به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: آلاوز یکی از پدیده‌های این فصل استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ (۱۳:۴۰) (۵۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا امروز ساعت 18:45 (به وقت ایران) در جریان هفته 22‌ام رقابت‌های لالیگا در آلاوز، به مصاف این تیم خواهد رفت. در این خبر نقل قول‌هایی از مصاحبه سرمربی تیم میهمان پیش از این بازی را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

همانطور که اطلاع دارید، آبی و اناری‌ها علاه بر عصر امروز، باید یک بار دیگر نیز در فینال جام حذفی اسپانیا به دیدار آلاوز بروند. وقتی از لوچو در مورد این اتفاق سوال شد، پاسخ داد: «این یک واقعیت است که ما باید در فینال کوپا در برابر آنها ظاهر شویم، اما هیچ ارتباطی با بازی پیش رو ندارد».

سرمربی بارسا با تاکید بر قدرت حریف خود تصدیق کرد: «بی شک آلاوز یکی از بهترین‌های این فصل است، دستاوردها و چگونگی رسیدنشان به آنها، امتیازات و جایگاهشان در جدول و ثباتشان، گواه این مدعاست. و در نهایت همه این ویژگی‌ها متعلق به تیمی است که از دسته دوم لیگ اسپانیا و سرمربی‌ای جدید، آمده است. آنها در برخی بازی‌های خود، نتایجی چشمگیر با ارائه نمایشی فوق‌العاده در رقابت‌های لیگ و جام حذفی، کسب کرده‌اند».

انریکه همچنین به یادآوری شکست 2-1 در اوایل فصل مقابل این حریف باسکی پرداخت: «ما می‌دانیم آلاوز تیمی است که می‌تواند یک بار دیگر برای ما مشکل ساز شود. آنها در ورزشگاه ما به روشی بازی کردند که بعد از آن هیچ گاه آنطور بازی نکردند. این تیم مقابل ما از 5 دفاع استفاده کرد، در حالی که به طور معمول از سیستم 1-3-2-4 استفاده می‌کند. باید منتظر بود و دید که پلگرینو در این بازی چه سبکی را در پیش می‌گیرد».


لوچو درباره محل برگزاری فینال جام حذفی نیز گفت: «ما آن را هم در نیوکمپ و هم در کالدرون تجربه کرده‌ایم و هر دوی آنها را دوست داشتیم».

انریکه در انتها از هدف تیمش هم صحبت کرد: «ما همواره باید عملکرد خود را بهبود ببخشیم و با ارائه بازی‌های بهتر، می‌توانیم امید به پیروزی‌های بیشتری داشته باشیم. بعد از بازی لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان ما زمان بیشتری برای استراحت خواهند داشت و این برای آنها بسیار مفید است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: آلاوز یکی از پدیده های این فصل است
اگر باز بخوایم مثل بازی بتیس، بی دقتی و فرصت سوزی کنیم، ممکنه بازی سخت شه. باید یه گل تو 10-15 دقیقه اول بزنیم تا آلاوز از لاک دفاعی بیاد بیرون و بازی برامون ساده بشه.


شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ (۱۳:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!