌های زیادی در لیگ باقی مانده است. واضح است که پیروزی در بازی‌ها تا چه اندازه سخت است و این برای همه تیم‌ها صادق خواهد بود. هدف ما انجام یک بازی خوب و کسب سه امتیاز است».

دیگو سیمئونه، با وجود شکست سنگین بارسا مقابل پاریس هم‌چنان معتقد است که آن‌ها «بهترین تیم اروپا باقی مانده‌اند»، و در مورد حضور تیمش در جایگاه چهارم جدول، گفت: «هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی است».

فرم دو تیم

بارسا سه دیدار اخیر خود در لیگ را برده و از اکتبر تا به حال در هیچ دیدار لالیگایی شکست نخورده است. آن‌ها شروع بسیار خوبی در سال 2017 داشته‌ و به جز دو تساوی در خانه‌های ویارئال و بتیس، تمامی دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اتلتیکو نیز در وضعیتی مشابه، در سه دیدار اخیر خود در لیگ پیروز بوده و از هفت دیدار اخیر خود، پنج پیروزی و دو تساوی به دست آورده است.

تاریخچه

دیدار امروز - یک‌شنبه - چهارمین مصاف دو تیم در این فصل خواهد بود. بارسا اخیراً با کسب پیروزی 3-2 در مجموع دو دیدار، اتلتیکو را در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی حذف کرد و به فینال راه یافت، اما مصاف دو تیم در دور رفت لالیگا در نیوکمپ، با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

در یازده مصافی که دو تیم از زمان شروع کار لوییز انریکه با هم داشته‌اند، هشت پیروزی سهم بارسا بوده، یک بار اتلتیکو پیروز شده و دو بار هم دو تیم به تساوی دست یافته‌اند.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 18:45 به وقت ایران در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار می‌شود، و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه سوم سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش‌ بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارسا
قطعا بازی بسیار سختیه و مساوی هم در این زمین نتیجه خوبی محسوب میشه. با وضعی که رئال داره هم قطعا جای نگرانی نیست و با بردن بقیه بازیها و حتی مساوی تو برنابئو، به راحتی می تونیم بگیریمش.


یکشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۵ (۱۷:۴۱)
 
hadimoghadam
پاسخ به: پیش‌ بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارسا
خدا کنه که کل تیم بارسلونا باهم متهد شده باشند و در این بازی شاهد بارسایی متحول شده باشیم


یکشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۵ (۱۷:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!