به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: به بازی برگشت فکر نمی‌کنیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ (۸:۴۷) (۹۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها اکنون در خاک فرانسه هستند؛ جایی که باید تلاش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را آغاز کنند. لذا سرمربی آنها، مثل همیشه پیش از بازی به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت و نقطه نظرات خود پیرامون این بازی را بیان کرد. در این خبر گفتگوی او با خبرنگاران را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه متذکر شد: «ما انتظار داریم که مقابل پاریس سنت ژرمن شجاعی قرار بگیریم که در برابر هوادارانش ما را تحت فشار قرار خواهد داد و بازی را برای ما دشوار خواهد ساخت. با توجه به جاه طلبی دو تیم، باید منتظر بازی جذابی بود. طی چند ماه گذشته، من این تیم را بسیار با کیفیت دیدم و انتظار دارم که در دفاع مقابل ما از سیستم 1-4-1-4 و در حمله از 3-3-4 استفاده کنند».

سرمربی بارسا از عملکرد تیمش در تقابل‌های پیشین با PSG اینگونه سخن گفت: «ما خاطرات خوبی از این زمین داریم، چرا که نمایش‌های خوبی در اینجا ارائه داده‌ایم. با این حال، هرگز این دیدار را آسان تلقی نمی‌کنیم، این حریف سرمربی‌ای دارد که به خوبی تیم ما را می‌شناسد».


مرد آستوریایی همچنین در مورد ادینسون کاوانی، مهاجم خطرناک PSG اذعان داشت: «او بازیکن شماره 9‌ای است که در محوطه جریمه بسیار موثر و تعیین کننده است و در عین حال، در دفاع نیز خوب ظاهر می‌شود». انریکه در رابطه با غیبت احتمالی تیاگو سیلوا در مصاف امشب افزود: «من ترجیح می‌دهم همه بازیکنان خوب حریف در هین بازی حضور داشته باشند چرا که در این صورت ما می‌توانیم نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه کنیم».

انریکه در مورد اونای امری، بازیکن سابق بارسلونا، گفت: «او یکی از بهترین مربیان اسپانیا است و حریف خود را به خوبی مورد مطالعه قرار می‌دهد، این سبک و فلسفه کاری اوست».

او درباره بازیکنان تیم خود هم اظهار داشت: «پیکه یکی از بازیکنان کلیدی ماست و به همین دلیل باید مواظب بود که وظایف او را سنگین نکنیم. او در بازی امروز حضور خواهد داشت».

در انتها لوچو فلسفه بازی امشب را برای بازیکنان خود تصریح کرد: «هدف ما این است که تیم برتر میدان باشیم و به پیروزی برسیم، بی‌آنکه به بازی برگشت فکر کنیم. تیم در فرم خوبی قرار دارد و این رقابت، برای همه خاص و متفاوت است. ما می‌خواهیم سزاوارانه به یک چهارم نهایی صعود کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: انریکه: به بازی برگشت فکر نمی کنیم
همینجا میخواد کار رو تموم کنه یه این میگن روحیه برو مرد تو میتونی


سه‌شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ (۱۶:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: به بازی برگشت فکر نمی کنیم
قطعا بازی سختیه و اصلا نباید PSG رو دست کم گرفت. خدا رو شکر که ماسکرانو مصدومه و این برای ما نقطه قوته. به امید خدا بتونیم تو همین بازی رفت کار رو یکسره کنیم!


سه‌شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ (۹:۴۸)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: انریکه: به بازی برگشت فکر نمی کنیم
به امید یک برد مقتدرانه!


سه‌شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ (۸:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۴ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!