به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ آلاوز vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ (۱۶:۵۲) (۴۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از کسب جواز حضور در فینال جام حذفی اسپانیا، حال وقت آن رسیده که آبی و اناری‌ها در مندیزوروزا، انتقام شکست 2-1 اول فصل خود را از آلاوز بگیرند. در حالی که رئال مادرید هنوز 2 بازی به تعویق افتاده دارد، بارسا اکنون تنها یک امتیاز با شاگردان صدر نشین زیدان فاصله دارد و می‌تواند عصر امروز، ساعت 18:45 (به وقت ایران)، پیش از برگزاری بازی آخر وقت آنها با اوساسونا، به طور موقت صدر جدول را اختیار کند. در این خبر اطلاعات بیشتری از این بازی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

خاویر ماسکرانو، در نیمه دوم بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی مقابل اتلتیکو به میدان رفت و تا سوت پایان برای کمک به هم‌تیمی‌هایش در مستطیل سبز ماند اما بعد از بازی مشخص شد که او در جریان بازی دچار مصدومیت در همسترینگش شده بود. آردا توران از ناحیه کشاله ران پای خود دچار مصدومیت شده و شکستگی بینی رافینیا نیز هنوز به طور کامل بهبود نیافته است. علاوه بر این‌ها لوئیز انریکه پیکه و ماسیپ را نیز از لیست 18 نفره امروز حذف کرده است:

تراشتگن، سیلسن، راکیتیچ، سرجیو، دنیس سوارز، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار جونیور، پاکو الکاسر، جوردی آلبا، دینیه، سرجی روبرتو، آندره گومز، الیکس ویدال، اومتیتی، متیو و آلنا.

در مقابل اما ادگار مندز، به علت مصدومیت همسترینگ پای خود، دیدار با بارسا را از دست داد. این همان بازیکنی است که چهارشنبه شب، تک گل آلاوز در برابر سلتاویگو را به ثمر رساند و آنها را با بارسا، در فینال جام حذفی شریک کرد. وینگر سابق گرانادا و آلمریا در اواخر بازی احساس ناراحتی کرد و در دقیقه 70، تعویض شد.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه در مصاحبه دیروز خود، به تمجید از تیم هم‌تیمی سابق بارسایی خود، موریسیو پلگرینو پرداخت و گفت: «بی شک آلاوز یکی از پدیده‌های این فصل است، دستاوردها و چگونگی رسیدنشان به آنها، امتیازات و جایگاهشان در جدول و ثباتشان، گواه این مدعاست. و در نهایت همه این ویژگی‌ها متعلق به تیمی است که از دسته دوم لیگ اسپانیا و سرمربی‌ای جدید، آمده است. آنها در برخی بازی‌های خود، نتایجی چشمگیر با ارائه نمایشی فوق‌العاده در رقابت‌های لیگ و جام حذفی، کسب کرده‌اند».

پلگرینو نیز در گفتگو با رسانه‌ها گفت: «ما باید در برابر تیمی بازی کنیم که دارای ستاره‌های فوق‌العاده‌ای است. ما بهترین فرم خود را ارائه خواهیم کرد تا بتوانیم در یک بازی دیگر، فرصت‌هایی ایجاد کنیم».

فرم دو تیم

بارسلونا طی 10 بازی اخیر خود، متحمل هیچ شکستی نشده است، این شکست به اولین بازی سال 2017 این تیم (بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو) باز می‌گردد. آخرین بازی خارج از خانه بارسا به یک پیروزی 2-1 حیاتی مقابل اتلتیکو مادرید در بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری ختم شد. لوئیز سوارز با به ثمر رساندن 8 گل در 8 بازی اخیر، اکنون بهترین فرم جمع آبی و اناری‌ها را به خود اختصاص داده است.

در مقابل آلاوز نیز در 17 بازی اخیر خود هیچ شکستنی را نپذیرفته است و همین فرم خوب، آنها را در رده 12ام جدول لالیگا جای داده و به فینال جام حذفی نیز رسانده است.

تاریخچه

آلاوز در این فصل بسیار شگفت انگیز ظاهر شده است و گواه آن، پیروزی 2-1 آنها در نیمه نیوکمپ و در هفته 3 رقابت‌های لالیگا در ماه سپتامبر است. با این حال آبی و اناری‌ها طی دو بازی اخیر خود در ورزشگاه مندیزوروزا به پیروزی رسیده‌اند، جالب است که هر دوی آنها در رقابت‌های کوپا دل ری برگزار شده است؛ آخرین آنها بهدپیروزی 3-0 در اکتبر 2012 که یک گل فوق‌العاده از اینیستا را در بر داشت، باز می‌گردد. اما کاتالان‌ها در 5 بازی اخیر لالیگایی خود در ویتوریا، تنها یک 2 کسب کرده‌اند. مارک اورمارس با گلزنی خود یک پیروزی 1-0 در سال 2001 را برای آنها رقم زد. در سال 1999 نیز با یک پیروزی 4-1 در آلاوز، بارسایی که هم انریکه و هم پلگرینو را داشت، به قهرمانی رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ آلاوز vs بارسلونا
به امید یه برد خوب.


شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ (۱۸:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۷ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!