به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا و لگانس در لالیگالالیگا
فرستنده بهنام روح الامینی در تاريخ یکشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۶:۳۵) (۵۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: بهنام روح الامینی / FCBarcelona.ir


حال وقت آن رسیده که اتفاقات لیگ قهرمانان را کنار بگذاریم و مجددا روی قهرمانی در لیگ تمرکز کنیم؛ برای شروع باید میزبان تیمی از جنوب مادرید در نیوکمپ باشیم! هر آنچه که از این بازی بخواهید بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

همه می‌دانیم که سه‌ شنبه شب چه اتفاقی افتاد، ولی وقت آن رسیده بحث در مورد بازی بارسا در دور بازگشت لیگ قهرمانان در 8 مارس را متوقف کنیم. حال موضوع مهمی که وجود دارد این است که تا آن زمان، ۴ دیدار در لیگ خواهیم داشت، که با تیم تازه صعود کرده لگانس شروع می‌شود.

اخبار دو تیم

الکس ویدال درگیر مصدومیت دراز مدتی از ناحیه مچ پا است و ماسکرانو هم در حال ریکاوری از مصدومیت همسترینگش است. این بازیکن آرژانتینی از روز جمعه به تمرینات گروهی باز گشته است. آردا توران به صورت عادی تمرین می‌کند اما نام او در لیست ارائه شده امروز صبح برای ترکیب اصلی، دیده نمی‌شود. در حالی که جوردی ماسیپ برای این بازی توسط مربی کنار گذاشته شده و آلنیا از بارسا ب به این بازی فراخوانده شده است.

بنابراین لیست نهایی به این شرح است: تراشتگن، سیلیسن، پیکه، راکیتیچ، دنیس، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، جردی آلبا، آلکاسر، دینیه، سرجیو روبرتو، آندره گومز، امیتیتی، متیو و .آلنیا


لگانس هم که با کمتر از 7 بازیکن در پنجره نقل و انتقالات قرارداد بسته، با ایبانز، سرانتس، کونه و تیمور مصدوم و رابن پرز محروم پا به میدان خواهد گذاشت.

نظر مربیان

در مورد این دیدار، لوییز انریکه سرمربی بارسا اعلام کرد: «لگانس هم از نظر تاکتیکی و هم از سایر جهات که پتانسیل آن را دارند، می‌تواند مشکل ساز شود و من مطمئن نیستم که لگانس به کدام شکل مقابل ما حاضر خواهد شد، اما آنها معمولا پرس از بالا را در دستور کار خود دارند».

همتای او گاریتانو، از این که از حریف خود بعد از شکست سنگین و ناباورانه مقابل PSG چه چیزی خواهد دید، مطمئن نبود. او بیان کرد که ممکن است روحیه آنها کم باشد. «ممکن است روحیه ضعیفی کماکان بعد از شکست مقابل اسپورتینگ داشته باشیم. به هر حال هر دوی ما متحمل خسارات سنگین بعد از شکست هستیم».

فرم دو تیم

همواره فراز و نشیب وجود دارد و سه شنبه متعلق به گذشته است، اما بارسا در لالیگا در حال حاضر روی نوار پیروزی با 15 برد است (با به ثمر رساندن 15 و تنها دریافت 1 گل در 5 مسابقه اخیر) و همچنین فینال کوپا دی ری را نیز پیشرو دارد.

بر خلاف بارسا، لگانس در 12 بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها بدون برد بوده و در 5 دیدار از 6 دیدار اخیر خود موفق به گلزنی نشده است. بعد از یک شروع امیدوار کننده در فصل 2016-2017 آنها اکنون در یک سراشیبی قرار گرفته و تنها یک پله تا جایگاه سقوط فاصله دارند.

تاریخچه

دیدارهای خیلی کمی بین این دو تیم برگزار شده است. این اولین دیدار آنها در نیوکمپ پس از دیدار در بوتارک در هفته 4 از لیگ جاری است. بارسا آن بازی را 5-1 با گل‌های مسی (2)، سوارز، نیمار و رافینیا برد. گابریل هم تک گل لگانس را به ثمر رساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
صدیقی
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا و لگانس در لالیگا
به امید خدا انشالله ببریم و یک بازی پر گل را شاهد باشیم


یکشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۷:۳۳)
 
abouzarlionel
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا و لگانس در لالیگا
به امید خدا ببریم و این روند رو حفظ کنیم.


یکشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۷:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا و لگانس در لالیگا
به امید یه برد خوب.


یکشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۶:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۱ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!